Tips: Billiga AMD Athlon II X2 245

Permalänk

Själv fick man tag på en Athlon II X2 260 hos DustinHome för 459:-, knappt 10 minuter efter beställningen, så låg priset på 589:-

Visa signatur

Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero...AMD Ryzen 7 5800X @ 4600MHz / 1.23V...Phanteks P600S
G.Skill Trident Z RGB 2x16GB 3600MHz CL14...Sapphire Radeon RX 7900XT Pulse Gaming OC
LG 34'' UltraGear 34GN850...Logitech MX Keys S...Logitech MX Master 3S...Corsair RM750x
Kingston KC3000 2TB M.2 + Kingston KC3000 4TB M.2...Filserver - WD Gold 6TB x 4 + Seagate IronWolf PRO 8TB x 4

Permalänk
Medlem

Min order verkar ha "försvunnit", någon annan med samma problem?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SayZk:

Min order verkar ha "försvunnit", någon annan med samma problem?

nej jag fick min

edit : jag ringde in kasnke 2 dagar efter bara för att föräkra mig om att dom skicka den, och dom skickar men ger en ingen vetskap om att dom skickar det.jag håller med det är dåligt

Permalänk
Medlem
Skrivet av SayZk:

Min order verkar ha "försvunnit", någon annan med samma problem?

Hände för mig i början också.

Var inne och kollade orderstatus då och då på hemsidan. Andra dagen efter beställningen så försvann ordern, fick inget mejl om detta så jag antog att den togs bort för att det inte fanns tillräckligt många kvar.

Men så, dagen efter kom paketavin i brevlådan. Konstigt att man inte får bekräftelse om att paketet har skickats på mejlen.

Tycker du ska kolla med kundtjänsten om de har skickat ordern och kanske höra med ditt utlämningsställe om de har fått in ditt paket (funkar ibland).

Visa signatur

| Phenom II X3 720BE 2,8GHz (upplåst till X4 20) @ 3.6GHz | Corsair HX850W | Crosshair IV Formula | 8GB Kingston HyperX Blue | 2st 5970 Crossfire | Intel 120GB SSD | Silverstone Fortress 2 | H80 |

Permalänk
Medlem

Min order har blivit makulerad utan att de en informerade mig om det...
Det var ju lagom kul att få höra det (Efter att själv ha kontaktat support) eftersom jag redan köpt moderkort och ramminnen...

Tänker nog väldigt noga för innan jag köper utav Kjell igen!

Permalänk
Hedersmedlem

Hmm - min beställning tycks också bara försvunnit ur deras system. Hur svårt är det att skicka ut info om att den blivit makulerad och anledning? Var det fel pris? Hade de fel lagersaldo?

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com

Permalänk
Medlem

alla ni som fått era ordrar borttagna, har ni betalt i förskott?

Om ja, hur blir det då med era pengar?

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem
Skrivet av bourne94:

alla ni som fått era ordrar borttagna, har ni betalt i förskott?

Om ja, hur blir det då med era pengar?

Jag betalade inte i förskott och det är jag glad för...

Permalänk
Medlem
Skrivet av SayZk:

Jag betalade inte i förskott och det är jag glad för...

okej, vilken tur det...

Jag trodde att dom var hyfsat seriösa på nätet, men tror bara jag ska hålla mig endast till fysiska butiken:)

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |