Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Efter WMC 2015 - Vilken mobil ska man byta till?

Permalänk
Medlem

Efter WMC 2015 - Vilken mobil ska man byta till?

Hallå!

Det är så att jag nu kan byta mobil och jag har kollat runt lite och funderat men vet fortfarande inte riktigt vilken mobil jag ska byta till.

Efter WMC 2015, vilken mobil tror ni kommer bli 2015 årets mobil? Vilken skulle ni rekommendera mig att byta till?

Jag har för närvarande en Samsung Galaxy S3.

Permalänk
Medlem

Galaxy s6 edge helt klart!

Visa signatur

Mobil: Samsung galaxy s5
Surfplatta: iPad 4
Dator: Acer Aspire E1

Permalänk
Medlem

Jag kommer köra på en S6a, har typ allt jag vill ha.
Edge är jag tveksam till men ska se den i verkligheten innan jag bestämmer mig om kurvat glas är något för mig och är värt priset.

Permalänk

Har personligen blivit besviken på årets modeller (men rätt väntat när 2014 blev rätt svalt år med). LG flex 2 var den enda intressanta, men den riktiga versionen släpps bara i USA.

Kör L på min s3 till nästa år och ser om något faller mig i smaken. minneskort och byta batteri och vatten tålig är a och o för mig. Men verkar vara många som gillar att ladda mobiler stup i kvarten.

Räcker att jag får ladda min s3 varje kväll (delvis för jag kör custom och använder den en del), min nästa måste ha minst 2 dagars batteritid (även om man måste köpa batteri separat för möjligheten).

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar