Permalänk
Medlem

Boot hjälp (AKUT!)

Tjena, min Windows har kraschat på min nya dator. Undrar ifall ni kan rekommendra någon (torrent) som är redo att brännas på CD och boota om den kraschade datorn?

Hade vart jätte schysst ifall ni kunde länka någon torrent tex. från tpb.
Har säkert provat med olika versioner & även bootat med usb-minne utan resultat.

Tack på förhand.

Permalänk
Musikälskare

Du menar att vi ska länka till en torrent av Windows?

Ta en titt på SweC's regler...

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

Vilken version av Windows?

Torrents på warez är inte poppis att diskutera här har jag för mig.. bryter mot forumreglerna.

Permalänk
Medlem

Skall du rädda filer kan du ladda hem ubuntu cd och bränna ut. Sedan köra live läget och rädda vad som skall räddas.
Sedan använder du skivorna du fick med datorn för att återställa den.
Fick du inga skivor så brukar man få intruktioner att bränna ut sådana (om du inte gjort detta är det kört för dig).
Alternativt kanske du har en återställningspartition på din dator om det är en märkesdator.

Visa signatur

System:\Dator\Spel>2600k¤5ghz_-_32Gb_-_MSI_3070.exe
System:\Dator\Lab>RaspberryPi_4_-_8Gb.com

Permalänk

hahaha att folk aldrig lär sig xD

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av B.R
Tjena, min Windows har kraschat på min nya dator. Undrar ifall ni kan rekommendra någon (torrent) som är redo att brännas på CD och boota om den kraschade datorn?

Hade vart jätte schysst ifall ni kunde länka någon torrent tex. från tpb.
Har säkert provat med olika versioner & även bootat med usb-minne utan resultat.

Tack på förhand.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Whippoorwill
Vilken version av Windows?

Torrents på warez är inte poppis att diskutera här har jag för mig.. bryter mot forumreglerna.

http://www.sweclockers.com/forum/regler.php

Är det köpedator ska du bränna återställningsskivorna (är fan nästan det första man läser efter man startat datorn!) om inte har du en återställningspartition.

Om inte det så får du vackert köpa eller leta själv.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Det luktar §7 och piratkopiering här.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||