Origin - hur kontakta support? *LÖST*

Permalänk
Medlem

Origin - hur kontakta support? *LÖST*

Ja som rubriken. Jag vet inte vad min "andra" lösenord är vilket behövs för att ändra epostadress. Vet inte om det är rätt forum heller.

Mitt "andra" lösenord är den där säkerhetsfrågan, skrev bara in något skit där och har aldrig behövt använda den men nu behövs den tydligen. Skulle vara tacksamma om ni kunde bifoga någon länk till livesupport eller mail lr liknande, blir bara runtdirigerad och blir förbannad.

Hittade hur man gjorde nu.

EA origin support sverige:
+46 8 44 68 00 04

Permalänk
Medlem

Snälla. Skriv och berätta hur du gjorde om andra söker efter info.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Skrivet av dannesthlm:

Ja som rubriken. Jag vet inte vad min "andra" lösenord är vilket behövs för att ändra epostadress. Vet inte om det är rätt forum heller.

Mitt "andra" lösenord är den där säkerhetsfrågan, skrev bara in något skit där och har aldrig behövt använda den men nu behövs den tydligen. Skulle vara tacksamma om ni kunde bifoga någon länk till livesupport eller mail lr liknande, blir bara runtdirigerad och blir förbannad.

Hittade hur man gjorde nu.

Är i samma sits. Hur gjorde du?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ni kontaktar EA på https://help.ea.com/.

Permalänk
Medlem

Jag såg att det fanns ett visst intresse här för att se hur man gjorde, visst kontaktar man EA men lättast för alla är nog om jag skriver telefonnummret för det kändes inte helt smidigt att få fram:

EA origin support sverige:
+46 8 44 68 00 04

Sluta klicka runt och leta, ring direkt

Permalänk
Skrivet av dannesthlm:

Jag såg att det fanns ett visst intresse här för att se hur man gjorde, visst kontaktar man EA men lättast för alla är nog om jag skriver telefonnummret för det kändes inte helt smidigt att få fram:

EA origin support sverige:
+46 8 44 68 00 04

Sluta klicka runt och leta, ring direkt

Inte för att vara sånn men får man prata med någon som kan svenska? För den kontakt jag haft med den utlänska suporten är skit!

Visa signatur

Lian Li pc_A05fn, Corsair H80/NF F12 PNP, Intel 330 180GB, Asus p8p67 WS revolution, Intel i5 2500k, WD green 2TB, 16GB Corsair vengeance 4x4GB CL9 LP, Palit GTX 670 2GB, Corsair AX860

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gulketchup:

Inte för att vara sånn men får man prata med någon som kan svenska? För den kontakt jag haft med den utlänska suporten är skit!

Ja, de pratade svenska och var mycket trevliga och tillmötesgående dessutom. Eftersom det var 2 minuters kötid fick man dock möjligheten att bli kopplad till engelska supporten om man inte hade orkat vänta.

Permalänk
Skrivet av dannesthlm:

Ja, de pratade svenska och var mycket trevliga och tillmötesgående dessutom. Eftersom det var 2 minuters kötid fick man dock möjligheten att bli kopplad till engelska supporten om man inte hade orkat vänta.

Okej, tack för svar!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Lian Li pc_A05fn, Corsair H80/NF F12 PNP, Intel 330 180GB, Asus p8p67 WS revolution, Intel i5 2500k, WD green 2TB, 16GB Corsair vengeance 4x4GB CL9 LP, Palit GTX 670 2GB, Corsair AX860