Permalänk

Vågar man använda asus TurboV?

Tjeare alla S-klockers! Jag är en nybörjare på dettahär med klockning och det är inget jag vågar mig på än men när jag laddade ner drivrutiner till mitt moderkort så fick jag med ett program från Asus vid namn "Turbo V":http://bildplats.se/image/view/1131

Jag vet inte om man vågar använda program som detta eftersom att det kanske inte ser till mina specifika hårdvaror eftersom det är förbestämda inställningar i programet? Det står också att min dator kan bli instabil om jag ändrar några inställningar Så min fråga är: Vågar jag mig på att använda detta program och tjänar det någonting till? Eller är det bara bullshit som Asus skickar med för att få högre status? Tack på förhand // Andreas!

Visa signatur

AMD Phenom II X4 925, 2800 MHz (14 x 200) || Xfx Radeon HD5850 || Corsair VX 550W 80+ || SAMSUNG HD502HJ ATA Device (465 GB, IDE) ; Hitachi HDS721616PLAT80 ATA Device (160 GB, 7200 RPM, Ultra-ATA/133) ||Microsoft Windows 7 Ultimate 32Bit

Permalänk
Medlem

Läs FAQ om överklockning här på forumet, där kommer du hitta att det alltid rekommenderas att klocka via BIOS