Bildvisare till win

Permalänk
Rekordmedlem

Bildvisare till win

Jag letar efter ett bra program som visar bilder på liknande sätt som Picasa, alltså inga onödiga knappar o ramar, MEN Picasa centrerar ju bilden varje gång man öppnar en ny och det är inte bra för mig, jag vill att fönstret ska ligga kvar där jag la det och behålla storleken, på samma sätt som Windows fotovisaren (den som är fylld med onödiga menyer som tar bildyta och öppnar en ny för varje bild man klickar på )
Jag har testat en del olika bildvisningsprogram, men inget gör riktigt som jag vill, eller så kanske det finn nått trix som får till det ?

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Det är enklare om du berättar vilka du redan testat.

Permalänk
Rekordmedlem

Det är så många att jag glömt bort dem, har sökt runt o provat det mesta jag hittat, men har inte hittat nån som ger maximal bild, minimalt med knappar och öppnar fönstret på samma ställe och i samma storlek som det jag sist stängde.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

låter enklare att koda ett eget program xD

Visa signatur

i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB

Permalänk
Rekordmedlem

Jo det kanske det är om man kan det
De bildvisare jag testat är endera "stora komplexa" saker som acdsee, faststone, irfanview och den typen, de är jättebra de med, och jag använder ofta acdsee för att hålla ordning på mina bilder och till lite enklare redigering som att ändra storlekar om man ska maila nått, men för att bara klicka på en bild och visa den i stort format men ändå inte i fullskärm eller med en massa menyer är de inte bra, man måste klicka flera ggr för att det ska funka med dem.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Zeed verkar populärt

Visa signatur

- Om du är osäker, skriv dom! :)

Permalänk
Medlem

Html!

Visa signatur

Youtube | Steam | PSN
Fractal Design R3 | Asus P8P67 Pro Rev 3 | Asus GTX580 DirectCUII
Intel i7 2600K 4.0GHz | Antec KÜHLER H2O 620 | 8GB RAM | 2TB HDD | 120GB SSD
iPhone 6 | PlayStation 4