Någon som vet vad fotografen heter

Permalänk
Medlem

Någon som vet vad fotografen heter

Jag minns att jag sett foton av denna fotograf för länge sen.

Rätt arrangerade foton. Men dom var humoristiska.

Dom i den bildserien jag såg var svartvita och temat var att någon kille såg någon snygg tjej som distraherar honom så han råkar ut för någon olycka.

Minns att en bild var en kille som körde av en väg av att han ser en snygg tjej.
Tror att en annan bild var något med en gräsklippare, men minns inte så noga.

Kanske är väldigt luddigt förklarat.

Men om någon har någon aning om vem fotografen är så skulle jag uppskatta det.

Visa signatur

You can never go too far.

Permalänk
Medlem

Jag tänker på Jan Stenmark, men han är nog ingen fotograf... Han gör små serie-strips, ibland ritade och ibland med foton. Riktigt roliga!

Permalänk

Det var reklam för nånting, kommer inte ihåg vad dock.
Nåt för att se bra ut iaf...

-En frisör som rakar en kille och vänder sig om för att en snygg tjej går förbi (och är på väg att skära halsen av honom)
-En tunnelbaneförare som sticker ut huvudet ur tåget för en snygg tjej precis som tåget ska åka in i en tunnel
etc.

Visa signatur

Nikon D90, Nikon D7000, SB-600, 2xYN-460, Nikkor 18-105mm/3.5-5.6 VR, Nikkor 35mm/1.8, Nikkor 50mm/1.8D, Tamron 70-200/2.8, Tokina 11-16/2.8, Nikon 85/3.5 Macro
Flickr

Permalänk
Medlem

Sen finns ju den bilden när en Porsche krashat mot en lyktstolpe när en tjej står och lutar sig mot staketet...

Reklambilder som sagt, har för mig det är för klänningar.

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Medlem

Nu får någon komma på det, vill se bilderna

Visa signatur

Burk Nr.1 : Asus P8Z68 V-Pro | i7 2600k @ 4,4 | EVGA GTX780 Classified | Corsair Vengeance 8GB DDR3 1600Mhz | Corsair Obsidian 650D | Corsair TX650M | Corsair H100

Burk Nr.2 : MSI P35 Neo2 | Core 2 Duo E6850 @ 3,2Ghz | Powercolor Radeon HD5850 1GB | Corsiar Twin2X 6400 2x2GB | Corsair 550W

Permalänk
Medlem

Har googlat i 20 min utan framgång nu, du får rota själv.

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig