Struligt fel efter intallation av FF 4

Permalänk
Medlem

Struligt fel efter intallation av FF 4

Tja! har nu slitit av allt mitt hår pga detta. Efter att jag installerade FF 4 så uppkommer ett fel i win.
Den funkar bra ett tag men en har jag låtit den stå ett tag och ska klicka fram ett program, tex Hw monitor så försvinner muspekaren och jag får svart skärm i ett par sekunder innan user account contol rutan kommer fram, då är pekaren bara ett streck. När jag sen klickar OK så slocknar skärmen ett par sekunder till innan Hw startar. I Hw ser jag då att tempen på GPU har ökat 10-12 grader. Datorn blir seg som fan. Har formaterat 2 gånger och samma problem uppstår efter att jag installerat FF 4.
Måste starta om varje gång för att det ska bli bra igen.
Nu efter sista formateringen intallerade jag IE9 och problemet försvann. Men fan va seg IE är. Vill ju ha FF 4
Nån som känner igen problemet. Vore väldigt tacksam!!

Visa signatur

CM Storm Sniper, Intel I7 930,SSD 80GB X25-M G2, 1 TB WD Caviar Black,Corsair 6gb DDR3 1600Hz, PowerColor 5870 PCS+, Corsair HX650w, AC Freeser 7pro. W7 pro 64-bit. och ett j..a glatt humör!

Permalänk

Hade samma problem, la in Firefox 3.6 igen och är nöjd!

Visa signatur

Moderkort: MSI Z77A-G43, Processor: Intel I5, RAM: 24GB, Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, SSD Disk: Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av swenorth1:

Hade samma problem, la in Firefox 3.6 igen och är nöjd!

Gjorde samma sak. he! Konstigt bara att ingen känner till vad som blir fel.

edit: Catalyst 11.4 + Firefox 4,01 funkar fint. Har inte märkt något som helst som liknar mina tidigare problem. So far so good!!

Visa signatur

CM Storm Sniper, Intel I7 930,SSD 80GB X25-M G2, 1 TB WD Caviar Black,Corsair 6gb DDR3 1600Hz, PowerColor 5870 PCS+, Corsair HX650w, AC Freeser 7pro. W7 pro 64-bit. och ett j..a glatt humör!