Permalänk

Project: Mystic "Red" Temptation (MRT)

Hejsan.

Tänkte att jag kunde lägga upp loggen för ett bygge jag börjat skissa på.

Hela chassit kommer att vara indelat i 3 olika sektioner

Toppen: Denna del kommer att vara moduler dvs. jag kommer att kunna ta loss den från resterande chassi, denna kommer även att ha nätagg och möjligtvis HDDs och SSDs i sig inte bestämt mig för det ännu, så jag kommer att få fixa snabbkopplingar för att få ihop det med resterande chassi.

Mitten: Här inne kommer resterande hårdvara att finnas (Inte bestämmt vad det blir ännu)

Nedre: Är kommer vattenkylningen att finnas alltså Radiatorer 2x240 Pump och res.

Lägger upp 2 start bilder så länge på det.

The Mystic "RED" Temptation

håller på att rendera lite fler bilder just nu, mne går inte allt för fort på laptopen.

MVH

1 ny bild...
Visa signatur

Mobo: ASUS X58 SABERTOOTH, CPU: Core-i7 960, RAM: 3x2GB HyperX 1600MHz + 3x2GB XMS3 1600MHz, GPU: 2x ASUS RADEON HD6870 1GB Direct CU: SSD A-DATA SP900 256GB

Permalänk

Kommer snart en rendering på hur det ser ut och lite mer hur jag tänkt med toppen. ska se om jag orkar pilla dit kopplingar så man får med det i renderingen oxå.

Visa signatur

Mobo: ASUS X58 SABERTOOTH, CPU: Core-i7 960, RAM: 3x2GB HyperX 1600MHz + 3x2GB XMS3 1600MHz, GPU: 2x ASUS RADEON HD6870 1GB Direct CU: SSD A-DATA SP900 256GB

Permalänk

Ser väldigt intressant ut Ska följas!
Men varför vill du ha det delbart?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Warning__3:

Ser väldigt intressant ut Ska följas!
Men varför vill du ha det delbart?

Skickades från m.sweclockers.com

Just iden att kunna ta av toppen delan var en grej som bara kom och fastnade. ska även se om jag kan göra likadant med nedre delen, så att chassit går att plocka ner i tre delar

Kul att du gilla det btw

Visa signatur

Mobo: ASUS X58 SABERTOOTH, CPU: Core-i7 960, RAM: 3x2GB HyperX 1600MHz + 3x2GB XMS3 1600MHz, GPU: 2x ASUS RADEON HD6870 1GB Direct CU: SSD A-DATA SP900 256GB