Permalänk

Lade en beställning på ca 3300kr på misco för att dom hade alla delar hemma. Provade att lägga till rabattkoden och då blev det 33 kr i rabatt. (Wow!)

Måste säga att 1% känns lite ynkligt på 3300kr, nog har ni väl marginal att bjussa på mer än så? Det betalade ju inte ens för frakten...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erik Hjelm
Hej,

De datum som flyttas fram på webben som syns idag på just 5850 är preliminära datum om order skulle läggas idag från våra ordinarie källor.

Som min tidigare post som jag skrev den 26/2 så fick jag veta att vi hade fått tag i kort och de skulle bli skickade till oss och leveranstiden var ca 1 vecka, vi hade inte fått korten i fredags så kommer de inte idag så lär de dyka upp imorgon och då skickas ut direkt till dig.

Får man bara undra lite snabbt vad som skiljer de ASUS HD5850 som ni nu har på lager mot det som jag har i min order?

Mailade er idag och frågade när det skulle skickas då jag såg att ni fått in korten äntligen. Fick svaret att
"Vi har inte fått in det Asus HD 5850 som du beställt på lager. Ditt produkt kommer preliminärt in den 19/3"
Det kort ni har på lager heter "EAH5850/2DIS/1GD5"
Medans mitt heter "EAH5850/2DIS/1GD5 1GB"
Vad är grejjen liksom?

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk

Skickade in mitt grafikkort för garantiärende då det fick min dator att krascha när jag spelade. Jag postade det förr-förra veckan, och sen var det tyst.

Jag antog att problemet var under inspektion. Nu fick jag en avisering att jag har ett grafikkort att hämta på posten. På postförskott, 408kr.

För misco kunde tydligen inte replikera problemet i sin testmiljö. Konstigt, för kortet dog i båda de datorer jag testade det i innan jag postade det. Jag vet inte vad Misco har för "testmiljö", ni kanske bara sätter kortet på ett moderkort och har systemet igång en timme och sen stämplar det som fungerande. Men det kraschar när jag spelar, och jag har testat i två datorer och minst fem spel.

Inte fick jag ett mail innan ni skickade kortet heller. Jag fick bara inbetalningskrav som jag nu inte kan betala för att jag inte fick minsta förvarning.

Varför ni ska ta ut 158kr i frakt av mig förstår jag inte heller. Hos er ska frakten på ett grafikkort ligga på 79kr, på alla modeller jag kollat.

Dåligt, Misco, jävligt dåligt.

Visa signatur

Udda testrigg: Gigabyte A75-UD4H | 3,6GHz AMD A8-3850 | 120GB Intel 520 SSD | En drös hårddiskar | Corsair AX1200 | 8GB Corsair Vengeance.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MultiMan
*Text*

Har kollat lagerstatus då och då.
Ja de har haft Asus kort inne ett tag, men fortfarande dålig tillgång på andra märken. 1 eller 2 märken i lager av typ 20st är inte mycket att hurra över.

Jag orkar inte argumentera förresten, du vinner, Misco har en fantastisk tillgång på HD58xx kort *facepalm*
*Host* gå in på grafikkorts sektionen och filtrera efter pris så du ser alla 5850 och 5870 kort listade i en fin lista, och kolla lagerstatus på alla korten.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erik Hjelm
Hej,

De datum som flyttas fram på webben som syns idag på just 5850 är preliminära datum om order skulle läggas idag från våra ordinarie källor.

Som min tidigare post som jag skrev den 26/2 så fick jag veta att vi hade fått tag i kort och de skulle bli skickade till oss och leveranstiden var ca 1 vecka, vi hade inte fått korten i fredags så kommer de inte idag så lär de dyka upp imorgon och då skickas ut direkt till dig.

Hej. Jag ringde till er under gårdagen för att höra efter om ni skickat min order på Asus 5850, då jag visste att de stod på eran hemsida att de fanns i lager. Men icket, det var enligt hon jag pratade med ett helt annat artikelnummer på det kortet som var i lager så det gick inte. Då undrar jag vad som är skillnaden och om ni någonsin kommer att få hem en annan variant, den som jag beställt?

Vill oerhört gärna ha kortet i veckan, och de har ni ju lovat också.

mvh Johan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skocke
Hej. Jag ringde till er under gårdagen för att höra efter om ni skickat min order på Asus 5850, då jag visste att de stod på eran hemsida att de fanns i lager. Men icket, det var enligt hon jag pratade med ett helt annat artikelnummer på det kortet som var i lager så det gick inte. Då undrar jag vad som är skillnaden och om ni någonsin kommer att få hem en annan variant, den som jag beställt?

Vill oerhört gärna ha kortet i veckan, och de har ni ju lovat också.

mvh Johan

Skulle också vilja veta vad som menas med detta. Samma produkt har ju haft tre olika artikelnummer under den här tiden, så vad är det frågan om egentligen?

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av boris_vodka
Skulle också vilja veta vad som menas med detta. Samma produkt har ju haft tre olika artikelnummer under den här tiden, så vad är det frågan om egentligen?

Ja verkligen. Förstår inte vad dom gör. Hon jag pratade med visste då inte vad de var för skillnad på kortet som fanns i lager och det jag beställt. Jag sa att de kunde väl skicka ett sånt istället för jag var ganska säker på att de var i stort sett exakt samma men hon sa bara att de var ju minsann ett helt anna artikelnummer och att "du ser ju att det är ju ästan 500 kr dyrare än det du beställt".

Då gav jag upp för dagen. De är ju sant att de är mycket dyrare men de är ju för att jag beställde i NOVEMBER och att alla har höjt priserna sen dess samt att jag hade studentrabatt.:) Mene aja, bara hoppas dom får in det "rätta" kortet i veckan då. De lustiga är ju att de tagit bort det från hemsidan det som vi beställt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skocke
Hej. Jag ringde till er under gårdagen för att höra efter om ni skickat min order på Asus 5850, då jag visste att de stod på eran hemsida att de fanns i lager. Men icket, det var enligt hon jag pratade med ett helt annat artikelnummer på det kortet som var i lager så det gick inte. Då undrar jag vad som är skillnaden och om ni någonsin kommer att få hem en annan variant, den som jag beställt?

Vill oerhört gärna ha kortet i veckan, och de har ni ju lovat också.

mvh Johan

Citat:

Ursprungligen inskrivet av boris_vodka
Skulle också vilja veta vad som menas med detta. Samma produkt har ju haft tre olika artikelnummer under den här tiden, så vad är det frågan om egentligen?

Håller med ovanstående här, jag väntar tills den 19 nu, händer det inget blir det kontakt med konsumentverket. Såhär ska det inte behöva vara, nu kan ni inte skylla på tillverkarna längre...

Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070

Permalänk
Medlem

Nu finns inte ASUS 5850 kvar längre på sidan. Det är alltså inte bara slut på dem, de finns inte med längre. Precis som med det kort jag beställt förut som också försvann när de inte kunde leverera i tid.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av boris_vodka
Nu finns inte ASUS 5850 kvar längre på sidan. Det är alltså inte bara slut på dem, de finns inte med längre. Precis som med det kort jag beställt förut som också försvann när de inte kunde leverera i tid.

EDIT: Skrev fel

Glöm det jag sa, jag blandade ihop dustin med misco för en minut, fick just bekräftelse att nya modekortet skickats från dustin

Som sagt, vi får se om de kommit kort den 19, nu har de LOVAT 2 ggr.

Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070

Permalänk
Medlem

Vad är skillnaden på rabatten här Sweclockers och säg min företagsrabatt som jag får via Astra? Vilken är förmånligast för mig att använda?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shantii
Vad är skillnaden på rabatten här Sweclockers och säg min företagsrabatt som jag får via Astra? Vilken är förmånligast för mig att använda?

Beror på vilken produkt, olika rabatt för olika produkter. Du får helt enkel jämföra manuellt för de grejer du vill köpa, du ser ju priset direkt när du kopplar ihop rabatten med ditt konto på Misco.

Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070

Permalänk
Medlem

Hur var det nu. Skulle ni inte fått in våra asus 5850 för 2 veckor sedan?
Suck...

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av boris_vodka
Hur var det nu. Skulle ni inte fått in våra asus 5850 för 2 veckor sedan?
Suck...

Dom fick ju in korten men kunde inte skicka ut dem till oss då dom hade satt ett annat artikelnr. på korten...

Och nu är det nästan som att dom undviker forumet då ingen kommer med några svar.

Permalänk
Medlem

Misco har definitivt något omständigt för sig när det gäller artikelnr. Titta bara på minnesavdelningen och mängden produkter med samma namn men olika artikelnr och priser. Synd på en annars överlag rätt bra webbshopupplevelse.

Visa signatur

Asus TUF Gaming WiFi | Ryzen 5600X | 32 GB Ballistix| Vega 56 | Newton R2 650 W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zlatri
Dom fick ju in korten men kunde inte skicka ut dem till oss då dom hade satt ett annat artikelnr. på korten...

Och nu är det nästan som att dom undviker forumet då ingen kommer med några svar.

Får den känslan också...

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zlatri
Dom fick ju in korten men kunde inte skicka ut dem till oss då dom hade satt ett annat artikelnr. på korten...

Och nu är det nästan som att dom undviker forumet då ingen kommer med några svar.

Jag fattar inte ens varför de ska krångla till med nya artikelnummer? Vad tjänar de på att utelämna gamla kunder och smutskasta sig själv?!

Håller med totalt, de har inte svarat/sagt något på länge nu!

Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sovereign
Skickade in mitt grafikkort för garantiärende då det fick min dator att krascha när jag spelade. Jag postade det förr-förra veckan, och sen var det tyst.

Jag antog att problemet var under inspektion. Nu fick jag en avisering att jag har ett grafikkort att hämta på posten. På postförskott, 408kr.

För misco kunde tydligen inte replikera problemet i sin testmiljö. Konstigt, för kortet dog i båda de datorer jag testade det i innan jag postade det. Jag vet inte vad Misco har för "testmiljö", ni kanske bara sätter kortet på ett moderkort och har systemet igång en timme och sen stämplar det som fungerande. Men det kraschar när jag spelar, och jag har testat i två datorer och minst fem spel.

Inte fick jag ett mail innan ni skickade kortet heller. Jag fick bara inbetalningskrav som jag nu inte kan betala för att jag inte fick minsta förvarning.

Varför ni ska ta ut 158kr i frakt av mig förstår jag inte heller. Hos er ska frakten på ett grafikkort ligga på 79kr, på alla modeller jag kollat.

Dåligt, Misco, jävligt dåligt.

Ajajaj, det där lät inget bra. Retunerade nämligen ett grafikkort idag jag också. Det fungerar inte med dom nyaste drivrutinerna, utan jag får en massa grafikbuggar och dessutom kan jag inte spela 3d-spel utan att det kraschar. Med standarddrivarna går det bra, men så fort jag lägger på dom nya ATI-drivarna så börjas det igen. Vore förjävligt om dom inte hittar något på detta kortet heller utan bara retunerar det.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av helmersson
Ajajaj, det där lät inget bra. Retunerade nämligen ett grafikkort idag jag också. Det fungerar inte med dom nyaste drivrutinerna, utan jag får en massa grafikbuggar och dessutom kan jag inte spela 3d-spel utan att det kraschar. Med standarddrivarna går det bra, men så fort jag lägger på dom nya ATI-drivarna så börjas det igen. Vore förjävligt om dom inte hittar något på detta kortet heller utan bara retunerar det.

Skickar du tillbaka ett kort pga problem med drivrutinerna får du skylla dig själv. Garantin gäller hårdvarufel! Det finns fungerande drivrutiner, alltså inget garantiärende.

Förutom detta kan jag hålla med om att Miscos skötsel av sin närvaro på sweclockers är usel. Det förstör deras image mer än det hjälper.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MultiMan
Skickar du tillbaka ett kort pga problem med drivrutinerna får du skylla dig själv. Garantin gäller hårdvarufel! Det finns fungerande drivrutiner, alltså inget garantiärende.

Förutom detta kan jag hålla med om att Miscos skötsel av sin närvaro på sweclockers är usel. Det förstör deras image mer än det hjälper.

Så du menar att jag ska köra med standarddrivrutiner som inte nyttjar kortets potential? Att man sedan inte kan köra dom drivrutinerna som följer med på skivan för att det då blir en massa grafikbuggar är alltså enligt dig helt okej? Klart som tusan det är något fel på kortet. Dessutom gick kortet bra med dom nya drivrutinerna i tre dagar innan det började krångla.

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna vilja se att ni lägger in en recensions möjligthet till varje vara då det är något som jag tycker saknas på de flesta andra webbutiker inom dator kategorin. Alltid bra att se vad andra kunder tycker om en vara ifall den är bra , undermålig o.s.v. annars är ni ett mycket bra företag att ha att göra med kommer helt klart fortsätta som kund hos er !

Permalänk
Medlem

Moses666 la ett gott ord

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av boris_vodka
Hur var det nu. Skulle ni inte fått in våra asus 5850 för 2 veckor sedan?
Suck...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zlatri
Dom fick ju in korten men kunde inte skicka ut dem till oss då dom hade satt ett annat artikelnr. på korten...

Och nu är det nästan som att dom undviker forumet då ingen kommer med några svar.

Ställer in mig i ledet...

Nu står det "Vi inväntar leveransinformation och kan tyvärr inte ge något leveransbesked."
Känner hur jag börjar bli mer och mer förbannad, de hade ju verkligen korten i lager! Dock med ett enligt deras egna ord helt annat artikelnummer. Då jag frågade så visste de inte ens vad skillnaden var, utom priset dock. Börjar kännas mer och mer som en blåsning det här.

Sen som du säger att dom nu undviker forumet gör inte att det känns bättre.

Permalänk
Medlem

Varför ringer ni inte och tjötar mer på dom då ? Eller avbokar beställningen eventuellt köpa ett annat kort ?

Tycker dem har varit hjälpsamma när man ringt och haft mail korrespons med dem åtminstone.

Trist iaf att dem startar en tråd där dem själva inte kan svara i där förlorar dem lite respekt i mina ögon.

Vet heller inte hur mycket ni driver på dem om ämnet förutom i tråden då.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Moses666
Varför ringer ni inte och tjötar mer på dom då ? Eller avbokar beställningen eventuellt köpa ett annat kort ?

Tycker dem har varit hjälpsamma när man ringt och haft mail korrespons med dem åtminstone.

Trist iaf att dem startar en tråd där dem själva inte kan svara i där förlorar dem lite respekt i mina ögon.

Vet heller inte hur mycket ni driver på dem om ämnet förutom i tråden då.

Hehe nu har jag inget ärende hos Misco själv men har en nära vän som väntat på ett Asus 5850 kort sen slutet på oktober. Sen i början på November har han mailat de ungefär varannan vecka och ringt 1 gång i veckan. Har väl varit ungefär samma svar hela tiden om jag förstått han rätt. Så jag kan nog gissa att de flesta driver på så mycket som de bara orkar.
Angående avbokningen så har du ju det där att när de köpte korten i oktober/början på november låg priset på ungefär 2200-2300kr. Nu mer ligger det ju runt 2700-2800kr. Så blir en ganska dålig affär. Men börjar ju bli löjligt nu. Halvårs väntetid.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Moses666
Varför ringer ni inte och tjötar mer på dom då ? Eller avbokar beställningen eventuellt köpa ett annat kort ?

Tycker dem har varit hjälpsamma när man ringt och haft mail korrespons med dem åtminstone.

Trist iaf att dem startar en tråd där dem själva inte kan svara i där förlorar dem lite respekt i mina ögon.

Vet heller inte hur mycket ni driver på dem om ämnet förutom i tråden då.

Jag har väl ringt ungefär en gång per vecka de senaste veckorna. De är dock lika tråkigt varje gång, samma svar i princip hela tiden. Det där med att avbeställa känns för mig väldigt bittert då jag betalade 2356 spänn för mitt 5850 med studentrabatt och de skulle bli rätt så mycket dyrare att köpa någon annan stans då ALLA har höjt priserna sedan dess. Har ju väntat sedan november så känns dumt att inte fullfölja nu.

Visst om Misco hade sagt då jag beställde att våra leverantörer är minst sagt värdelösa och vi kommer troligtvis inte kunna leverera ditt kort förrän i mars/april nästa år, om ens över huvud taget, så hade jag såklart köpt någon annan stans direkt medans priserna ändå var kring 2500 i de flesta butikerna. Nu ska man ju ut med nästan 3000 spänn med frakt.

Blev kanske ett långt svar men jag behöver nog skriva av mig lite antar jag.

Permalänk
Medlem

Okej ja då förstår jag jävligt illa faktiskt, då lär ni ju få tillbaka pengarna om ni redan lagt ut ?

Sen får dem ju otroligt dåligt rykte tack vare sin egen tråd ironiskt nog. Hinner ju komma ut en massa nya bättre kort innan ni hinner får era , nä fy fan får nog ta tillbaka lite av det jag sa efter detta. Mycket dåligt.

Hoppas det löser sig för er och att Misco lär sig lite allmän vett samt kanske de borde ta en eller två kurser i hur man driver ett företag.

Permalänk
Medlem

Nu börjar man ju nästan "hoppas" att Fermi hinner släppas och att det kommer ut ett kort i 2,5k-klassen som man kan ersätta 5850 med, men det är väl att greppa efter lösa strån eller vad man nu säger...

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Moses666
Okej ja då förstår jag jävligt illa faktiskt, då lär ni ju få tillbaka pengarna om ni redan lagt ut ?

Sen får dem ju otroligt dåligt rykte tack vare sin egen tråd ironiskt nog. Hinner ju komma ut en massa nya bättre kort innan ni hinner får era , nä fy fan får nog ta tillbaka lite av det jag sa efter detta. Mycket dåligt.

Hoppas det löser sig för er och att Misco lär sig lite allmän vett samt kanske de borde ta en eller två kurser i hur man driver ett företag.

Jo dom har erbjudit pengarna tillbaka. Men som sagt då står jag ju där utan kort och måste ut med 500 spänn plus frakt om jag ska handla från en annan butik. Nu när jag väntat så änge så känner jag att jag som måste vänta en liten stund till. Hade jag haft pengarna kvar så hade dom ju varit värda 3000 vid de här laget med en hyfsad förvaltning så de känns ju tråkigt.

kan bara hålla med om att deras tråd ger dem inget gott intryck. Tänker man inte dyka upp i sin egen tråd någorlunda regelbundet så bör man ju inte ha en tråd, tycker jag.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skocke
Jo dom har erbjudit pengarna tillbaka. Men som sagt då står jag ju där utan kort och måste ut med 500 spänn plus frakt om jag ska handla från en annan butik. Nu när jag väntat så änge så känner jag att jag som måste vänta en liten stund till. Hade jag haft pengarna kvar så hade dom ju varit värda 3000 vid de här laget med en hyfsad förvaltning så de känns ju tråkigt.

kan bara hålla med om att deras tråd ger dem inget gott intryck. Tänker man inte dyka upp i sin egen tråd någorlunda regelbundet så bör man ju inte ha en tråd, tycker jag.

Räddningen finns Fraktfritt Sweclockers!. Det kanske inte är mycket i samanhanget, men du slipper frakten.

Edit: Såg att du betalade 2300:- för ditt kort. Väldigt dåligt av Misco måste jag säga.