Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

BO2 (PC) softcore klan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlueBlood:

Ja det var ju tydligt, jag var ju inte med där

Ikväll blir det gaming!

Det är huvudsaken! Har jag dig på steam?

Jag ger det ett nytt försök. Vad tror ni om gibb ikväll? Kör lite customs. HP, DEM och DOM? kanske.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevve1:

Det är huvudsaken! Har jag dig på steam?

Jag ger det ett nytt försök. Vad tror ni om gibb ikväll? Kör lite customs. HP, DEM och DOM? kanske.

Jag kanske kan komma in ikväll beror på frugan

Permalänk

Alltid problem med att samla mycket folk samtidigt kevve1, det är jag som är HerrLiljegren på Steam

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlueBlood:

Alltid problem med att samla mycket folk samtidigt kevve1, det är jag som är HerrLiljegren på Steam

Jaha nice Ja, men nu var dom ju 5 stycken och vi var också ett party men Taipan backa ur (vi får ta ett snack om detta).

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av kevve1:

Jaha nice Ja, men nu var dom ju 5 stycken och vi var också ett party men Taipan backa ur (vi får ta ett snack om detta).

Pfft ett snack?! Han ska tillrättavisas the oldschool way så han förstår att sånt betéende är helt oacceptabelt!

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Medlem
Skrivet av mr_svahn:

Pfft ett snack?! Han ska tillrättavisas the oldschool way så han förstår att sånt betéende är helt oacceptabelt!

Ja, sånt beteende är fan inte acceptabelt

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

ja jo näh... kan ju inte lägga in custom games när de e dubbel weapon xp weekend jue... skärpning

Visa signatur

[Fractal Design Define R6 Gunmetal Tempered Glass][Intel Core i9 9900K 3.6 GHz 16MB @ 5Ghz]//[ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11GB ROG STRIX GAMING OC]//[Samsung 970 EVO Plus 1TB]
[ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING]//[Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 2400MHz CL14]
[be quiet! Dark Power Pro 11 1000W]//[Corsair Hydro H150i PRO RGB 360mm]//[ASUS 27" ROG Swift PG279Q G-Sync]

Permalänk
Medlem
Skrivet av henxon:

ja jo näh... kan ju inte lägga in custom games när de e dubbel weapon xp weekend jue... skärpning

Vad dum jag är. Tänkte ju inte på dääääääää! (din ksg noob:D)

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk

Söker softcore klan å lira med nu när dom flesta jag lira med har gått över till sämst cs . Spelar inte lika mycket som förut pga fått barn nr 2 för en månad sedan. Men tycker det är roligt fortfarande och tråkigt å lira sj.
Adda gärna mig på Steam : psn_hyddraliken

Permalänk

Känns som när Ghosts kommer så river vi igång igen med Blops2 gänget, det tycker iaf jag

Permalänk
Permalänk
Medlem

ja de låter sköj de e redan prebokat o klart

Visa signatur

[Fractal Design Define R6 Gunmetal Tempered Glass][Intel Core i9 9900K 3.6 GHz 16MB @ 5Ghz]//[ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11GB ROG STRIX GAMING OC]//[Samsung 970 EVO Plus 1TB]
[ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING]//[Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 2400MHz CL14]
[be quiet! Dark Power Pro 11 1000W]//[Corsair Hydro H150i PRO RGB 360mm]//[ASUS 27" ROG Swift PG279Q G-Sync]

Permalänk
Avstängd
Skrivet av henxon:

ja de låter sköj de e redan prebokat o klart

Såpass? Är inte så insatt i det läckta materialet men det verkar lovande alltså?

Får se om det blir ett köp för min del, fattig arbetslös student nu ju Och om det blir så lär jag vara lite ringrostig... hahaha

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360