Julklappar från Dustin 2009 (_INTE_ trollande om hur man fuskar och liknande)

Permalänk
Medlem

Vad kör ni för webläsare?! .. Både när jag fick mitt o sambon fick sitt så var det Iexplorer som gällde.

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thxsen
Såg den igen, klickade på blomman......fick den inte denna gång heller.
Jag ger upp!
verkar inte funka med firefox

Jag kör Firefox, klicka en gång och vänta! Jag gjorde alltid så att jag tröck flera gånger när den kom upp men det funkade inte..

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Medlem

Ajja det e tur att d finns mer vettiga tävlingar, redan vunnit andra saker för 10k

Visa signatur

Q9550 @ 2.83ghz|Antec twelve hundred|Corsair 750W|Asus Hd4850|Coolermaster Hyper 212|Corsair 4x1gb @ 800mhz|Samsung spinpoint F1 750gb|Windows Vista home premium 64-bit|Asus P5Q Pro

Permalänk
Medlem

Hur himla snabbt försvinner dom inte egentligen.. den kan ju inte vara uppe mer än en minut den där blomman. =/

Permalänk
Medlem

Den var uppe 10 sek för mig

Visa signatur

Q9550 @ 2.83ghz|Antec twelve hundred|Corsair 750W|Asus Hd4850|Coolermaster Hyper 212|Corsair 4x1gb @ 800mhz|Samsung spinpoint F1 750gb|Windows Vista home premium 64-bit|Asus P5Q Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Henkan
Hur himla snabbt försvinner dom inte egentligen.. den kan ju inte vara uppe mer än en minut den där blomman. =/

Jag hade browsen på refresh var 15 sec på andra skärmen, såg fan ingen blomma.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Henkan
Hur himla snabbt försvinner dom inte egentligen.. den kan ju inte vara uppe mer än en minut den där blomman. =/

Skulle gissa på att dom släpper typ 20paket vid samma tid/ med rotation på 30-80minuters variation.

Permalänk
Medlem

Vet inte om någon annan tycker det är intressant men jag har uppdaterat listan på dragningstillfällena.

8:10
9:20
10:20-10:25
11:00
11:30
12:20
13:00
14:10
15:35
16:40
16:55
17:10
18:10
19:30
20:50

Grattis till alla som vinner. En morrning till er som vinner åt "pappa, mamma, bror, hund och katt" (som att de kommer få se en skymt av julklappen), och brinn i hel*etet de/FB som sitter med bot.

Hatar fuskare, spelar ingen roll om det är en liten fjantig idolskiva eller inte. Grymt ful stil!

Permalänk
Medlem

Så länge man inte fuskar och man faktiskt sitter å trycker F5 hela dagen/kvällen så tycker jag det är ok att man få fler än en julklapp...

Fuskar man skall man inte ha nån...

Visa signatur

Intel i5 12600KF @5.1ghz | ASUS PRIME Z690A | Fractal Design Define R4 | Noctua NH-U14S Dual | Kingston Fury DDR5 16GB | Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G | Corsair RM 650W | Crucial P3 plus 1tb M2 SSD | 2Tb M2 SSD | Windows 11 x64 | MSI GP63 8RE i7-8750H GTX1060 6G |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fixoon
Jag kör Firefox

Safari fixarde biffen för mig! Dock vet jag inte om det är lika snabbt på en Windowsdator som det är på min Mac.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem

Jo, klicka bara en gång.. jag vet att man blir lite panikslagen när blomman väl kommer upp men klickar man igen blir det bara fail.

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk

har 21 klappen kommigt än?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av adb_92
Det e 1 julklapp per konto, dvs han har bytt mellan syrran/brorsan etc. Men fortfarande tråk att 1 person från samma IP kan ta hem flera =/

Den var uppe 10 sek för mig

Så folk som sitter bakom en NAT ska få slåss inbördes om vem som ska få julklappen?

Visa signatur

Medlem i signaturgruppen Appleanvändare för ett fritt SweClockers.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Polomononen
Vet inte om någon annan tycker det är intressant men jag har uppdaterat listan på dragningstillfällena.

8:10
9:20
10:20-10:25
11:00
11:30
12:20
13:00
14:10
15:35
16:40
16:55
17:10
18:10
19:30
20:50

Grattis till alla som vinner. En morrning till er som vinner åt "pappa, mamma, bror, hund och katt" (som att de kommer få se en skymt av julklappen), och brinn i hel*etet de/FB som sitter med bot.

Hatar fuskare, spelar ingen roll om det är en liten fjantig idolskiva eller inte. Grymt ful stil!

Har du fått något paket än?

Jag o sambon har fått varsit... Genom F5 tryckande helt klart..

Men det går väl inte skicka ett paket till sin katt visst? med tanke på den inte är folkbokförd på nån adress:)

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Måste man uppdatera sidan för att "blomman" ska dyka upp, eller kommer den upp bara endå?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zandros
Så folk som sitter bakom en NAT ska få slåss inbördes om vem som ska få julklappen?

Varför inte? Alla andra får ju slåss om dom.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av duehackadnu
har 21 klappen kommigt än?

Nej, senaste kom 20:50

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

men finns det inga riktlinjer för vad dyraste priset kan vara/vad har d varit tidigare år?

Visa signatur

Q9550 @ 2.83ghz|Antec twelve hundred|Corsair 750W|Asus Hd4850|Coolermaster Hyper 212|Corsair 4x1gb @ 800mhz|Samsung spinpoint F1 750gb|Windows Vista home premium 64-bit|Asus P5Q Pro

Permalänk
Medlem

Dock har jag inte hittat någonstans på dustins hemsida där det står "Max 1 per konto" .. innebär det att nån kan ta 10 julklappar på ett konto?!:S

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cr1lle
Varför inte? Alla andra får ju slåss om dom.

Det är ju samma villkor för dem som för alla andra. Om man begränsar till ett per IP premierar man familjer som har flera IP-adresser och slipper förlita sig på NAT-routing.

Edit: Självklart tycker jag det bara är okej om respektive konton faktiskt tillhör de som får klapparna.

Visa signatur

Medlem i signaturgruppen Appleanvändare för ett fritt SweClockers.

Permalänk

en skrivare för 7000kr förra året ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m3rnel
En fråga... Ni som fick iår, fick ni även förra året?

Blir arg nu, suttit i 5h, utan ett skit

Både jag och tjejen fick förra året, likaså i år

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Najs summa, lit tråkig vinst tycker jag dock hade vart roligare med en tv lr ngt

Visa signatur

Q9550 @ 2.83ghz|Antec twelve hundred|Corsair 750W|Asus Hd4850|Coolermaster Hyper 212|Corsair 4x1gb @ 800mhz|Samsung spinpoint F1 750gb|Windows Vista home premium 64-bit|Asus P5Q Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zandros
Det är ju samma villkor för dem som för alla andra. Om man begränsar till ett per IP premierar man familjer som har flera IP-adresser och slipper förlita sig på NAT-routing.

Edit: Självklart tycker jag det bara är okej om respektive konton faktiskt tillhör de som får klapparna.

Word!

Det funkar ju tyvärr inte heller.. Man får väl hoppas på att folket har lite moral och heder istället.

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zandros
Det är ju samma villkor för dem som för alla andra. Om man begränsar till ett per IP premierar man familjer som har flera IP-adresser och slipper förlita sig på NAT-routing.

Å andra sidan så är ju min åsikt att det bör gälla en julklapp per hushåll, för mest utdelning. Jag tycker inte att det låter rättvist att en "familj" ska få 10 julklappar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Har du fått något paket än?

Jag o sambon har fått varsit... Genom F5 tryckande helt klart..

Men det går väl inte skicka ett paket till sin katt visst? med tanke på den inte är folkbokförd på nån adress:)

Hehe, nä. Varför tror du jag är så gnällig Men jag har inte suttit hela tiden heller. Men har läst tråden ganska mycket. Blir så irriterad när man läser om dem som klickat f5 sedan 8 i morse utan vinst och sedan finns det de med bot som vunnit 4+ paket.

Känner många (vild)kattor som är folkbokförda

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av adb_92
Najs summa, lit tråkig vinst tycker jag dock hade vart roligare med en tv lr ngt

Jo men samtidigt.. det är saker dom inte kan få sålt förmodligen dom ger bort och överskott.. så du kan nog inte förvänta dig en lcd-tv i paketet:)

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk

Helt meningslöst att diskutera moraliska aspekter eftersom egoister och giribgukar alltid kommer att mjölka såna här tillfällen till max. God jul!

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk
Medlem

En sak har slagit mig, varfrö får vissa massa paket, medan andra inga alls?

Kan det bero på att vissa har för segt bredband, medans folk med fiberlan slipper lagget vi andra upplever sekundrarna då knappen tydligen dyker upp för somliga...?

Permalänk
Medlem

Måste bara fråga förresten, ngn som missade kalle eller julklappsutdelningen pga "Dustin F5 spam måste ha en klapp"?

Visa signatur

Q9550 @ 2.83ghz|Antec twelve hundred|Corsair 750W|Asus Hd4850|Coolermaster Hyper 212|Corsair 4x1gb @ 800mhz|Samsung spinpoint F1 750gb|Windows Vista home premium 64-bit|Asus P5Q Pro