SimCity Closed Beta keys

Permalänk
Medlem

Tager gärna en kod om de finnes.

Visa signatur

Stationära : |Fractal Design R4 | |AMD 1090t| |Asus M4A87TD| |Corsair CX 600W| |XFX 7970 Ghz| |Corsair Vengence 8gb| |Corsair Force 3 120gb|

Permalänk
Medlem
Skrivet av stn1337:

För er som missat alla Nvidias Giveaways så finns det ett annat sätt om ni verkligen vill ha tag på en nyckel

1. Förhandsboka spelet via Amazon.com
2. Inom kort ramlar det ner en beta-nyckel i inkorgen strax efter du förhandsbokat
3. Avboka förhandsbokningen

Drar dom pengarna direkt från kortet? och om dom gör de får man tillbaka dom så fort man avbokat?

Visa signatur

The honey badger doesn't care.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gimbergsson:

Drar dom pengarna direkt från kortet? och om dom gör de får man tillbaka dom så fort man avbokat?

Vet inte om det är försent nu men nej, inga pengar dras

Permalänk
Medlem
Skrivet av stn1337:

Vet inte om det är försent nu men nej, inga pengar dras

Okej, nä de e inte försent gick as fint. Tack för tipset

Visa signatur

The honey badger doesn't care.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gimbergsson:

Okej, nä de e inte försent gick as fint. Tack för tipset

Ingen fara, alltid trevligt att hjälpa andra Sweclockerare

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av robbanj:

Läste när jag skulle starta Simcity att det bara var en timme man fick spela och därför skulle man ta vara på den... stämmer detta?

Japp, det är helt värdelöst... Hur många buggar tror de att man lyckas hinna hitta på en timme?

Betatest, my ass... Reklamteaser, snarare.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Nu har jag kört min timme. Var det inte en timme per stad? Nu kommer jag inte i i spelet igen men jag vet inte om det beror serverbeskymmer kanske.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asus_84:

Nu har jag kört min timme. Var det inte en timme per stad? Nu kommer jag inte i i spelet igen men jag vet inte om det beror serverbeskymmer kanske.

Samma här, var totalt en timmes speltid på hela "betan", enligt mig var detta inte ens ett demo. Hur många buggar och sådant tror de att man hittar på 1 timme på samma stad/område? Reklam alltihop.

Permalänk
Medlem

japp det är server problem atm

Visa signatur

Desktop Fractal Design Define 7 Compact | Asus ROG Strix B650E-F Gaming | AMD Ryzen 7700X | Kingston Beast 32GB 5600Mhz | Asus AMD Radeon 6900XT ROG Strix LC | Samsung 970 EVO 1TB NVMe | Fractal Design Ion Gold 650W Skärm Asus ROG XG43UQ NAS X-Case Extra Value 424 | Supermicro X10DRL-i | 2xIntel Xeon E5-2640 v3 | Samsung 4x16GB ECC | EVGA Supernova G2 1300W | WD Red 8x3TB 8x6TB | Seagate Ironwolf 8x8TB | Samsung 840 Evo 2x256GB | Freenas 11.1 | UPS Eaton Powerware 3S 700 DIN

Permalänk
Medlem
Skrivet av Newklear:

Japp, det är helt värdelöst... Hur många buggar tror de att man lyckas hinna hitta på en timme?

Betatest, my ass... Reklamteaser, snarare.

Ett ord: Demo

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Ixos:

Ett ord: Demo

Ja, de vill väl få folk sugna på att göra en förhandsbeställning... Förståeligt, men lite fult.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.