Permalänk

jag behöver alltså inte koppla upp mig och säga att jag vill ha en fil? jag får allt som kommer från sateliten atumatiskt?
det har inte kommit fram något nytt om månads avgiften änn?

Visa signatur

Barton 2500+@3700+ radeon 9600 bravo 1.8Tb
Toshiba M70 1,5Gb minne

Permalänk
Hedersmedlem

[Tråd Anmäld för Granskning av moderator]

Jag anser att det förekommer väl så mycket warezsnack, samt 1 länk till en sida som tidigare givit varning (vill jag minnas) av Wookie

Visa signatur

We want to love, we want to dream, we want to be, rebuild the world with the knowledge we retrive. /Colony 5 - Future

Permalänk
Medlem

Lite exempel -->
http://www.jobbutiken.nu/FFM.jpg
http://www.jobbutiken.nu/FFM1.jpg

Svaret är NEJ på din fråga. Allting sker automatiskt.
Det enda du behöver tänka på är att datorn måste vara igång 24/7!

Visa signatur

EPoX EP-9NDA3+ | AMD64 Winchester 3000+ @ 250*9 | 2x512 Corsair BallistiX | GeCube Radeon X800 Pro VIVO @ 500/570 | WD Raptor 74GB, Maxtor 150+250GB

Permalänk
Medlem

>>Olit<<

Anmälningen är befogad!
Tråden är dödsdömd.

Europeonline bidrar helt klart till spridningen av warez så visst är det fel att ge vidare information om denna tjänst. Anledningen till min utökade information är därför att jag vet vilken ångest det är att sitta med ett modem. Helt fel men kanske lite ädelt....

Tråden stängs till 100% så fort en moderator vaknat.

Lycka till med ditt köp trigger_pd, om det nu blir något...

Visa signatur

EPoX EP-9NDA3+ | AMD64 Winchester 3000+ @ 250*9 | 2x512 Corsair BallistiX | GeCube Radeon X800 Pro VIVO @ 500/570 | WD Raptor 74GB, Maxtor 150+250GB

Permalänk
Hedersmedlem

Snack om piratkopierat material är inte tillåtet på sweclockers forum, har ni fått för er det så bör ni tänka om

Varningar kommer att delas ut för spridning/hjälp till spridning av piratkopierat material samt en länkar som hjälper att piratkopiera samt länkar som bryter mot denna regler:
"Inte sprida länkar till piratkopierat material, länkar till sidor med länkar till piratkopierat material eller information om eller länkar till sidor som behandlar hur man piratkopierar program/film/musik eller bryter mot copyright-lagar på något sätt."

» TRÅD LÅST «

Visa signatur

» Hedersmedlem: Fd Ledarmoderator & Redaktör
» Läs reglerna
» Medlem på swec i över 10 år!