[DayZ] Filmer & bilder

Permalänk
Medlem

Nice.

Min gubbe ser ut så här just nu, sitter och trycker i ett hus i Elektro då jag blev jagad av några bandits:

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

Live streamar Dayz Epoch bland annat. Ni är mer än välkomna att kika in
Streamar näst intill varje dag. Ni kan hitta mig på www.twitch.tv/swedenops
Glöm inte bort att följa mig för att få mejl när jag går LIVE, samma gäller twitter(länk finns på min twitch sida).

mvh Swedenops (Rastacourage)

Permalänk
Hjälpsam

DayZ SA. Äntligen full Ghillie Suit och Prestine Longrange till min Mosin samt några snabbclip och 1911 magasin. Rätt nöjd.

Hittade dessutom en blå lastbil

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Fluf:

DayZ SA. Äntligen full Ghillie Suit och Prestine Longrange till min Mosin samt några snabbclip och 1911 magasin. Rätt nöjd.

Hittade dessutom en blå lastbil

https://lh6.googleusercontent.com/-PpUJi0P7Zao/VKQbFh5iSrI/AA...

https://lh3.googleusercontent.com/-btbMsPXQ9h8/VKQbFY2CBPI/AA...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fluf:

DayZ SA. Äntligen full Ghillie Suit och Prestine Longrange till min Mosin samt några snabbclip och 1911 magasin. Rätt nöjd.

Hittade dessutom en blå lastbil

https://lh6.googleusercontent.com/-PpUJi0P7Zao/VKQbFh5iSrI/AA...

https://lh3.googleusercontent.com/-btbMsPXQ9h8/VKQbFY2CBPI/AA...

Och sen kommer en fuskar o dödar dig!

Visa signatur

| Intel i9 10900K | Noctua NH-U14S | ASUS ROG Maximus Hero XII |
| EVGA NEX750B 750W | Kingston HyperX 32GB DDR4 @3200Mhz |
| Fractal Design R4 | ZOTAC RTX 3080 Trinity OC |

Permalänk
Medlem

Saknar DayZ när moddet var nytt och spännande SA var och är helt kasst enligt mig, inte ens nära att vara lika bra som moddet.

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Hjälpsam
Skrivet av hznn:

Och sen kommer en fuskar o dödar dig!

Nop, på grund av en persistance fail försvann det kittet i mitt military large tent tillsammans med tältet

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fluf:

Nop, på grund av en persistance fail försvann det kittet i mitt military large tent tillsammans med tältet

Persistance verkar inte direkt bra... Jag kör endast servers med OFF.. Skönt med ny o fräsch loot!

Visa signatur

| Intel i9 10900K | Noctua NH-U14S | ASUS ROG Maximus Hero XII |
| EVGA NEX750B 750W | Kingston HyperX 32GB DDR4 @3200Mhz |
| Fractal Design R4 | ZOTAC RTX 3080 Trinity OC |

Permalänk
Medlem

Lagom tur att hitta två lastbilar på samma gata. (Zelenogorsk)

Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk
Medlem

Jag och ett par kompisar gör lite dayzvideos på kul.
Vi är inte särskilt bra på spelet men hoppas att det är kul ändå.

Förhoppningsvis kommer vi att göra flera och bli bättre på det.

Permalänk
Medlem

Fann en zombie som hade lite sexytime med ett djur. Den stod alltså still i samma ställning med armarna åt sidan som att den vore jättelycklig

Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk
Medlem

LOL! Jävla pervozombies.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk

Snygg ghillie

Permalänk
Medlem
Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk
Medlem
Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk
Medlem

Vi har gjort en till film:

Permalänk
Medlem

Tråkigt för dig men i denna tråden postar vi bilder och filmer, inte gnäll.

Jag hittade lite prylar:

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

När ska vi lära oss?

Permalänk
Medlem

En till!

Permalänk

Trevlig sniper PvP från igår!

Permalänk
Medlem

Vi hittade en bil!