Podcast på android, hur gör jag?

Permalänk
Medlem

Podcast på android, hur gör jag?

Då jag känner mig totalt handikappad i android tänkte ja helt enkelt fråga här om det jag önskar är möjligt.

Har nyss upptäckt podcasts och lyssnar en hel del via min iPad. Nu när det börjar bli varmare ute och vinterjackan byts ut får den dock inte plats i ficka längre på ett bra sätt. Istället skulle jag vilja använda min telefon för att lyssna på podcasts. Har en HTC Sensation med android 4.0.x på om jag inte missminner mig helt, senaste officiella uppdateringen.

Min dröm vore en app som syncade mot vad jag har i podcasterappen på min iPad, finns detta? Om det inte finns vad är mina alternativ? Går det att välja podcasts att prenumerera på från samma "förråd" som på min iPad eller hur ska jag göra?

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Medlem

Jag kan starkt rekommendera "pocket cast" och i min erfarenhet finns allt som finns i itunes

Permalänk

Jag har använt DogCatcher i över ett år nu. Aktiva utvecklare som verkligen anstränger sig för att göra appen ännu bättre än den redan är.

Nya feeds lägger du till på alla möjliga sätt, finns ingen jag saknar!

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.snoggdoggle...

Permalänk
Medlem

Använder Pocket Casts just nu. Använde BeyondPod förut. Gillar båda.

Permalänk
Medlem

Jag kör själv BeyondPod och kan rekomendera den!