Permalänk
Medlem
Skrivet av hg:

Du får gärna förklara hur du tänker där?

kan tänka mig att han menar att elgiganten brukar ha lockpriser på ett extremt litet sortiment bara för att locka kunder.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem

Jag har en galaxy s2 som jag är nöjd med, haft den över 2 år nu.. Det rann ner en hel del vatten i fickan häromdagen och telefonen var dräkt, återhämtade sig efter några timmar och funkar precis som innan.
Har tappat den i alla slags golv så som trä, klinker,sten. Tappat den i snön, har slagit på den så den har blivit misshandlad en hel del, det enda som är dåligt är den nya android uppdateringen fått telefonen att starta om sig ibland, den kan hänga sig och småbuggar, annars är jag helnöjd med telefonen!

Visa signatur

NbdOverdoze we all gonna die!

Chassi: Gigabyte Gz-X1 PSU: XFX Core 550W MB: Msi B85M-E45 CPU: i5-4440 GPU: GTX 650TI RAM: Kingston 8Gb HDD: 250gb ssd samsung, 2TB Western digital