Macbook Pro Hardshell

Permalänk
Avstängd

Macbook Pro Hardshell

Hej!

Köpte nyss en ny Macbook Pro och vill ha ett billigt & bra skal till den, skalet ska vara gjort i PLAST så att det skyddar så bra som möjligt, har redan kollat på Apple men undrar om incase är gjort av plast eller gummi? Tyckte också priset var lite häftigt, ös på med tips gärna så billigt som möjligt!

Permalänk

Det är gjort av hårdplast!

Permalänk

Speck gör hardshells till mbp. Kolla i mitt galleri så ser du hur det ser ut. Finns på tex. komplett och säkert inet/dustin etc.

Visa signatur

It´s-a me! Mario!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Racemouse:

Det är gjort av hårdplast!

Tack!

Skrivet av thomas67lundberg:

Speck gör hardshells till mbp. Kolla i mitt galleri så ser du hur det ser ut. Finns på tex. komplett och säkert inet/dustin etc.

Vad fick du betala för din? Vill inte ge mer än 2-300 kronor

Permalänk

Kommer inte ihåg riktigt... Tror att det var 300-400 nånting. Kolla på prisjakt eller så.

Visa signatur

It´s-a me! Mario!

Permalänk
Medlem

Hört folk som fått smuts mellan skalet och macbooken och således fått massa repor.
Thomas, du som haft den ett tag.. vad tror du?

Permalänk
Medlem

kvalitet kostar, har man en MBP så varför snåla med skydd?

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Skrivet av Moranic:

Hört folk som fått smuts mellan skalet och macbooken och således fått massa repor.
Thomas, du som haft den ett tag.. vad tror du?

Nä, jag har inte fått några repor pga. detta. Men det kan ju vara vettigt att ta loss skyddet nån gång då och då och kolla så det inte är fullt med junk.

Visa signatur

It´s-a me! Mario!