Youtube och boobs - har ni tröttnat? Varför kan man inte se ratingen innan man klickar?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Senapen:

Använder mig inte av subscription funktionen just för att jag vill se nytt content och inte titta på en serie. De få serier jag ibland återkommer till kan jag utantill ändå.

Men pluginen låter fantastisk!
Använder Opera själv. Får Googla på det här med Youtube Center

Till Opera kan jag rekommendera ExtendTube.

Visa signatur

[ SLI Titans, Nvidia Surround ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon99565:

Det enda som irriterar mig är att när man klickar en utube video ibland med nån snygg brud med fina bröst etc så tar det evigheter tills man får se scenen där bruden är i, om man ens får se den alls.
Brukar funka om man högerklickar och klickar avbryt överförning så kommer den upp. Men man vill ju se själva scenen med pattarna så klart.

Som kille så är bröst som två ögonmagneter som man inte ens kan låta bli att titta på, det bara är lagrat någonstans väldigt djupt och primitvt i vårt sinne.
http://www.youtube.com/watch?v=gzAxYoAVca4
Kolla hur han kämpar vid 0:23 ...hehe...

Permalänk
Medlem

Bra att du tar upp det, TS. Jag både förstår och inte förstår poängen. Dynamiken är alltid densamma; folk vill få likes på facebook, ratings och views på youtube, och uppmärksamhet till vardags. Människors sinnliga aptit är "starkare" än deras rationella aptit.

En högutbildad tjej som håller ett tal om något banbrytande och skitsmart får två hundra views.
En vanlig tjej böjer sig 45 grader framåt i en hyfsat urringad tröja och får två hundra tusen views och hundra killar som seriöst friar.

Sådär är det alltid med allt. Det man kan göra för att slösa mindre tid och känna sig mindre efterbliven (ja, att vara människa är att låta sig luras av sinnen och känslor rätt ofta) är att motstå de där billiga knepen. Skit i tjejen som har en så kort kjol att halva rumpan syns, och gå till hon som har mera integritet och ser andra värden hos sig själv. Supporta inte företag vars reklam degraderar de tänkta konsumenterna till pubertala apor. Låt dig inte luras av dumma rubriker. Nuförtiden märker jag att också SvD mer och mer börjar sätta rubriker som inte stämmer överrens med sitt innehåll, bara för att dra läsare (ska inte ens nämna kvällstidningarna, läs inte sånt). Väljer man inte aktivt att försöka fungera på ett så nobelt sätt som möjligt så kommer man att falla för previews av puffiga bröst, eller deras motsvarighet, varhelst man är, alltid. Kul liv, monkeyboy. Det är inget fel med känslor, kåthet, besatthet av puffiga tuttar och så vidare. Det är däremot lättare än någonsin att idag fullständigt missrikta sina känslor till en datorskärm. Kom igen.

Många modernas idé är att människan liksom blir förnuftigare och mera högtstående. Man tycker att romarna var konstiga som käkade bröd och såg folk dö. Så går man hem och kollar på 300, porr och äter ostbågar. Yeah. Vill någon bryta en ond cirkel så skrev Aristoteles en bok om saken för 2.3k år sedan, kolla upp nichomachean ethics. Det här med puffiga bröst och enfald var ett problem också på hans tid, gasp.