GtX 670 Gratis på Inet FYNDA!

Permalänk
Skrivet av kent2:

Vad är det som är troll? Snarare ni som gjorde beställningar som är troll. Ni måste väl ha fattat att ni inte skulle få något. Tänk på allt onödigt arbete nån stackare är tvungen att göra, genom att betala tillbaks allas riksdaler och svara på massvis med mail.

Permalänk
Skrivet av Batman:

Att folk går på sånt här varje gång det sker får mig att tappa hoppet ibland

http://www.youtube.com/watch?v=sWPO0RlmtLo

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av SeF.Typh00n:

Vad hände med att tänka rationellt? Jag är en väldigt positiv person, men detta handlar bara om godtroghet och girighet.

Många har svårt att fatta vilken förlustaffär detta hade varit.

Jag har sett liknande PR-trick som gjorts av andra företag. Det är inte helt osannolikt att det hade varit sant.

Permalänk
Skrivet av SeF.Typh00n:

Vad hände med att tänka rationellt? Jag är en väldigt positiv person, men detta handlar bara om godtroghet och girighet.

Många har svårt att fatta vilken förlustaffär detta hade varit.

Bli aldrig företagare...du skulle aldrig våga ta betalt för dina tjänster...

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Skrivet av Xclusiv8:

Jag har sett liknande PR-trick som gjorts av andra företag. Det är inte helt osannolikt att det hade varit sant.

Om du har sett Inet:s såkallade "mellandagsrea" så är det sannerligen helt osannolikt.

Permalänk
Skrivet av skogsraggarn:

Om du har sett Inet:s såkallade "mellandagsrea" så är det sannerligen helt osannolikt.

Nåja det har du iaf rätt i

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xclusiv8:

Jag har sett liknande PR-trick som gjorts av andra företag. Det är inte helt osannolikt att det hade varit sant.

Där de gett bort varor värda miljoner kronor helt gratis?

Permalänk
Skrivet av Marcusk:

Där de gett bort varor värda miljoner kronor helt gratis?

Miljoner? Nu tar du väl ändå i ?!:)

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av PelleRell:

Det är i ett sånt här läge man saknar "dislike" knappen.

Det är i ett sånt här läge man saknar "dislike" knappen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Fidel Castro:

Bli aldrig företagare...du skulle aldrig våga ta betalt för dina tjänster...

Huh? Det här förstår jag verkligen inte? Hur är detta relevant?

Skrivet av Xclusiv8:

Jag har sett liknande PR-trick som gjorts av andra företag. Det är inte helt osannolikt att det hade varit sant.

"andra företag? Företag som säljer datorkomponenter?

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem

Mängden av p12:er på Swec som tycker att företag ska skänka saker till dem är förbluffande.

förresten goodwill? Vadå goodwill? Varför skulle någon av deras faktiska kunder bli glada för att det skänker bort saker till några fattiglappar som sitter på deras hemsida och trycker f5 för att försöka köpa en produkt som lagts upp till fel pris?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fidel Castro:

Miljoner? Nu tar du väl ändå i ?!:)

Nej, Inet säger själva att hundratals personer beställde grafikkort, och om vi antar att de bara köpte ett var (vilket är osannolikt) så måste 330 personer ha köpt ett för att det ska bli en miljon. Om bara en person hade köpt 100st (vilket är fullt möjligt, i tråden med nätverkskablar för 1kr på Inet köpte en person 1000st) hade det blivit mycket mer pengar.

Permalänk
Medlem

CDON ger bort prylar ibland när de både har prylar utan frakt samt att man nyttjar värdekod. Jag beställde en bok, t-shirt och 2 spel gratis nu innan jul. Nu står det att de packas, så de skickar garanterat.
Är vi konsumenter dumma nog att köpa mobil för "endast 1 krona" utan att läsa det finstilta får vi stå vårt kast... Varför skulle det inte gälla butiker?
Nu finns det väl något som skyddar inet rent juridiskt i det här fallet... Tror det handlar om det skulle skada företaget ekonomiskt i större skala eller något sånt.

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marcusk:

Nej, Inet säger själva att hundratals personer beställde grafikkort, och om vi antar att de bara köpte ett var (vilket är osannolikt) så måste 330 personer ha köpt ett för att det ska bli en miljon. Om bara en person hade köpt 100st (vilket är fullt möjligt, i tråden med nätverkskablar för 1kr på Inet köpte en person 1000st) hade det blivit mycket mer pengar.

Det skulle ha varit max 3 per hushåll angående kablarna, framgick dock inte om man blev direktlänkad till sidan. Dessutom var det 150st han beställde.

Här var det max 1 per hushåll, och det framgick via direklänk.

Så ditt ressonemang håller inte.

Permalänk
Medlem

La en order bara för att. Innerst inne visste jag att dom inte kommer skicka nåt gratis, men man vet ju aldrig. Hade det varit kanske 10 pers som hunnit beställa så skulle dom lika gärna kunnat skicka iväg korten för att vara snälla, det är ändå Sveriges bästa datorbutik?

Känner mig dock lite taskig nu, dom har nog rätt mycket att göra och sen det här på det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sneakkz:

Hur jävla idiotiska kan ni vara alltså? Ni förstår själva att det är något fel, Och sen har ni mage att KLAGA och KRÄVA att inet ska ge er ett gratis grafikkort? Försöker ni helt ärligt att försätta INET i konkurs eller vad är det frågan om?
Idioter.

__________________
livets skit-.-

Har svårt att se att kunder sätter ett företag i konkurs. På lång sikt kanske, men ca 40 personer som beställer en utannonserad produkt kan inte sätta ett företag i konkurs. Chill hen chill hen.

Visa signatur

Hail to the 2600k

Permalänk
Medlem

Kom igen va, det är inte så svårt och veta att det blev ett miss där. Tror man att butiken skänker bort ett sånt här kort så ja... Lever man i en dröm värld.

Visa signatur

PC1: P600s |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: H440W |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: Void X |i5 10400f |GTX3090 Super
VR: Valve Index |Oculus Quest 2 256GB
Konsol Setup: LG OLED77CX |Xbox Series X |Playstation 5

Permalänk
Medlem

Nu är ordern borta från inet, har dock inte fått något mail?
Och nä ingen här "trodde" att dom skulle få ett gratis kort.
Men när man kliver in på Volvo och dom säger: Grattis du får en bil för 0kr, så är det väll klart som fan att man tackar o tar emot?!
Eller i detta fallet, Inets hemsida. (nä det stod inte grattis någonstans)

Visa signatur

New. I7 11800h undervolt, RTX3070max-P, 1080p 300hz, 16GB Samsung 3200@3500cl20, 1+1TB nvme.
-
Old. I7 8750h undervolt, gtx1070 undervolt, 1440p 144hz, 16GB Corsair 2666, 1TB MP510 nvme.
-
Older. Intel I7 3610qm, Amd7970m, 8GB Kingston HyperX 1600mhz, 500GB Samsung 850 ssd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ashzala:

Det skulle ha varit max 3 per hushåll angående kablarna, framgick dock inte om man blev direktlänkad till sidan. Dessutom var det 150st han beställde.

Här var det max 1 per hushåll, och det framgick via direklänk.

Så ditt ressonemang håller inte.

Det var ingen begränsning på 1 per hushåll nu, utan priset var bara fel. Att det inte var fel pris förut spelar ingen roll, min poäng var att folk förmodligen har beställt hundratals grafikkort nu, vilket skulle ge Inet otroligt stora förluster om det skickades.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marcusk:

Det var ingen begränsning på 1 per hushåll nu, utan priset var bara fel. Att det inte var fel pris förut spelar ingen roll, min poäng var att folk förmodligen har beställt hundratals grafikkort nu, vilket skulle ge Inet otroligt stora förluster om det skickades.

Jo det var max 1st per hushåll.
Kolla ts länk

Visa signatur

New. I7 11800h undervolt, RTX3070max-P, 1080p 300hz, 16GB Samsung 3200@3500cl20, 1+1TB nvme.
-
Old. I7 8750h undervolt, gtx1070 undervolt, 1440p 144hz, 16GB Corsair 2666, 1TB MP510 nvme.
-
Older. Intel I7 3610qm, Amd7970m, 8GB Kingston HyperX 1600mhz, 500GB Samsung 850 ssd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marcusk:

Det var ingen begränsning på 1 per hushåll nu, utan priset var bara fel. Att det inte var fel pris förut spelar ingen roll, min poäng var att folk förmodligen har beställt hundratals grafikkort nu, vilket skulle ge Inet otroligt stora förluster om det skickades.

Jo det var 1st per hushåll stod det.

Permalänk
Medlem

Något specialpris får vi nog se ändå. Att erbjudandet bara är för oss på Sweclockers samt att texten lyder "Max 1st. / hushåll! Priset gäller endast online och EJ i butik." måste ju betyda något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PelleRell:

Jo det var max 1st per hushåll.

Ok, men Inet skulle ändå få stora förluster även om de bara skickade ut en per order.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marcusk:

Ok, men Inet skulle ändå få stora förluster även om de bara skickade ut en per order.

Visst skulle dom det. No argue.

Visa signatur

New. I7 11800h undervolt, RTX3070max-P, 1080p 300hz, 16GB Samsung 3200@3500cl20, 1+1TB nvme.
-
Old. I7 8750h undervolt, gtx1070 undervolt, 1440p 144hz, 16GB Corsair 2666, 1TB MP510 nvme.
-
Older. Intel I7 3610qm, Amd7970m, 8GB Kingston HyperX 1600mhz, 500GB Samsung 850 ssd.

Permalänk

Självklart blir folk sura för de inte får kortet för 0 kr

Fan, öppna ögonen och inse att allt inte är gratis här i världen. Pajaser.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rickard11:

Självklart blir folk sura för de inte får kortet för 0 kr

Fan, öppna ögonen och inse att allt inte är gratis här i världen. Pajaser.

Dagens

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rickard11:

Självklart blir folk sura för de inte får kortet för 0 kr

Fan, öppna ögonen och inse att allt inte är gratis här i världen. Pajaser.

Eh, snarare så att personer som inte beställt klagar på att de som beställt grinar, vilket de/vi inte gjort. Samma jävla sak varenda gång någonting sånt här händer. Max 1-2 personer av alla som beställt som säger "goodwill"

Permalänk
Medlem

Marknadsföring i vanliga annonser funkar inte längre. Företagen har fattat att de måste synas på facebook och i forum nära användarna för att få sälja några prylar. Därför har vi alla tävlingar på SWEC, med bjudkaraktär, representanter från företagen aktiva på forumen mm.

Att så många nappar på en sån här sak är en förlängning av de vanor som Inet med flera inarbetat i konsumenterna, medvetet under flera år.

Nu var det en miss denna gång. Och då är det bara att acceptera detta. Mest upprörda verkar de som missade tåget vara! ^^

Visa signatur

En sann moddare blir aldrig klar.MBY är SWEC SSD Kung!
Har hängt här sedan 2002. Började modda vid P200. Har gröna datafingrar. -Och du undrar hur jag kan veta allt?!?!?

|4700K|HD7970matrix|16Gb|Seasonic x-650|WaterC DDC BIP120+MP-05|

Permalänk
Medlem

nu blev det fart på rean

Permalänk
Skrivet av Rickard11:

Fan, öppna ögonen och inse att allt inte är gratis här i världen. Pajaser.

Köpte bf2 gratis på cdon för några dagar sen