Permalänk
Skrivet av Oggyoc:

Bara att komma upp med ett nytt namn och köra med induviduella passkeys

Kan skapa en tråd för vårt lag sedan, i stil med Kung_Fu_Folding och låna deras mall, om det går bra för truedesire.

det är inga problem!

edit: Team_Rocket ? haha
våga vägra inse att 30 års krisen närmar sig..

Visa signatur

ROG Strix SCAR 17 | 12th gen i9H | 3070Ti 8GB (såld)
Ryzen 7600 | RTX 4080S FE | 32GB ram 6800 Mhz
Ljudprylar: M-Audio Studiophile Q40, Blue Yeti mick, JBL Quantum 810, V-moda Crossfade 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oggyoc:

Haha, jag är sjukt dålig på namn också. Kanske får köra på Team_Unknown

Det kan vi köra på^^
Vad ska vi ha för logo? Hur ser något okänt ut?

Permalänk
Medlem
Skrivet av truedesire:

det är inga problem!

edit: Team_Rocket ? haha
våga vägra inse att 30 års krisen närmar sig..

Skrivet av Azured:

Det kan vi köra på^^
Vad ska vi ha för logo? Hur ser något okänt ut?

Om vi följer temat i tråden

Visa signatur

Dator1: Chassi Silverstone Fortress II : Cpu AMD Ryzen 7 1700 @ 3.85 GHz : GPU Sapphire R9 390 Nitro (backplate) : MB ASUS Crosshair VI Hero : Ram G.Skill 3200CL14 2x16 @ 1.35V 2933 MHz CL14 : SSD totalt ~2.5 TB : HDD totalt 6 TB
http://hwbot.org/user/oggy_dz2/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oggyoc:

Självklart! *känner sig dum*

Vad var det du foldade med? SMP? Jag skulle vilja använda min primära GPU om möjligt.

Permalänk
Skrivet av Oggyoc:

haha garvade duktigt när jag såg den!

edit:

Skrivet av Azured:

Vad var det du foldade med? SMP? Jag skulle vilja använda min primära GPU om möjligt.

han körde smp, så kör du bara GPU kan Kaninen köra valfritt sedan

edit2: #13148050 alla folding riggar validerade

Visa signatur

ROG Strix SCAR 17 | 12th gen i9H | 3070Ti 8GB (såld)
Ryzen 7600 | RTX 4080S FE | 32GB ram 6800 Mhz
Ljudprylar: M-Audio Studiophile Q40, Blue Yeti mick, JBL Quantum 810, V-moda Crossfade 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Azured:

Självklart! *känner sig dum*

Vad var det du foldade med? SMP? Jag skulle vilja använda min primära GPU om möjligt.

Skrivet av truedesire:

haha garvade duktigt när jag såg den!

edit:

han körde smp, så kör du bara GPU kan Kaninen köra valfritt sedan

edit2: #13148050 alla folding riggar validerade

Ja som sagt så kör jag SMP. Det låter bra. Ska ändra mitt användarnamn för min klient senare ikväll och starta en team tråd, om du inte hinner före Azured!

Visa signatur

Dator1: Chassi Silverstone Fortress II : Cpu AMD Ryzen 7 1700 @ 3.85 GHz : GPU Sapphire R9 390 Nitro (backplate) : MB ASUS Crosshair VI Hero : Ram G.Skill 3200CL14 2x16 @ 1.35V 2933 MHz CL14 : SSD totalt ~2.5 TB : HDD totalt 6 TB
http://hwbot.org/user/oggy_dz2/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oggyoc:

Ja som sagt så kör jag SMP. Det låter bra. Ska ändra mitt användarnamn för min klient senare ikväll och starta en team tråd, om du inte hinner före Azured!

Vore bra om du skapar en tråd så kan jag hoppa på tåget på ett enklare sätt, har börjat må sämre och känns som jag har blivit överkörd av en ångvält och kommer att gå och lägga mig vilken sekund som helst, mina klienter har 14k WUs under produktion men är inställda på "Finish".
Så fort jag vaknar så kommer jag att starta med team_unknown. Jag vet att det är mycket snack och ingen verkstad från min sida.
Men mitt immunförsvar sa upp sig/tog semester tidigare idag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Azured:

Vore bra om du skapar en tråd så kan jag hoppa på tåget på ett enklare sätt, har börjat må sämre och känns som jag har blivit överkörd av en ångvält och kommer att gå och lägga mig vilken sekund som helst, mina klienter har 14k WUs under produktion men är inställda på "Finish".
Så fort jag vaknar så kommer jag att starta med team_unknown. Jag vet att det är mycket snack och ingen verkstad från min sida.
Men mitt immunförsvar sa upp sig/tog semester tidigare idag.

Det är okej, krya på dig! Så finns tråden där imorgon

Btw. Ser ut som ni kör 4 klienter i Kung_Fu_Folding, ni försöker inte desperat fuska nu eller?

Edit: Azured, tråden är nu skapad, märk väl att det är stora bokstäver inför varje nytt ord, alltså: Team_Unknown

Visa signatur

Dator1: Chassi Silverstone Fortress II : Cpu AMD Ryzen 7 1700 @ 3.85 GHz : GPU Sapphire R9 390 Nitro (backplate) : MB ASUS Crosshair VI Hero : Ram G.Skill 3200CL14 2x16 @ 1.35V 2933 MHz CL14 : SSD totalt ~2.5 TB : HDD totalt 6 TB
http://hwbot.org/user/oggy_dz2/

Permalänk
Skrivet av Oggyoc:

Det är okej, krya på dig! Så finns tråden där imorgon

Btw. Ser ut som ni kör 4 klienter i Kung_Fu_Folding, ni försöker inte desperat fuska nu eller?

Edit: Azured, tråden är nu skapad, märk väl att det är stora bokstäver inför varje nytt ord, alltså: Team_Unknown

hej!
det var problem med passkey för en foldare, han hade rätt username men tydligen saknades det något på hans key så han fick ingen "credit" bunden till sin epost om man så säger.
den siffran justeras vid 7 dagar på sidan, kommer återgå tillbaka till 3

no cheating allowed!
om det inte återgår till det normala nu efter de 7 dagarna så skriver jag ut våra keys i PM till folk så ni kan se att allt går rätt till

förresten, jag har confat min med 2st SMP, en SMP8 och en SMP4 beroende på om jag behöver använda datorn, kommer den räkna den som separat klient? det ska den väll inte?

kollade med våra passkeys, vi har 7+1+4 projekt klarade på våra keys just nu. vilket blir 12, vilket är den totala antalet WU vi har avklarat. varför det står 4 måste vara baserat på missödet med passkeyn från start

Visa signatur

ROG Strix SCAR 17 | 12th gen i9H | 3070Ti 8GB (såld)
Ryzen 7600 | RTX 4080S FE | 32GB ram 6800 Mhz
Ljudprylar: M-Audio Studiophile Q40, Blue Yeti mick, JBL Quantum 810, V-moda Crossfade 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av truedesire:

hej!
det var problem med passkey för en foldare, han hade rätt username men tydligen saknades det något på hans key så han fick ingen "credit" bunden till sin epost om man så säger.
den siffran justeras vid 7 dagar på sidan, kommer återgå tillbaka till 3

no cheating allowed!
om det inte återgår till det normala nu efter de 7 dagarna så skriver jag ut våra keys i PM till folk så ni kan se att allt går rätt till

förresten, jag har confat min med 2st SMP, en SMP8 och en SMP4 beroende på om jag behöver använda datorn, kommer den räkna den som separat klient? det ska den väll inte?

kollade med våra passkeys, vi har 7+1+4 projekt klarade på våra keys just nu. vilket blir 12, vilket är den totala antalet WU vi har avklarat. varför det står 4 måste vara baserat på missödet med passkeyn från start

Det är lungt, låter bra

Bra fråga, har ingen aning hur det reagerar. Vi får se vad som händer helt enkelt.

Visa signatur

Dator1: Chassi Silverstone Fortress II : Cpu AMD Ryzen 7 1700 @ 3.85 GHz : GPU Sapphire R9 390 Nitro (backplate) : MB ASUS Crosshair VI Hero : Ram G.Skill 3200CL14 2x16 @ 1.35V 2933 MHz CL14 : SSD totalt ~2.5 TB : HDD totalt 6 TB
http://hwbot.org/user/oggy_dz2/

Permalänk
Skrivet av Oggyoc:

Det är lungt, låter bra

Bra fråga, har ingen aning hur det reagerar. Vi får se vad som händer helt enkelt.

dubbelkollade våra passkeys nyligen, stämmer hittils
8+4+4 =16 WU

Visa signatur

ROG Strix SCAR 17 | 12th gen i9H | 3070Ti 8GB (såld)
Ryzen 7600 | RTX 4080S FE | 32GB ram 6800 Mhz
Ljudprylar: M-Audio Studiophile Q40, Blue Yeti mick, JBL Quantum 810, V-moda Crossfade 2

Permalänk

Låter spännade det här, har aldrig riktigt börjat i foldingsvängen men skulle vara kul att köra lite om nån vill ha mig

Visa signatur

|Obsidian 800D|Corsair Force 120gb|Samsung SP F3 1TB|Seagate Barracuda 2TB|Asus Z97-A| Intel i7 4790K|Noctua NH-D15|ASUS HD 7970 DCII 1125/6300 MHz|DDR 3 16gb 1600mhz|Corsair hx 850W|Nokia Lumia 930|Sony Vaio Pro 13|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fiddeflum:

Låter spännade det här, har aldrig riktigt börjat i foldingsvängen men skulle vara kul att köra lite om nån vill ha mig

The_Unkown har en plats ledig, folda på 7970 kanske?

Permalänk
Skrivet av Azured:

The_Unkown har en plats ledig, folda på 7970 kanske?

absolut, fixar när jag kommer hem runt 6 snåret. Här ska det VIKAS!

Visa signatur

|Obsidian 800D|Corsair Force 120gb|Samsung SP F3 1TB|Seagate Barracuda 2TB|Asus Z97-A| Intel i7 4790K|Noctua NH-D15|ASUS HD 7970 DCII 1125/6300 MHz|DDR 3 16gb 1600mhz|Corsair hx 850W|Nokia Lumia 930|Sony Vaio Pro 13|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fiddeflum:

absolut, fixar när jag kommer hem runt 6 snåret. Här ska det VIKAS!

Välkommen in på:
Team_Unknown

Permalänk
Skrivet av Azured:

Välkommen in på:
Team_Unknown

nu måste ju min X8'a svettas mera

Visa signatur

ROG Strix SCAR 17 | 12th gen i9H | 3070Ti 8GB (såld)
Ryzen 7600 | RTX 4080S FE | 32GB ram 6800 Mhz
Ljudprylar: M-Audio Studiophile Q40, Blue Yeti mick, JBL Quantum 810, V-moda Crossfade 2

Permalänk
Medlem

Trevligt med lite nya lag! Jag uppdaterar förstasidan i denna tråden och länkar till eran lagtråd!

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrKanin:

Trevligt med lite nya lag! Jag uppdaterar förstasidan i denna tråden och länkar till eran lagtråd!

Tackar! Men ta gärna bort mig från Team_Ravin_Rabbids och lägg till Fiddeflum till Team_Unknown

Visa signatur

Dator1: Chassi Silverstone Fortress II : Cpu AMD Ryzen 7 1700 @ 3.85 GHz : GPU Sapphire R9 390 Nitro (backplate) : MB ASUS Crosshair VI Hero : Ram G.Skill 3200CL14 2x16 @ 1.35V 2933 MHz CL14 : SSD totalt ~2.5 TB : HDD totalt 6 TB
http://hwbot.org/user/oggy_dz2/

Permalänk
Medlem

Får jag föreslå att vi lägger till länkar till folding.extremeoverclocking.com?
http://folding.extremeoverclocking.com/user_summary.php?s=&u=... Team_Unknown
http://folding.extremeoverclocking.com/user_summary.php?s=&u=... Team_Ravin_Rabbids
http://folding.extremeoverclocking.com/user_summary.php?s=&u=... Kung_Fu_Folding

Permalänk
Skrivet av Azured:

ja det skulle ju gå att ha i "spoiler" boxen

Visa signatur

ROG Strix SCAR 17 | 12th gen i9H | 3070Ti 8GB (såld)
Ryzen 7600 | RTX 4080S FE | 32GB ram 6800 Mhz
Ljudprylar: M-Audio Studiophile Q40, Blue Yeti mick, JBL Quantum 810, V-moda Crossfade 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av truedesire:

ja det skulle ju gå att ha i "spoiler" boxen

Blir så mycket lättare att jämnföra om man använder folding.extremeoverclocking.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oggyoc:

Tackar! Men ta gärna bort mig från Team_Ravin_Rabbids och lägg till Fiddeflum till Team_Unknown

Klart!

Skrivet av Azured:

Fixat! Ligget under varje lags spoiler med länknamn "Info"

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrKanin:

Fixat! Ligget under varje lags spoiler med länknamn "Info"

Det tackar vi för!

Edit: Hur kollar man vem som har gjort vad med passkeys? :s
Edit2: Jag är en idiot :3

Permalänk
Visa signatur

|Obsidian 800D|Corsair Force 120gb|Samsung SP F3 1TB|Seagate Barracuda 2TB|Asus Z97-A| Intel i7 4790K|Noctua NH-D15|ASUS HD 7970 DCII 1125/6300 MHz|DDR 3 16gb 1600mhz|Corsair hx 850W|Nokia Lumia 930|Sony Vaio Pro 13|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fiddeflum:

Om du menar HTML-error så är det förmodligen för att det inte finns någon beskrivning för just det projektet.
Får du något PPD eller %? Dvs, foldar den?
Och du är säker på att det är grafikkortet du använder?

Permalänk
Skrivet av Fiddeflum:

info om projekten blir så där för mig med ibland, ingen aning varför :/

Visa signatur

ROG Strix SCAR 17 | 12th gen i9H | 3070Ti 8GB (såld)
Ryzen 7600 | RTX 4080S FE | 32GB ram 6800 Mhz
Ljudprylar: M-Audio Studiophile Q40, Blue Yeti mick, JBL Quantum 810, V-moda Crossfade 2

Permalänk
Skrivet av Azured:

Om du menar HTML-error så är det förmodligen för att det inte finns någon beskrivning för just det projektet.
Får du något PPD eller %? Dvs, foldar den?
Och du är säker på att det är grafikkortet du använder?

Nu startde den verkar det som. innan fick jag ingen ppd eller %

Visa signatur

|Obsidian 800D|Corsair Force 120gb|Samsung SP F3 1TB|Seagate Barracuda 2TB|Asus Z97-A| Intel i7 4790K|Noctua NH-D15|ASUS HD 7970 DCII 1125/6300 MHz|DDR 3 16gb 1600mhz|Corsair hx 850W|Nokia Lumia 930|Sony Vaio Pro 13|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fiddeflum:

Nu startde den verkar det som. innan fick jag ingen ppd eller %

Kan vara för att du inte hade någon TPF, den räknar ut remaining tid etc utifrån TPF

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fiddeflum:

Nu startde den verkar det som. innan fick jag ingen ppd eller %

Du har väl inte glömt att skaffa en passkey till din klient?

Visa signatur

Dator1: Chassi Silverstone Fortress II : Cpu AMD Ryzen 7 1700 @ 3.85 GHz : GPU Sapphire R9 390 Nitro (backplate) : MB ASUS Crosshair VI Hero : Ram G.Skill 3200CL14 2x16 @ 1.35V 2933 MHz CL14 : SSD totalt ~2.5 TB : HDD totalt 6 TB
http://hwbot.org/user/oggy_dz2/

Permalänk
Skrivet av Oggyoc:

Du har väl inte glömt att skaffa en passkey till din klient?

Ne de ska vara inlagt

Visa signatur

|Obsidian 800D|Corsair Force 120gb|Samsung SP F3 1TB|Seagate Barracuda 2TB|Asus Z97-A| Intel i7 4790K|Noctua NH-D15|ASUS HD 7970 DCII 1125/6300 MHz|DDR 3 16gb 1600mhz|Corsair hx 850W|Nokia Lumia 930|Sony Vaio Pro 13|