Spel man måste ha till xbox360

Permalänk
Medlem

Rekomederar dig att köpa en stor variation av spel. Tex, L.A Noire, BFBC2/BO/Halo Reach, Dirt 3, Något fifa spel och sedan Gears of war 3 typ
/Alex

Visa signatur

Jag är inte intresserad om jag har rätt eller fel, jag gillar diskussion :)

Permalänk
Medlem

Som en icke ägare säger jag halo, gears of war, fallout 3.

Visa signatur

System: Aerocool DS Cube|| i5 4690K @ Stock || Phanteks PH-TC12DX || MSI Z97M-G43 || G.Skill Ripjaws 8-9-9-24 1866 MHz 8 GB || Gigabyte GTX460 1GB OC || PNY Optima SSD 480GB || Crucial C300 128 GB || Samsung Spinpoint F3 1TB || Fractal Design Edison M 750W 80+ Gold

Permalänk
Medlem

Earth Defence Force 2017 är ett måste i samlingen. Det är grymt budget men ändå otroligt roligt att spela, speciellt co-op med en kompis en helg med några öl. Finns cirkus 50 banor, 5-6 svårighetsgrader på varje bana och 200+ vapen av olika kaliber. Riktigt kul om man tycker om 3:e person shooters. Dåliga oneliners, dålig voiceacting, mindre bra grafik, mycket kul gameplay, lätt att komma in i spelet och stundtals ruskigt jävla svårt.

Jag och en polare har spelat igenom det 2 gånger och nu sådär efter några månader börjar suget komma tillbaka. Blir nog en till genomgång av spelet inom en snar framtid.

Rekommenderar att om du ser spelet begagnat eller billigt någonstans på nätet att du köper det. Du kommer inte att ångra dig.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D Mobo: Gigabyte x570 UD SSD: PNY CS3030 M.2 NVMe 1TB, Samsung SSD EVO Basic 840 250GB Minne: Corsair Vengeance LPX Black 32GB (2x16GB) @ 3600MHz CPU Kylare: Noctua NH-D15S Chromax.Black Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4070 Ti 12 GB Gaming OC Nätagg: ASUS TUF Gaming 850w Chassi: Fractal Design North Svart/Glas Hörlurar: Philips Fidelio X3 DAC: Aune X1s Silver

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alexander7938:

Rekomederar dig att köpa en stor variation av spel. Tex, L.A Noire, BFBC2/BO/Halo Reach, Dirt 3, Något fifa spel och sedan Gears of war 3 typ
/Alex

Fifa spelen har jag aldrig gillat. Gears of war 3 skall jag köpa, sett massa videos på de och verkar vara hur coolt som helst. Dirt 3 är ett måste, L.A Noire är på g med. BFBC2 har jag på dator så känns onödigt att ha de på xbox med. Halo reach måste man ju bara ha. Kan ju inte ha en kryss box utan halo

Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk
Medlem

LA Noire, NHL11 - sen är jag lite nyfiken på DiRT3

Permalänk
Medlem

Avatar the last airbender 1000 lätta gamescore

Visa signatur

PC

| Core i5 2500K |Nocutua NH-U9BSE2 | ASUS P8Z68-V PRO | ASUS GTX 560 ti Direct CU II| Corsair Vengeance 1600MHz 4x4GB | Corsair HX 750W | WD Caviar Black 1TB | Fractal Design Arc |

Permalänk
Medlem

jag vet ju inte vad du gillar för sorts spel men kan du tänka dig att sitta och lyssna och uppleva en story i ca 200h så är absolut Mass effect bästa spelet som finns just nu.

gillar du militär FPS battlefield bc2 fast nu skulle jag nog vänta tills bf3 när det ändå är så nära.

gillar du bilspel forza är simulator mer och dirt är lite mer "overkligt" fast på ett bra sett (bästa bilspelet enligt mig)

fighting spel har jag inte startat något sedan n64 tiden så jag ska nog inte ens säga vad jag tycker där.

har du en familje medlem eller någon kompis som du kan spela live med ofta så är borderlands ett riktigt underhållande RPG att spela coop i.

och viktigast av allt du måste köpa 50 cent blood on the sand^^^^ (eller inte)

Permalänk
Medlem

många spel är redan nämnda men rekommenderar madden nfl serien

Visa signatur

PS4: Xnetium (Street fighter V, Diablo 3 etc...)
Citera för svar

Permalänk
Medlem

Som du redan sagt Forza 3 och L.A Noire båda spelen är ett måste sen så är Mafia II och GTA IV bra spel, har tyvärr inte dessa på Xbox men dock på PC och så stor skillnad är det nog inte(hoppas jag ).

Mafia II:
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=229842 <- "vanliga"
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=567701 <- collectors edition
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=673218 <- bonus edition

GTA IV:
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=730208 <- complete edition

Har även alla 3 DiRT spelen(dock alla på PC), så DiRT 3 skulle jag också rekommendera.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Mafia 2 och Gta har jag redan klarat antal gånger på pc så känns lite onödigt att köpa till kryssboxen

Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s