Battlefield Bad Company 2-tråden - del 1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheSweede
rättelse: 4 dagar kvar jue

(release blev uppskjutet tills den 5:e)

Jaså?
http://www.electronicarts.se/news/67016/

Visa signatur

PSN: TheDarkRuler

Permalänk
Medlem

Vart ska man boka spelet för att ha det på release-dagen?

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Vart ska man boka spelet för att ha det på release-dagen?

Gamestop om du hämtar själv, Webhallen, Elgiganten, Game?

Visa signatur

PSN: TheDarkRuler

Permalänk

spelbutiken.se har frakt på releasedagen samt där kostar det bara 371kr..

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThomasL
Gamestop om du hämtar själv, Webhallen, Elgiganten, Game?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheSweede
spelbutiken.se har frakt på releasedagen samt där kostar det bara 371kr..

Jag beställer spelet och vill ha det i brevlådan den 4:e Tack för svaren.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk

Eftersom att release är den 5:e så blir det nog svårt att få det i brevlådan den 4:e

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheSweede
Eftersom att release är den 5:e så blir det nog svårt att få det i brevlådan den 4:e

Release är den 4:e, lite onödigt att Webhallen har öppet från 22.00 den 3:e annars...

Visa signatur

PSN: TheDarkRuler

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheSweede
Eftersom att release är den 5:e så blir det nog svårt att få det i brevlådan den 4:e

Meningslöst att skriva det om du ändå inte har någon källa.

Visa signatur

AMD R7 5800X | MSI MPG B550 GAMING PLUS | HyperX Fury Black RGB 32GB | EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA | Corsair RM750X V2 | Corsair iCUE 4000X RGB | Asus Rog Swift PG279Q | Windows 10

Permalänk

fick ett mail från spelbutiken.se om att dom hade fått det framflyttat till den 5:e, om du sen dessutom kollar runt lite online så står det att release i europa är den 5.e medan USA har den 2:a och ryssland den 3:e...

Citat:

Hej Alexander,

du har på din favoritbutik gjort en förbeställning på Battlefield: Bad Company 2 (TWO) /PC.

Distributören har meddelat oss att nytt releasedatum är 2010-03-05 00:00:00.

Detta är något som berör alla återförsäljare och ändringar av releasedatum förekommer.

Ha en härlig dag!

Med vänliga hälsningar
Spelbutiken.se

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Medlem

Hur kan man ha en "härlig dag" efter ett sådant besked

Edit: på game.se där jag förhandsbokat står det fortfarande den 4:e.

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300

Permalänk

Tja, jag å min polare hade ändå tänkt köra en BC2 spelkväll hos mig på fre, så det gör ju inget för oss IAF eftersom vi inte skulle spela (IAF MPn) innan dess...

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Medlem

Fick in boxarna idag på jobbet och man vart lite besviken på limited boxarna.
Enda skillnaden förutom innehållet är att texten är silver och sen att det står limited på den...

Hade hoppats på en stålbox men icke. =/

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Fick in boxarna idag på jobbet och man vart lite besviken på limited boxarna.
Enda skillnaden förutom innehållet är att texten är silver och sen att det står limited på den...

Hade hoppats på en stålbox men icke. =/

För ca 50 kronor extra?

Visa signatur

Q6600 - 4870 1GB - 4GB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Fick in boxarna idag på jobbet och man vart lite besviken på limited boxarna.
Enda skillnaden förutom innehållet är att texten är silver och sen att det står limited på den...

Hade hoppats på en stålbox men icke. =/

Är du gascone som i gascone på warseer?

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Medlem

Samma pris är det för boxarna.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThomasL
Release är den 4:e, lite onödigt att Webhallen har öppet från 22.00 den 3:e annars...

Med ett halvt dussin dice-folk närvarande dessutom, känns som att de hade hört av sig om det inte blir nåt..

Spelet släpps i Sverige 4 mars, sen om spelbutiken fulimporterar från uk är det deras problem..

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheSweede
fick ett mail från spelbutiken.se om att dom hade fått det framflyttat till den 5:e, om du sen dessutom kollar runt lite online så står det att release i europa är den 5.e medan USA har den 2:a och ryssland den 3:e...

Spelet lanseras i Sverige den 4:e men Spelbutiken verkar ha köpt in Europeiska varianter, som dom inte får sälja förrän den 5:e.

http://www.spelbutiken.se/catalog/product/61911-battlefield--...

Den släpps den 4:e.

Nä nu får Steam ta och köra igång en 10% rabattkampanj.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av LFX
verkar som att 4-pack def. kommer till steam men att det kommer ta lite mer tid :/
ett par veckor extra orkar man ju knappast vänta ...

http://twitter.com/L_Twin/status/9781428063
"@BSanbizzle 4 pack will happen but a couple of weeks after launch as it looks now."

4-pack def.???

Visa signatur

Silverstone FT03B | Dell U2711 | Be-quiet E9 580w CM | ASUS GENE-Z | AMD 7970 | Intel 2500k @ 4,4 Ghz| Corsair H80i | 8GB Corsair LP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheSweede
Är du gascogne som i gascogne på warseer?

Guilty as charge.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Guilty as charge.

kul
(Jag är "müller"... har bara inte orkat ändra detta anvndarnamn som jag tog när jag bodde i usa )

Aja, verkar som om ni hade rätt där ang. att dom sålde UK versionen till mig..

spelar IOF inte mig någon roll att behöva vänta bara en dag mer och slippa danska, finska, norska och svenska på boxen för att spara 120-ish kronor

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Medlem

Längtar som fan att hämta spelet på torsdag!

Permalänk
Inaktiv

Torsdag 10:00 står man utanför elgiganten på kungsgatan
Sen springer man hem och börjar pwna, hoppas servrarna är inte tomma och att det finns många igång redan

Permalänk

Torsdag 11-12 campar man brevlådan ^^

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tobz0r
Torsdag 11-12 campar man brevlådan ^^

Jag tar inte chansen med posten vid sådana saker
Ska till butik och köpa själv.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheSweede

spelar IOF inte mig någon roll att behöva vänta bara en dag mer och slippa danska, finska, norska och svenska på boxen för att spara 120-ish kronor

Jag sparar hellre ännu mer pengar och köper på Gamestop för 2 spel och 1:-, vilket blir hela 128:- för mig...

Visa signatur

PSN: TheDarkRuler

Permalänk

men jag ogillar att göra mig av med gamla spel

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheSweede
men jag ogillar att göra mig av med gamla spel

Jag med, därför köpte jag två billiga spel och bytte in.

Visa signatur

PSN: TheDarkRuler

Permalänk

haha, sneaky bastard

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Medlem

Värt att spela eller? Tror jag inte ens ska testa det, läste en review som sa att det skulle vara ännu mer linjärt än MW2, fast samtidigt mindre fokuserat så det enda du vinner på att inte ha ett sandbox-läge försvinner. I en video på YouTube ser grafiken inte speciell ut heller.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av D512
Värt att spela eller? Tror jag inte ens ska testa det, läste en review som sa att det skulle vara ännu mer linjärt än MW2, fast samtidigt mindre fokuserat så det enda du vinner på att inte ha ett sandbox-läge försvinner. I en video på YouTube ser grafiken inte speciell ut heller.

Jag tror du har fårståt fel, 95% här skiter i SP , we are in it for the MP.

Sen bryr sig ingen om det är bättre eller sämre än MW.
Du kan nu lämna tråden, du ska ju inte köpa spelet iaf.

Hejdå.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av D512
Värt att spela eller? Tror jag inte ens ska testa det, läste en review som sa att det skulle vara ännu mer linjärt än MW2, fast samtidigt mindre fokuserat så det enda du vinner på att inte ha ett sandbox-läge försvinner. I en video på YouTube ser grafiken inte speciell ut heller.

Alla säger heeej då! xD

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR