Jo, jag kunde ju inte ens formatera den. Försökte detta, men det gick inte. Det jag nu har gett mig in på är egentligen helt fel, men kul.
Det är ju ingen dator jag har något viktigt på. När jag skriver detta har jag installerat Windows och den är faktiskt tystare nu. Vet inte om det är inbillning, men den verkar snabbare också. Hårddisken kan ju ha använt samma område hela tiden och då slits det bra mycket. Egentligen ska man ha två stycken hårddiskar kanske.
Där operativsystemet är ska man inte ha sina viktiga filer för den hårddisken slits fortare.
Vill bara passa på att tacka alla som svarat mig varje gång jag haft något problem. Inte bara denna gång utan jag har ju varit här förut.
Kan egentligen lite om det mesta, men när det dyker upp något är det bara att gå hit och det är fantastiskt bra. Egentligen borde man ju svara också, men jag tycker inte jag behärskar något område så där fantastiskt bra. Men man lär sig ju hela tiden. Sedan verkar alltid någon ha kommit före med ett svar.
By the way. Har för mig att man kunde kolla de senaste inläggen som skrivits. Nu hittar jag inte den länken.