Generals demo på fileplanet...

Permalänk
Medlem

Generals demo på fileplanet...

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

Det är bara för prenumeranter...länka direkt till spelet hehe

Permalänk
Avstängd

haha betala för att prova ett demo vilket skämt.

Visa signatur

Pentium III @ 1,2 Ghz | 384MB | Geforce4 4200 | Win2k

Permalänk
Medlem

hmm.har inte Fragzone det på sin ftp då?

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Avstängd

bara fileplanet får...exklusivt för sina medlemmar

Visa signatur

Pentium III @ 1,2 Ghz | 384MB | Geforce4 4200 | Win2k

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WuD^Patri0t
bara fileplanet får...exklusivt för sina medlemmar

grr....Monopol!:mad:

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

hehe, vet inte hur man får in pengar i skiten. hehe, sen kan man inte ställa upp upplösningen i betan eller så det ser gryning ut med stor skärm...

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WuD^Patri0t
haha betala för att prova ett demo vilket skämt.

Man betalar för att få tillgång till fileplanets snabba servrar och att slippa köa. Det här är bara en bonus, lär nog komma mer och mer i samma stil.

Visa signatur

Tidigare medlem i signaturgruppen militanta Appleanvändare

Permalänk
Citat:

Fileplanet var bra förut... nu skulle jag hoppa från taket med ståltråd inlindat runt pungen än att gå till fileplanet.... kanske dax att bilda grupp emot fileplanet...

...

Tänka sig att quota sig själv

Visa signatur

AMD1200|1024MB|Geforce 3 3.8ns 64MB DDR|EPoX 8KTA3+PRO|Win XP PRO SP1|Addtronics 7896A
Har Dyslexi så räkna med stavfel... men jag har allafall inte fel i staven
Nu är det bevisat att svenska folket består av 56,1% totalonanister och idioter. (EMU valet)

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hipshot
hehe, vet inte hur man får in pengar i skiten. hehe, sen kan man inte ställa upp upplösningen i betan eller så det ser gryning ut med stor skärm...

men alltså betala för att spela lite ofärdiga spel och lite bättre speed det är det inte värt..

kolla bara fragzone. grym speed som inte ens fileplanet har lika snabbt och så är det gratis, inte fan tar dem betalt.

Fileplanet skulle behöva lite sponsorer som typ gamershell som också är gratis.

EDIT: men skräp jag skulle ju quota Ickx

Visa signatur

Pentium III @ 1,2 Ghz | 384MB | Geforce4 4200 | Win2k

Permalänk
Medlem

Betala för något som ska bevisa att deras spel är köpvärt... smart!

Visa signatur

Levnadsstandarden i Sverige är numera så hög att endast ett fåtal når upp till den.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WuD^Patri0t
kolla bara fragzone. grym speed som inte ens fileplanet har lika snabbt och så är det gratis, inte fan tar dem betalt.

Fileplanet skulle behöva lite sponsorer som typ gamershell som också är gratis.

EDIT: men skräp jag skulle ju quota Ickx

Nu har jag aldrig betalat för fileplanet och ser ingen anledning till att någonsin göra det men jag kan anta, jag antar att betalservrarna kan stå upp mot fragzones. Fileplanet är ju inte heller på något sätt bundet till speldemos utan det finns massor med andra saker där men det vet du nog redan.

Man ska inte glömma att det kostar en hel del att ha servrarna med filer uppe heller, vi får nog vara glada så länge det finns gratisalternativ. Jag tror inte att det här till framtiden, allt fler sidor börjar ta betalt och till och med jag har plockat fram kreditkortet för att köpa en prenumeration på en site. Då gällde det visserligen något mycket ädlare (Formel 1) men ändå ett steg åt "fel" håll.

Visa signatur

Tidigare medlem i signaturgruppen militanta Appleanvändare

Permalänk
Medlem

Hmm, borde inte det där demot spridas på nätet iaf?

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WuD^Patri0t

men alltså betala för att spela lite ofärdiga spel och lite bättre speed det är det inte värt..

kolla bara fragzone. grym speed som inte ens fileplanet har lika snabbt och så är det gratis, inte fan tar dem betalt.

Fileplanet skulle behöva lite sponsorer som typ gamershell som också är gratis.

EDIT: men skräp jag skulle ju quota Ickx

Du kan ju inte jämföra FZ med Fileplanet på långa vägar, det enda som är bättre med FZ är att det är gratis, FZ har inte ens någon ordentlig sortering på sina filer, inte heller håller dom sig uppdaterade, även om nu ett spel har funnits som demo länge eller en mod har uppats för för flera veckor sedan så har garanterat inte fz det... för er som spelar CS, så kan ni ju faktiskt vänta 300 min på FP långt innan ni kan ladda det på fz ....

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Avstängd

sortering eller inte men när dem erbjuder en sån bra speed så gnäller inte jag... kommer aldrig betala för ladda hem spel.

Visa signatur

Pentium III @ 1,2 Ghz | 384MB | Geforce4 4200 | Win2k

Permalänk
Medlem

vadå läcka ut?

Permalänk
Medlem

Går det överhuvud taget att spela med den då. Hört ett par personer i min bekantskapskrets har redan varit på den men servern godkände inte nyckeln. Dessutom är ju upplösningen så låg så det lär inte se så fint ut. Väntar nog på en riktig demo istället, någon som vet om Westwood brukar släppa demon efter eller före spelet?

Visa signatur

Tidigare medlem i signaturgruppen militanta Appleanvändare

Permalänk
Medlem

hehe fick lust att installer a Tiberian Sun
Tror de släpper demos först efter att spelet är ute. Var dock inte så med deras första 3D spel (har glömt vad den hette).

Permalänk
Medlem

vill också att det ska komma en singel version, orka lira MP nu
men jag ska nog pröva det också fick hem den betan nyss.. så jag får väl offra mig att pröva den

Visa signatur

What are you looking at... Biatch !

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ickx
Går det överhuvud taget att spela med den då. Hört ett par personer i min bekantskapskrets har redan varit på den men servern godkände inte nyckeln. Dessutom är ju upplösningen så låg så det lär inte se så fint ut. Väntar nog på en riktig demo istället, någon som vet om Westwood brukar släppa demon efter eller före spelet?

grafiken är inte mycket att hurra för, inte när upplösningen som sagt är låst i 800, det suger ganska mycket...

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk

men lol

har man inte ens rätt system (2ghz, geforce4) så får man inte ladda ner heller:

"Sorry, the game will not run on your computer" ->redirect till startsidan igen

Visa signatur

Asus Maximus Extreme IV ● Intel 2600K @ 4.7Ghz ● Zalman CNPS9900 MAX ● Corsair XMS3 4x4096mb 1600Mhz ● EVGA Geforce GTX 980 Ti ● SB X-Fi Titanium Pro ● Corsair AX850 Gold

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tobbe1555
men lol

har man inte ens rätt system (2ghz, geforce4) så får man inte ladda ner heller:

"Sorry, the game will not run on your computer" ->redirect till startsidan igen

hahaha SJUKT DÅLIGT :D:D

Visa signatur