Norrmän ÄGER SÅ HÅRT!! :D:D: :D:D D:

Permalänk
Medlem

Norrmän ÄGER SÅ HÅRT!! :D:D: :D:D D:

Alltså, jag photoshoppade ihop en bild för ett tag sedan, med rtcw tema, som kom på potd på planetwolfenstein. En dag senare mailar mig en kille från xxxx@europe.ea.com (han bodde i norge) med texten typ 'How about making a picture for me, I can reward you for it', happ tänkte jag, låter väll ok, skrev att jag kunde göra det han ville fast jag behövde ingen reward sen när jag hade svängt ihop hans bild på som tog typ 4ah, så frågade han om jag ville ha ett spel, då sa jag (inte för att jag trodde på honom om det alls) att han kunde ju skicka generals eller sim c 4a han sa att han skulle skicka nått av dom.... det var i tisdags...

IDAG KOMMER TAMIG FAN GENERALS OOOOOCCCCHHH SIM CITY 4a :D:D:D med posten, orginal spelen alltså inget wares... ehh???!!!! ok, han jobbade på ea så han kunde nog skicka hur många han ville, fast liksom EHHH bilden var SKIT lätt att göra och han förslog typ allt på den... :D:D:D

Fan vad glad jag är idag

Shit vilken energi jag fick när jag såg allt det, nu måste jag springa runt kommunen ett par varv för att coola lite

Skall digga upp mammas digicam o ta en bild... om jag nu inte öppnar dessa spelen så har jag ganska många spel i orgin.förp oöppnade, med dessa 2 blir det, hmm, 8... Tiberian Sun, Age of Mythology, Dungedon Siege, Daiktana, HL BlueShift, HL Bestseller... och jag har inte betalat ett shittt för ett enda

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

Å jäklar!

Grattis för bövelen.

Permalänk

fan vad sjysst!

säg vem norrmannen var så vi alla kan utnyttja honom!

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk
Medlem

Få se på bilden..

Visa signatur

Perl - Made by Idiots, Java - Made for Idiots, C++ - Envied by Idiots

Permalänk
Avstängd

tror inte han skickar ut spel åt vem som helst, känn dig speciell Hipshot

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Entusiast

fan va hett grattis

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sunray
Få se på bilden..

Upp med bilderna!
(Fast då kanske norrmannen blir sur:D)

släng upp första rtcw-bilden.

Permalänk
Medlem

Bara för att han jobbade för EA tror jag inte han kan skicka hur många han vill.
Fan DICE som jobbar för EA fick ingen en egen kopia av BF när dom släpte ett.

GRATTIS till spelen, han kommer nog använda bilden och ha den i utbyggnaden för wolfenstein som kommer nångång snart

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Medlem

Shit, det är inte varje dag man hör något sådant här!
Grattis!

Ska nog photoshopa lite nu...

Permalänk
Medlem

Lycko!

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Grattis grabben! // Hälsningar ThreadZ

Permalänk
Medlem

Jo, vi norskar (½) är bäst mycket stålar har dom i landet också.

Visa signatur

Spela Arma II i Plutonstruktur
ARMA II - SWEDISH STRATEGIC GROUP

Permalänk
Medlem

Ta vara på kontakten!

The thing that matters in life is not what you know, but who you know.

Grejen är att proverbet stämmer.

Permalänk
Medlem

Trevligt.

Permalänk

damn. fan vad tungt, håll kontakten med han fan. det här kan vara början av din karriär, vem vet.
kanske han berättar om dig till andra gubbar som behöver hjälp med bilder och shit.

fan vad nice, grattis som fan.

Visa signatur

jag känner Printscreen, i verkligheten också.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElyziuM
GRATTIS till spelen, han kommer nog använda bilden och ha den i utbyggnaden för wolfenstein som kommer nångång snart

nja, det tror jag inte, bilden var ganska privat om man säger så FAST vad han sa var att han kanske återkommer ^^

fattar det fortfarande inte, så bra var den inte, skall slänga upp den här senare när jag får mer tid...

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElyziuM
...han kommer nog använda bilden och ha den i utbyggnaden för wolfenstein som kommer nångång snart

Hur ligger det till med den? La dom inte ner nåt som hade med ytterliggare rtcw att göra?

Permalänk
Medlem

Nej den är på G, den heter Enemy Territory, den kommer väll om 1 eller 2 månader...

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

Ja, fast det kommer inte säljas i butik... SP-delen lade de ner, MP-delen kommer att kunna laddas ner.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kanzetsu
Ja, fast det kommer inte säljas i butik... SP-delen lade de ner, MP-delen kommer att kunna laddas ner.

Ok. tack.

Permalänk

Fy faen så sweet
Om jag vore du så skulle jag försöka raka till mig en plats som beta-testare hos EA =D
Ladda upp bilderna också ffs

Visa signatur

Swim, swim, hungry

Permalänk
Medlem

uhhu, måste säga att jag tycker det är en lite kostig och DYR hobby att samla på oöppnade spel.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Koxbox
Jo, vi norskar (½) är bäst mycket stålar har dom i landet också.

Aha, du är norsk, förklarar din avtar

Nice Hipshop, händer nog inte så ofta

Visa signatur

qw q b

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FLAGEL
Nice Hipshop, händer nog inte så ofta

haha, Hipshop.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zydar

haha, Hipshop.

Den butiken är ungefär som Punktshop.

Visa signatur

2800 mhz, 512 mb rdram pc 1066, 120 gb HD, ATi Radeon 9700, Creative Audigy II, Altec Lansing 4.1 ljud anlägning, 17" TFT skärm.

Permalänk
Medlem

du e nöjd av ditt daikatana köp förstår jag?

shysst norrman

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Ja det är jag, mycket nöjd, jag tycker att spelet är skit kul, har fan spelat det 4 ggr, det enda man kan klaga på är att det kom så sent, jag menar grafiken var ju outdated, episod ett är inte heller så jätte spännande...

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dalman
uhhu, måste säga att jag tycker det är en lite kostig och DYR hobby att samla på oöppnade spel.

Det äger, det dumma är att jag inte kan packa upp nått nu, för då känns det bara fel

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

ge oss bilden nudå ffs

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zydar

haha, Hipshop.

hahaha

btw jävligt nice Hipshot