vad ska man göra med ett gammalt grafikkort

Permalänk
Medlem

vad ska man göra med ett gammalt grafikkort

tja jag undrar jag tänkte uppgradera min dator och speciellt mitt grafikkort ftån Nvidia GTX 260 till typ GTX 570 eller 580 men min fråga är vad kan jag göra med det andra kortet alltså 260 och om någon kan rekommendera en bra kylning ? tack

Permalänk
Medlem

Ha som physx kort?

Permalänk
Medlem

Psst, folda...
Även huvudkortet kan du göra detta med.

Visa signatur

Intel i7 3770K@4,5GHz | EK-Supremacy | ASUS P8Z68-V| Samsung 30nm 1600 CL11@1866 CL9 4x4GB | Geforce GTX780 Ti | EK-FC Titan Plexi | Enermax Platimax 1500W | Ubuntu 20.04 & Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hawkeye01:

Ha som physx kort?

asså jag har hört det förut att jag ska använda det sm physx men jag fattar inte vad blir bättre och hur gör man ?

Permalänk
Avstängd

Skänk det till mig så får du en god gärning ;D

Visa signatur

♪ ♪ (っ◕‿◕)っ ♥ Nvidia ♥ (♥♥,) ♪ ♪

AMD

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Om inte annat bra att ha ett grafikkort över, som testkort om något strular eller reservkort om man måste skicka in på garantibyte och inte vill vara helt utan.

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Medlem

men om jag sätter i mitt 260 och 580 i en dator och vill köra physx på 260 blir nåt bättre då lr ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av backfeed:

Om inte annat bra att ha ett grafikkort över, som testkort om något strular eller reservkort om man måste skicka in på garantibyte och inte vill vara helt utan.

Så om jag sätter mitt 260 brevid mitt kommande 580 är det bättre då att lägga physx på 260 ? eller finns det något annat man kan göra med det gammla det är ju liksom ingen ide att sälja det är ju typ inte värt så mycket srry om jag stavade fel