Permalänk
Medlem

Spelersättare

Då jag efter 6 års CS 1.6 spelande har börjat tröttna lite. Jag har inte så bra koll på vilken spel som finns ute på marknaden i dag.

Jag vill börja spela ett spel som man bara kan köra ett tag och sen tröttnat/klarat det. Det ska vara bra online alltså.

Det behöver verkligen inte vara FPS spel kan även tänka mig att prova MMO, men absolut icke WOW.

Det spel jag har i åtanke just nu är CoD Modern Warfare 2, vilka förslag har ni?

Permalänk
Medlem

Modern warfare 2 är riktigt bra lite halvkass campanj bara(vissa uppdrag är riktigt tråkiga),

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Vilken typ av spel vill du ha då? SP eller MP eller coop vad? Kommit en hel del bra spel på sistone faktiskt som Torchlight (RPG), Dragon Age (RPG), Borderlands (FPS), FM10 (simulator) är vad jag spelar nu t.ex. Börjat lite med MW2 också, men inte imponerad hittills. Samma som förr fast snyggare i princip.

Permalänk

Måste bara höra innan jag dyker djupare i detta - behöver det vara nya spel eller gå smått gamla lir också an?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Cod 4 rekommenderar jag, då det är flera nivåer bättre än MF2. (till pc alltså)

Visa signatur

Antec sixhundred, Corsair XMS3 4GB (2 x 2GB) 1600MHz DDR III 4gb pc12800, Asus DirectCU II GTX 570, Corsair TX 650w V2, Amd Phenom II 965 3,4 ghz, 1TB Samsung HDD + 250 gb hdd maxtor, Asus M4A87TD EVO, Samsung T220 22", Razer Deathadder, Razer Arctosa, Logitech Z-4

Permalänk
Medlem

finns cod4, cod:mw2 har jag inte prövat men det sägs att det är bra förrutom att det inte finns dedikerade servrar!

Många bra spel finns mste bara säga mer åt vilket håll du viil gå!

Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk
Medlem

Operation 7 är ganska roligt, spelar det lite dådå, Gratis dessutom. Multiplayer fps spel.