Skulle en HP Compaq Mini 311c-1000so fungera bra för en tjej som vill ha en dator för att betala räkningar, läsa mail, hålla kontakt med vänner via Facebook, skriva Twitter-inlägg samt lite lätt foto-/bildredigering?
Jag är inte alls hemma inom Windowsvärlden, kör själv med Mac sedan 1990, så jag vänder mig därför hit i hopp om svar då merparten utav er kör Windows.
Andra bärbara datorer som passar ändamålet? Minst 11" skärm, max 13". Pris ej över 4.000 kr.
Mvh
Anjin
God Jul
Edit: Har nu beställt en HP Compaq Mini 311c-1000so så tråden kan därför anses vara avklarad.
Ursprungligen inskrivet av Bugg Vad sägs som Asus UL20 hos phonehouse
Den finns inte i lager men kanske kommer in snart.
HP Compaq Mini 311c-1000so är väl en bättre dator på samtliga plan? Sedan skulle jag aldrig handla något utav The Phonehouse, se bara på alla negativa omdömen som företaget har fått.
Ursprungligen inskrivet av Anjin HP Compaq Mini 311c-1000so är väl en bättre dator på samtliga plan? Sedan skulle jag aldrig handla något utav The Phonehouse, se bara på alla negativa omdömen som företaget har fått.
Faktiskt så är SU2300 CPU'n otroligt underskattad. Den är billig, Dual Core och presterar avsevärt bättre än Atom. All in all väger kanske Ion upp prestandan vid fotoredigering exempelvis, så skillnaden är väl marginell i slutändan. Men SU2300, det är en otroligt prisvärd CPU.