Mellandagsrean 2014 - Tipsa varandra!

Permalänk

Mellandagsrean 2014 - Tipsa varandra!

Hej allesammans!

Tänkte att det är nog inte bara jag som har tänkt hålla koll på mellandagsrean för eventuella uppgraderingar för en bra peng. Då man ibland kan missa eventuella erbjudanden som dyker upp här och var på internet så var tanken att vi kunde hjälpas åt i denna tråd för att tips varandra, medan vi diskuterar eventuella inköp

Hittills har jag inte hittat något jättekap, möjligtvis detta 290x för 15% rabatt; https://www.komplett.se/sapphire-radeon-tri-x-r9-290x-4gb-oc/...

Dock letar jag endast efter grafikkort/möjligtvis skärm, och verkar inte vara något som satsas på under rean. Om ni har några tips eller letar efter något hojta till här, så kanske någon vet vart du kan hitta det

Visa signatur

2x GeForce GTX 760 SLI - Samsung SSD 840 EVO 120 GB - i5-4670K @ 3.4 Ghz - MSI Z87 - 2TB Seagate - Corsair 2x4GB
be quiet! 700W - Fractal Design R4 - Windows 8.1 - Asus ROG Vulcan - BenQ XL2411Z - Corsair KB & Mouse

Wii U Premium - Xbox One S - Huawei Nexus 6P - New 3DS XL

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av Weiman:

Ah, det har du nog rätt i. Tack

Visa signatur

2x GeForce GTX 760 SLI - Samsung SSD 840 EVO 120 GB - i5-4670K @ 3.4 Ghz - MSI Z87 - 2TB Seagate - Corsair 2x4GB
be quiet! 700W - Fractal Design R4 - Windows 8.1 - Asus ROG Vulcan - BenQ XL2411Z - Corsair KB & Mouse

Wii U Premium - Xbox One S - Huawei Nexus 6P - New 3DS XL