Be quiet Dark power pro 550W eller Fractal Design newton r3 600W

Permalänk
Medlem

Be quiet Dark power pro 550W eller Fractal Design newton r3 600W

Tänkte beställa ett nytt nätagg nu i eftermiddag och har kommit fram till två alternativ enligt rubriken. Vet att Be Quiet kostar cirka 200 kr mer men väger kvalitén och ljudnivån upp för detta?

Tacksam för svar.

Permalänk

Hi,

Seeing this unanswered, I won't suggest for which one you should go but if you consider the Dark Power Pro 10 and you have questions regarding this products let me know

Chris

Visa signatur

be quiet! on Facebook - Youtube - Homepage

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chris@bequiet!:

Hi,

Seeing this unanswered, I won't suggest for which one you should go but if you consider the Dark Power Pro 10 and you have questions regarding this products let me know

Chris

I ended up with Dark power pro and I'm very satisfied.

Permalänk

Hi, happy to hear that. If there is anything you need our help with let me know!

Chris

Visa signatur

be quiet! on Facebook - Youtube - Homepage

Permalänk
Medlem

Be Quiet! känns mer kvalitativt i min mening än just Fractal. Bara för att dom är svenska innebär det inte per automatik att dom är det bästa altetnativet. Tror ts blir nöjd med sitt köp.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Köpte fractal av dessa två Vill stödja svenska tillverkare i den mån det går, hålla pengarna inom landet så att säga, sen har jag riktigt bra erfarenheter med deras support!
Har ett define r3 med så fractal kändes mest rätt.

Har inte hört mitt nätagg än.. när datorn belastas är det annat som lever om än just nätagget och i idle så äre det bara min Dark Rock Pro 2 som snurrar lite halvsegt