Vissa Inställningar sparas inte...

Permalänk

Vissa Inställningar sparas inte...

om jag startar datorn så kommer en mapp upp som jag någon gång hade kvar öppen när jag stängde ner.. nu så kommer den alltid upp efter uppstart även om man har stängt ner den före avstängning.. vad kan d bero på? o nej jag har den inte på autostart eller någe..

Visa signatur

Epox-EP8K3A KT333||AMD Athlon XP 2400+ @ 2310||512DDR PC3500 OCZ Platinum ||Radeon 9700 Flashad Pro||
>>Mods And Stuff<< Min Sida, Uppföljning Utav Lotus Bygge!

Permalänk
Medlem

det spökar
nä, men jag vet inte...kanske kan va något program som lägger sig i Program istf Program Files eller nått. Finns ju många program som gör så, så att datorn öppnar Program eller ja, tvärt om...

Visa signatur

must!

Permalänk

Det är en bugg i registret.. kolla vilken prog som ligger i den mappen.

Buggen är en "mellanslag" i register värdet, dock så är det bara känt i Win 95, 98 och enstaka ME.

Testa med att byta namn på mappen, kommer det någon felmedelande upp vid start så är det reg buggen eller någon autostart..

En sak som fungera alltid för mig var att klicka bort en prog i taget fron "msconfig" tills skiten försvann.

Visa signatur

AMD1200|1024MB|Geforce 3 3.8ns 64MB DDR|EPoX 8KTA3+PRO|Win XP PRO SP1|Addtronics 7896A
Har Dyslexi så räkna med stavfel... men jag har allafall inte fel i staven
Nu är det bevisat att svenska folket består av 56,1% totalonanister och idioter. (EMU valet)