Migrera spotify cache

Permalänk
Medlem

Migrera spotify cache

Hej!

Då jag inte har internet i mitt hem funderade jag på om man kan migrera ens offlinespellistor och cache från jobbet till min dator hemma.
Logiskt sett så borde det väl räcka med att kopiera C:\Users\l'o'vet\AppData\Local\Spotify\ till måldatorn.
Då jag är orolig för att fucka upp de offlinefiler jag har på hemdatorn frågar jag om det finns nån klientspecifik info som inte kan flyttas över, eller om det finns nån koppling i registret som relaterar till den lokala burken.

Tacksam för svar!

Visa signatur

Varför får inte rika bli rikare? Varför är det så farligt att va rasist? Vad är vitsen med att ha minst en särskrivning per mening? Hur kan man med att ge sig själv ett oseriöst intryck genom att skriva dåligt? 100% av alla mac-ägare kan inte ha fel.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

De listor du har på jobbet borde du väl kunna ladda ned på din hemdator ?

Permalänk
Medlem

Förutsatt att jag har internet hemma ja

Visa signatur

Varför får inte rika bli rikare? Varför är det så farligt att va rasist? Vad är vitsen med att ha minst en särskrivning per mening? Hur kan man med att ge sig själv ett oseriöst intryck genom att skriva dåligt? 100% av alla mac-ägare kan inte ha fel.

Permalänk
Medlem

Tror inte att spotify har den funktionen än. jag kan ha fel.
Du kan installera spotify på olika datorer och sedan köra med ditt konto.

Hämta hem install filen till jobbdatorn och sedan lägg över den till den andra datorn. Sedan logga in. Då borde Spotify hitta det som offline,

Själv har jag gått över til WIMP istället, hade spotify innan.