Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Oscarsgalan 2012

Kort och defust. Är det fler än jag som tänkte sitta upp nu i natt och spana in Oscarsgalan, med start från kl. 23.00 på Kanal 9 ?
För dom som inte kan få in eller se kanal 9, så ska man visst kunna se galan steamad från Livestream.com/academyawards.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Kommer inte direkt titta från 23.00 då det är röda mattan, TROR jag i alla fall inte. Sen blir det såklart Oscarsgalan samtidigt som man ska skriva ett tal för skolan tills på tisdag.

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chobi:

Kommer inte direkt titta från 23.00 då det är röda mattan, TROR jag i alla fall inte. Sen blir det såklart Oscarsgalan samtidigt som man ska skriva ett tal för skolan tills på tisdag.

Nä, man kommer nog inte att sitta från 23.00. Men däremot så tänkte jag väl se från halv tre i natt.
Jag brukar inte vara sådär jätte intresserad av just Oscarsgalan. Men jag tänkte väl ge det hela en chans. Få se om det är något. På brist utav annat, menar jag.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Suck. Jag har då inte förstått varför man ska sätta Filip och Fredrik som "programledare" för Oscarsgalan i tv9. De enda som personerna gör är ju att göra narr utav allt ihop. . . >.>

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chobi:

Suck. Jag har då inte förstått varför man ska sätta Filip och Fredrik som "programledare" för Oscarsgalan i tv9. De enda som personerna gör är ju att göra narr utav allt ihop. . . >.>

Nä, man kunde gott ha tagit någon annan än dom två. Det tycker jag nog.

Skulle ju vara intressant att ha legat under bordet och lyssna på hur man gick tillväga för att just dom två skulle bli "programledare" för Oscarsgalan. Men jag kan väl tänka mig att det var pengarna som styrde. Brukar kunna vara så.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10