Ni som tänker skaffa Samsung Galaxy S4

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Plasmatic:

Mm, det är det.. jag kör visserligen själv på 2560 x 1440, men 1080p är mer än nog på en skärm upp till 24", än mindre på en skärm så liten som 5".

Ja, vi kunde gott stannat kvar på 640x480.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Jag kommer skaffa snapdragon helt enkelt för att det är den som säljs i norden. och i större delar av europa. Orkar inte hålla på att krångla med att importera osv..

Sen även om jag inte bryr mig så mycket om LTE.. Så är det bra för andrahandsvärdet om du ska sälja luren nästa år.. Lte lär fortsättas att byggas ut osv..

Vad jag vet så har inte Exynos varianten LTE till att börja med.. Även om själva SOC:en stödjer LTE.. Men vi får väll se... Det ryktas ju om att Exynos varaint med LTE ska säljas i sydkorea..

Enda som är synd är om ljudet är lite sämre i snapdragon versionen.. Folk prisar ju Wolfson DAC,, även supercurio.. Men jag vet inte.. Qualcomms egna ljud kanske är fullt dugligt.

Permalänk
Medlem

Varför kommer den (och så många andra) i olika versioner?

Det ända jag kan tänka mig som behöver skilja är ett chipp så telefonen får täckning i den region den säljs i.

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Skrivet av hackeron:

Jag kommer skaffa snapdragon helt enkelt för att det är den som säljs i norden. och i större delar av europa. Orkar inte hålla på att krångla med att importera osv..

Sen även om jag inte bryr mig så mycket om LTE.. Så är det bra för andrahandsvärdet om du ska sälja luren nästa år.. Lte lär fortsättas att byggas ut osv..

Vad jag vet så har inte Exynos varianten LTE till att börja med.. Även om själva SOC:en stödjer LTE.. Men vi får väll se... Det ryktas ju om att Exynos varaint med LTE ska säljas i sydkorea..

Enda som är synd är om ljudet är lite sämre i snapdragon versionen.. Folk prisar ju Wolfson DAC,, även supercurio.. Men jag vet inte.. Qualcomms egna ljud kanske är fullt dugligt.

högtalaren spelar ingen större roll för min del, lyssnar jag på nåt viktigt kommer jag använda hörlurar/öronsnäckor

Visa signatur

R I P
PSU:XFX PRO750W (tog sitt egna liv tillsammans med moderkortet)
Chassi:Obsidian 550D Moderkort:Asus P8Z68 PRO/GEN3 Processor:Intel i5 2500K 4,3Ghz (kyld av Noctua U12P) Ramminne:16Gb Kingston Hyperx 1600Mhz Grafikkort:MSI Twin Frozr V GTX 970

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av SCORPIUS:

Varför kommer den (och så många andra) i olika versioner?

Det ända jag kan tänka mig som behöver skilja är ett chipp så telefonen får täckning i den region den säljs i.

LTE funktionalitet antar jag är en orsak, Exynos Octa core från början hade väl inte LTE och man ville få ut luren.. Om jag inte förstått fel.

Permalänk

Någon som vet vad som hänt med 32gb och 64gb versionerna? jag ser dem inte i affärer... finns bara 16gb från vad jag kan se..

Tänker ni skaffa ett skal till den? isf vilket?

Jag funderar på något liknande http://www.inet.se/produkt/1999085/otterbox-commuter-galaxy-s... eller http://www.inet.se/produkt/1999056/krusell-kiruna-flipcover-b... men jag vet inte..

Visa signatur

R I P
PSU:XFX PRO750W (tog sitt egna liv tillsammans med moderkortet)
Chassi:Obsidian 550D Moderkort:Asus P8Z68 PRO/GEN3 Processor:Intel i5 2500K 4,3Ghz (kyld av Noctua U12P) Ramminne:16Gb Kingston Hyperx 1600Mhz Grafikkort:MSI Twin Frozr V GTX 970

Permalänk
Medlem

Otterbox är lysande.

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Skrivet av SCORPIUS:

Otterbox är lysande.

vad är den gjord av? hård plast? gummi-aktig plast eller? får ingen riktigt bra känsla för den av bara bilder..

Visa signatur

R I P
PSU:XFX PRO750W (tog sitt egna liv tillsammans med moderkortet)
Chassi:Obsidian 550D Moderkort:Asus P8Z68 PRO/GEN3 Processor:Intel i5 2500K 4,3Ghz (kyld av Noctua U12P) Ramminne:16Gb Kingston Hyperx 1600Mhz Grafikkort:MSI Twin Frozr V GTX 970

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SCORPIUS:

Otterbox är lysande.

Behöver man ett sådant case så har man valt fel telefon från början tycker jag.

Visa signatur

Android är fantastiskt, nu även med bl.a trim. ;)
https://www.youtube.com/watch?v=wwXA27TWD3k&feature=youtube_g...

Permalänk
Skrivet av BoToss:

Behöver man ett sådant case så har man valt fel telefon från början tycker jag.

Jag tycker bättre om telefoner med case än utan.. ger en annan känsla

Visa signatur

R I P
PSU:XFX PRO750W (tog sitt egna liv tillsammans med moderkortet)
Chassi:Obsidian 550D Moderkort:Asus P8Z68 PRO/GEN3 Processor:Intel i5 2500K 4,3Ghz (kyld av Noctua U12P) Ramminne:16Gb Kingston Hyperx 1600Mhz Grafikkort:MSI Twin Frozr V GTX 970

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av BoToss:

Behöver man ett sådant case så har man valt fel telefon från början tycker jag.

Varför?

Har man köpt en sån väldigt dyr telefon vill man kanske inte repa eller skada den det första man gör. På en S4 finns det ju ingen premiumkänsla att bevara heller, så då är det verkligen inga problem med att slänga på ett skal.

Det hade varit andra bullar om man köpt en HTC One som faktiskt har en premiumkänsla man kanske inte vill gömma under ett skal.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Men jösses , misshandla inte telefonen med ett äcklig case...!

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av hackeron:

Men jösses , misshandla inte telefonen med ett äcklig case...!

Kan Samsung "misshandla" telefonen med ett plastigt skal så kan jag "misshandla" det med ett bättre skal, tycker jag.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Plasmatic:

vad är den gjord av? hård plast? gummi-aktig plast eller? får ingen riktigt bra känsla för den av bara bilder..

Det är först ett gummiliknande material sen ett hårt skal utanpå.
Har du ett sådant och ett skydd på skärmen så är telefonen i nyskick i låååång tid.

Skälv kör jag med otterbox men utan skärmskydd på min SGS2. Mycket bättre känsla och förvarar alltid telefonen i separat ficka. Dvs inga nycklar och annat mög som kan skava.

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk

Så nära att beställa en men jag är fortfarande osäker på om jag vill ha Snapdragon eller Exynos..

Snapdragon är ju beprövat, det funkar. dock har den inte den bästa hastigheten..

Exynos octa är ju mer eller mindre sprillans ny.. och inte beprövad för 5 öre.. dock lär den ha lite mer kraft under huven, om inte annat är ju GPU'n en bit bättre..

Visa signatur

R I P
PSU:XFX PRO750W (tog sitt egna liv tillsammans med moderkortet)
Chassi:Obsidian 550D Moderkort:Asus P8Z68 PRO/GEN3 Processor:Intel i5 2500K 4,3Ghz (kyld av Noctua U12P) Ramminne:16Gb Kingston Hyperx 1600Mhz Grafikkort:MSI Twin Frozr V GTX 970

Permalänk
Medlem

Har aldrig använt skärmskydd på min GS2a, har pillat på polarens s2a med copter? skärmskydd och det förstör känslan helt, fattar inte riktigt grejen med skärmskydd på telefoner med gorillaglas. Kan tillägga att efter 2 års användning av min GS2 har jag inga repor på min skärm. Har dock haft ett case-mate skal på telefonen sen dag 1, bara pga greppet. Telefonen känns bättre i handen och den glider inte.

Skrivet av SCORPIUS:

Det är först ett gummiliknande material sen ett hårt skal utanpå.
Har du ett sådant och ett skydd på skärmen så är telefonen i nyskick i låååång tid.

Skälv kör jag med otterbox men utan skärmskydd på min SGS2. Mycket bättre känsla och förvarar alltid telefonen i separat ficka. Dvs inga nycklar och annat mög som kan skava.

Visa signatur

Save us from fate, save us from hate. Save ourselves before it's too late

Permalänk
Medlem

"Snapdragon är ju beprövat, det funkar. dock har den inte den bästa hastigheten.." vad är bra hastighet för dig? Jag kommer aldrig mer skaffa en telefon med exynos propp med tanke på att de vägrar släppa nödvändig information till xda communityin så att vi får en stabil CM rls till GS2.

Skrivet av Plasmatic:

Så nära att beställa en men jag är fortfarande osäker på om jag vill ha Snapdragon eller Exynos..

Snapdragon är ju beprövat, det funkar. dock har den inte den bästa hastigheten..

Exynos octa är ju mer eller mindre sprillans ny.. och inte beprövad för 5 öre.. dock lär den ha lite mer kraft under huven, om inte annat är ju GPU'n en bit bättre..

Visa signatur

Save us from fate, save us from hate. Save ourselves before it's too late

Permalänk
Skrivet av KiXeR:

"Snapdragon är ju beprövat, det funkar. dock har den inte den bästa hastigheten.." vad är bra hastighet för dig? Jag kommer aldrig mer skaffa en telefon med exynos propp med tanke på att de vägrar släppa nödvändig information till xda communityin så att vi får en stabil CM rls till GS2.

Jag menade mest att Exynos kommer nog ha lite mer kräm under huven jämfört med Snapdragon..

Visa signatur

R I P
PSU:XFX PRO750W (tog sitt egna liv tillsammans med moderkortet)
Chassi:Obsidian 550D Moderkort:Asus P8Z68 PRO/GEN3 Processor:Intel i5 2500K 4,3Ghz (kyld av Noctua U12P) Ramminne:16Gb Kingston Hyperx 1600Mhz Grafikkort:MSI Twin Frozr V GTX 970

Permalänk
Medlem

Och det behöver du för att spela angry birds? ;). Enda anledningen för att eventuellt skaffa Octa är väl för batterisparfunktionen och e-penis men mitt tips är att invänta ordentliga tester på octan innan du fattar ett beslut.

Skrivet av Plasmatic:

Jag menade mest att Exynos kommer nog ha lite mer kräm under huven jämfört med Snapdragon..

Visa signatur

Save us from fate, save us from hate. Save ourselves before it's too late

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av KiXeR:

Och det behöver du för att spela angry birds? ;). Enda anledningen för att eventuellt skaffa Octa är väl för batterisparfunktionen och e-penis men mitt tips är att invänta ordentliga tester på octan innan du fattar ett beslut.

Varför skulle inte mer prestanda kunna vara ett önskemål?

De som tycker att prestandan vi har idag gott och väl räcker är ena riktigt tråkiga människor... Det finns mer än Angry birds.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

Varför skulle inte mer prestanda kunna vara ett önskemål?

De som tycker att prestandan vi har idag gott och väl räcker är ena riktigt tråkiga människor... Det finns mer än Angry birds.

Som vad?

Ja, jag är seriös. Jag undrar faktiskt vad ni gör med era telefoner som gör att ni behöver så mycket prestanda.

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av SCORPIUS:

Som vad?

Ja, jag är seriös. Jag undrar faktiskt vad ni gör med era telefoner som gör att ni behöver så mycket prestanda.

Tja, spel till exempel, det är en stor del utav användandet av en smartphone idag och man kan ju inte direkt säga att de är i klass med PC-spelen.

Sen finns det ju många applikationer som inte skapats och inte uppfunnits än, då prestandan och möjligheterna inte finns än, precis som det alltid varit.

Så varför stoppa utvecklingen när det finns så otroligt mycket mer att hämta?

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Jag tänker mer i banorna att det vore synd om det blir som pc.
Dvs du köper ett spel men får vänta en eller två telefoner framåt för att kunna spela det som det är tänkt om det är det som ska driva utvecklingen.

Eller att det görs enbart för att ha störst telefonpenis. Kraft utan nytta som bara precis driver upp priset och äter batteri.

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av SCORPIUS:

Som vad?

Ja, jag är seriös. Jag undrar faktiskt vad ni gör med era telefoner som gör att ni behöver så mycket prestanda.

Surfar, hoppar runt i UI't, använder Maps, spelar osv. Folk säger att telefonerna har så snabba CPU'er idag men det är mycket skitsnack, en S600 är långsammare än ett Xbox 360.

Visst kan man säga att många nya telefoner flyter på bra, men de kommer inte ens i närheten av samma flyt som på en dator.
Ni som säger att vi inte behöver snabbare hårdvara borde ju kanske inte hänga på Sweclockers ifrån första början ( ), dessutom så begränsar ju hårdvaran i telefonerna självklart lite mjukvaran, så med snabbare hårdvara kommer man kunna expandera på mjukvarufronten. Funkar ju åt andra hållet också iofs, optimering av mjukvaran kan göra mycket.

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av SCORPIUS:

Jag tänker mer i banorna att det vore synd om det blir som pc.
Dvs du köper ett spel men får vänta en eller två telefoner framåt för att kunna spela det som det är tänkt om det är det som ska driva utvecklingen.

Eller att det görs enbart för att ha störst telefonpenis. Kraft utan nytta som bara precis driver upp priset och äter batteri.

Jag har aldrig behövt vänta för att spela ett spel på PC, så det vet jag inte vart du fått ifrån.

Fast det behöver inte äta massa extra batteri bara för att man får snabbare processorer. Det är (som visat) bara att stoppa in en "kompanjons"-processor som drar mycket mindre ström och gör allt jobb när man inte behöver någon vidare prestanda.

Förstår mig verkligen inte på folk som klagar på att utvecklingen går framåt... Väldigt mystiskt.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Crysis *Host host*

Klagar och klagar.. snabbare är bra. JA.
Men.. vi är en väldig massa som vill ha mer batteritid framför snabba mobiler och tycker att det offras för övrig hårdvara.

Det spelar mig ingen roll om min mobil är superdupermegaultraturbosnabb om jag måste tänka på var jag kan ladda den om jag bege mig en heldag.

Min poäng är att det finns utrymme för båda, kan en tycka.
En superdupermegaultraturbosnabb för dom som vill ha det och en eller flera avskalade modeller med prestanda som tex idag med batteri i fokus.

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av SCORPIUS:

Crysis *Host host*

Klagar och klagar.. snabbare är bra. JA.
Men.. vi är en väldig massa som vill ha mer batteritid framför snabba mobiler och tycker att det offras för övrig hårdvara.

Det spelar mig ingen roll om min mobil är superdupermegaultraturbosnabb om jag måste tänka på var jag kan ladda den om jag bege mig en heldag.

Min poäng är att det finns utrymme för båda, kan en tycka.
En superdupermegaultraturbosnabb för dom som vill ha det och en eller flera avskalade modeller med prestanda som tex idag med batteri i fokus.

Fast om du inte läser vad som skrivs, varför ens diskutera?

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Allt detta gör jag redan på min 2 år gamla dualcore gs2 utan problem. Varför skulle inte en quadcore räcka? Dagens appar nyttjar ju inte ens 2 kärnor effektivt.

Skrivet av MrAdde:

Surfar, hoppar runt i UI't, använder Maps, spelar osv. Folk säger att telefonerna har så snabba CPU'er idag men det är mycket skitsnack, en S600 är långsammare än ett Xbox 360.

Visst kan man säga att många nya telefoner flyter på bra, men de kommer inte ens i närheten av samma flyt som på en dator.
Ni som säger att vi inte behöver snabbare hårdvara borde ju kanske inte hänga på Sweclockers ifrån första början ( ), dessutom så begränsar ju hårdvaran i telefonerna självklart lite mjukvaran, så med snabbare hårdvara kommer man kunna expandera på mjukvarufronten. Funkar ju åt andra hållet också iofs, optimering av mjukvaran kan göra mycket.

Visa signatur

Save us from fate, save us from hate. Save ourselves before it's too late

Permalänk
Entusiast
Skrivet av KiXeR:

Allt detta gör jag redan på min 2 år gamla dualcore gs2 utan problem. Varför skulle inte en quadcore räcka? Dagens appar nyttjar ju inte ens 2 kärnor effektivt.

Jag kan göra allt detta på min ZTE Blade, men jag gör det jävligt mycket bättre på min PadFone 2, Nexus 4 eller SGSIII. Quadcore räcker, men det är skillnad på quadcore och quadcore, det antar jag att du vet. Förövrigt är Exynos Octa egentligen mer quad än octacore.

På min PadFone 2 används tre kärnor när jag hoppar runt i menyerna enligt den inbyggda "aktivitetshanteraren".

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dunder:

Varför?

Har man köpt en sån väldigt dyr telefon vill man kanske inte repa eller skada den det första man gör. På en S4 finns det ju ingen premiumkänsla att bevara heller, så då är det verkligen inga problem med att slänga på ett skal.

Det hade varit andra bullar om man köpt en HTC One som faktiskt har en premiumkänsla man kanske inte vill gömma under ett skal.

Kan inte förstå hur man ska uppleva denna "premiumkänsla" alla aluminiumfetischister pratar om med ett plastskal på den? Det är väl plasten ni inte vill ha? Och så betalar ni för den vid sidan om? What´s up with that mate?

Visa signatur

Android är fantastiskt, nu även med bl.a trim. ;)
https://www.youtube.com/watch?v=wwXA27TWD3k&feature=youtube_g...