Permalänk
Skrivet av jOnÄTÄn:

Okej har inte hunnit testa träffsäkerheten eftersom man dör innan man kommer så nära så man kan skjuta

Skrivet av Tamm:

Jag tror du skall ta första Hull upgrade,
Den kommer nämligen öka din räckvidd till ca 19 km om jag kommer ihåg rätt.
Det står inget på den modulen om räckvidd, men tror det är samma som tidigare skepp.

Skrivet av jOnÄTÄn:

Okej får jag 19km är det ju helt okej har 4000 Xp så dit så är ju bara en match i Tirpitz o sen konvertera XP

Någon som vet varför det inte finns siffror på pansar som i wot där ser man ju i alla fall Front sida och röv. Och det står inget om hur mycket man penetrerar heller med kanonerna.
Sen vill jag även att de lägger till väder o vind.

Beror väl lite på hur man spelar också. Äh, inte dör man så fort med första skrovet ;D

Visa signatur

Nuvarande rigg: CPU: AMD R7 3700X, RAM: G.Skill Flare X, GPU: EVGA 1080Ti FTW3, Moderkort: Gigabyte GA-AX370-Gaming K7 (F51g), HDD: Samsung 840 SSD Pro Basic, WD Black Caviar 1TB SATA II, CPU-kylare: Corsair H115i (Noctua NF-A14), Chassi: Fractal Design R5, PSU: Seasonic Prime GX 1000

Permalänk
Medlem

Fuso var ett rent nöje enligt mig,
Nagato däremot var lite svårare att komma in i efter att ha spelat Fuso,
Saknade alla kanonerna, kändes först inte riktigt som en uppgradering med mindre och större kanoner.
Även om jag Exp.-mässigt gjorde bättre ifrån mig på Nagato så kändes Fuso mer "kul".

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tamm:

Fuso var ett rent nöje enligt mig,
Nagato däremot var lite svårare att komma in i efter att ha spelat Fuso,
Saknade alla kanonerna, kändes först inte riktigt som en uppgradering med mindre och större kanoner.
Även om jag Exp.-mässigt gjorde bättre ifrån mig på Nagato så kändes Fuso mer "kul".

Jo den är säkert bra men jag är ju van o skjuta på 20km och mer med kongo så att skjuta 13 är en rejäl nedgradering men det ska ju lösa sig med nytt skrov så jag tror jag kan bli nöjd.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Nu funkar det för mig iaf, dock så laggar det lite fortfarande men det är helt klart spelbart såvida man inte är skitpetig.

Permalänk
Medlem

Ingen bild på det hela men nu tusan är det dags för att klappa sig själv på axeln lite, tog min kära älskade Mogami 1v1 mot en Tirpitz och vann :D. Hade förvisso 1118 HP kvar när han gick ner och det räcker ju inte långt men ändå .. go go Mogami

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem

Kört sedan kl 21 ungefär utan några större problem och vips så börjar det cp lagga igen... Känns lite kasst att man pröjsar för ett premium account och inte kan använda det sen till fullo.

Men härdade ut den matchen iaf, tack vare riktigt skönt tp. Riktigt härligt att åka i en grupp blandat med ca och bb. smiskade allt som kom ivägen

Permalänk

Patch Notes 0.5.0.1

Maintenance Start: 29 09 2015 @ 05:00 UTC+8
Maintenance End: 29 09 2015 @ 06:30 UTC+8

Ships*

* These ships have been included into the version for testing purposes, and will become available to all players with the following updates.

The opening of German and Russian/USSR Tech tree are represented by the branch of German cruisers and the branch of Russian/USSR destroyers
The starting ship of Russian/USSR Tech tree patrol ship Orlan
destroyers branch represented by ships: Storojevoy – Tier 2; Derzky - Tier 3; Izyaslav - Tier 4; Gnevny - Tier 5; Ognevoy - Tier 6; Udaloy - Tier 7; Tashkent - Tier 8; Kiev - Tier 9; Khabarovsk - Tier 10.
The starting ship of German Tech tree colony ship Hermelin was introduced before and now will take her proper place in the branch
Cruisers branch is represented by ships: Dresden - Tier 2; Kolberg - Tier 3; Karlsruhe - Tier 4; Königsberg - Tier 5; Nürnberg - Tier 6; York - Tier 7; Admiral Hipper - Tier 8; Roon - Tier 9; Hindenburg - Tier 10.
3 ships were added to the premium ship collection: Polish destroyer Bliskavica - Tier 6; Russian/USSR battleship Nikolay I - Tier 4; Japanese cruiser Tone - Tier 7.

Balance changes

All ships:

The values of thickness of hull planking have been corrected. Now it is not thicker than bills planking. When we were setting the armour for the bills, in some cases we didn't realize that the center of the hull can be really "true", and on high tiers in some cases arnouor in the ceter of the hull was smaller than on the bills. This is now fixed.
Increased by 50% the number of HP points for the 4 and 5 inches main battery guns.
Redesigned the system of turrets turning on all ships. Now Main Caliber guns that meet an obstacle while turning, automatically raise (if technically possible). As a result of this redesign, the cases where main caliber guns go through other ship's elements are nearly gone. In rare cases this issue can still be found, as the fix in such caes would have lead to serious limitation or shooting range. E.g. Nagato battleship's second turret's guns are still "hitting" the raised element of the first turret, otherwise we would have had to add to their "blindspot" nearly 7 km on course of the ship.

Germany:

Battleship Tirpiz: Added Messerschmitt Bf.109 G catapult fighter plane.
Added branch of German cruisers.

Japan:

Cruiser Hashidate: Removed inner hull upgrade.
Cruiser Myoko: Mounted torpedo module type 90 mod1, the same as in Hatsuharu destroyer. Players that have researched the module for both ships will receive compensation.

Russia/USSR:

Cruiser Aurora: AA armament 7,62-mm “Maxim” machine gun changed for 76,2-mm Lender guns. Firing distance of AA guns increased to 2 km, the damage doubled.
Cruiser Murmansk: КОР-2 catapult spotter changed for "original" Vought OS2U.
Added branch of destroyers and starting ship "Orlan".

USA:

Cruiser Erie: removed inner hull upgrade.
Battleship South Carolina: Increased the number of HP points of top hull from 29000 to 31700.
Battleship Colorado battleship: Increased fire rate (to 2 times per minute, i.e. cooldown time 30 sec instead of 35) and turrets rotation speed to 4 radians per second (used to be 3).

Maps

Added the Domination mode with two control points to all the maps, except the "Hotspot".
Changed script settings of the "Domination" mode with two points. The reward for capture of enemy’s control point is 1000 points. The time of control point capture is 180 seconds.
Reduced the speed of getting points from captures points on the maps "Two brothers", "North" и "Islands of ice" from 3 points every 5 seconds to 3 points every 6 seconds.
Changed the probability of getting some of the maps.

Aviation

If the fighter planes began to carry out the "fire storm" mission, other fighters will not be able to engage them into battle until the end of the mission.

Sound

Added voice messages for Quick commands and Emoticons. Voice messages are only played once in a row, to exclude the possibility of sound spamming.
Introduced Japanese voice overs (TBA 17/09).

Interface

Quick Messages are available during battle.
Use F3 - F11 to send a short message and give commands to allies.
The messages are sent to all players or only allies depending on the chosen chat channel.
Commands are given only within your team.
Messages and commands are duplicated in the chat; the speaker is marked for a short time in the game screen and on the mini-map.
Key bindings can be changed in the Settings menu.
List of available commands:

F3 Indicate targets (targets possible to indicate: base, point, ship)
F4 Thank you
F5 Affirmative!
F6 Negative!
F7 Support required
F8 SOS
List of available messages:

F9 Great battle
F10 Good luck to all
F11 Damn and blast!

Average battle experience in player's profile in client is now displayed with premium account in consideration, but excluding the modificators (first win per day modificator, signal flags modificators, etc). Average battle experience on World of Warships Portal worldofwarships.* is now displayed the same way.

AMD Cooperation

For players with ATI Radeon GPUs (5XXX and 6XXX series) AMD released a hotfix to resolve WoWS client crush some users may experience. More details are avaliable on driver download page http://drivers.softpedia.com/downloadTag/AMD+Catalyst+15.201....

Permalänk

Oavsett vad det står om tyska och ryska skepp så kommer dom inte nu utan senare i Oktober.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Nu funkar det bra igen

Tyvärr med senaste uppdateringen så ska det vara folk som spammar F-tangenterna tamefan hela tiden! Men, nu seglar man iaf!

Visa signatur

Burk: Corsair 4000d Airflow | AMD 5600x | ASUS 3080 TUF OC | Samsung 840 EVO x2, Samsung NVMe 970 | Citera för svar.

Permalänk
Skrivet av Aldric T:

Ingen bild på det hela men nu tusan är det dags för att klappa sig själv på axeln lite, tog min kära älskade Mogami 1v1 mot en Tirpitz och vann :D. Hade förvisso 1118 HP kvar när han gick ner och det räcker ju inte långt men ändå .. go go Mogami

15.5 eller 20cm? Undrar lite vad det är för skillnad på Myokos 20:or vs Mogamis

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Nuvarande rigg: CPU: AMD R7 3700X, RAM: G.Skill Flare X, GPU: EVGA 1080Ti FTW3, Moderkort: Gigabyte GA-AX370-Gaming K7 (F51g), HDD: Samsung 840 SSD Pro Basic, WD Black Caviar 1TB SATA II, CPU-kylare: Corsair H115i (Noctua NF-A14), Chassi: Fractal Design R5, PSU: Seasonic Prime GX 1000

Permalänk

Lägger upp ett till replay här med statistik Fusos sidopansar är precis som Pensacolas, skit. Försöker skydda mina sida mellan salvor så ofta jag kommer ihåg det
https://youtu.be/cScIOLMF1Qk

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Nuvarande rigg: CPU: AMD R7 3700X, RAM: G.Skill Flare X, GPU: EVGA 1080Ti FTW3, Moderkort: Gigabyte GA-AX370-Gaming K7 (F51g), HDD: Samsung 840 SSD Pro Basic, WD Black Caviar 1TB SATA II, CPU-kylare: Corsair H115i (Noctua NF-A14), Chassi: Fractal Design R5, PSU: Seasonic Prime GX 1000

Permalänk
Medlem
Skrivet av GeneralRushHour:

Patch Notes 0.5.0.1

Maintenance Start: 29 09 2015 @ 05:00 UTC+8
Maintenance End: 29 09 2015 @ 06:30 UTC+8

Ships*

* These ships have been included into the version for testing purposes, and will become available to all players with the following updates.

The opening of German and Russian/USSR Tech tree are represented by the branch of German cruisers and the branch of Russian/USSR destroyers
The starting ship of Russian/USSR Tech tree patrol ship Orlan
destroyers branch represented by ships: Storojevoy – Tier 2; Derzky - Tier 3; Izyaslav - Tier 4; Gnevny - Tier 5; Ognevoy - Tier 6; Udaloy - Tier 7; Tashkent - Tier 8; Kiev - Tier 9; Khabarovsk - Tier 10.
The starting ship of German Tech tree colony ship Hermelin was introduced before and now will take her proper place in the branch
Cruisers branch is represented by ships: Dresden - Tier 2; Kolberg - Tier 3; Karlsruhe - Tier 4; Königsberg - Tier 5; Nürnberg - Tier 6; York - Tier 7; Admiral Hipper - Tier 8; Roon - Tier 9; Hindenburg - Tier 10.
3 ships were added to the premium ship collection: Polish destroyer Bliskavica - Tier 6; Russian/USSR battleship Nikolay I - Tier 4; Japanese cruiser Tone - Tier 7.

Balance changes

All ships:

The values of thickness of hull planking have been corrected. Now it is not thicker than bills planking. When we were setting the armour for the bills, in some cases we didn't realize that the center of the hull can be really "true", and on high tiers in some cases arnouor in the ceter of the hull was smaller than on the bills. This is now fixed.
Increased by 50% the number of HP points for the 4 and 5 inches main battery guns.
Redesigned the system of turrets turning on all ships. Now Main Caliber guns that meet an obstacle while turning, automatically raise (if technically possible). As a result of this redesign, the cases where main caliber guns go through other ship's elements are nearly gone. In rare cases this issue can still be found, as the fix in such caes would have lead to serious limitation or shooting range. E.g. Nagato battleship's second turret's guns are still "hitting" the raised element of the first turret, otherwise we would have had to add to their "blindspot" nearly 7 km on course of the ship.

Germany:

Battleship Tirpiz: Added Messerschmitt Bf.109 G catapult fighter plane.
Added branch of German cruisers.

Japan:

Cruiser Hashidate: Removed inner hull upgrade.
Cruiser Myoko: Mounted torpedo module type 90 mod1, the same as in Hatsuharu destroyer. Players that have researched the module for both ships will receive compensation.

Russia/USSR:

Cruiser Aurora: AA armament 7,62-mm “Maxim” machine gun changed for 76,2-mm Lender guns. Firing distance of AA guns increased to 2 km, the damage doubled.
Cruiser Murmansk: КОР-2 catapult spotter changed for "original" Vought OS2U.
Added branch of destroyers and starting ship "Orlan".

USA:

Cruiser Erie: removed inner hull upgrade.
Battleship South Carolina: Increased the number of HP points of top hull from 29000 to 31700.
Battleship Colorado battleship: Increased fire rate (to 2 times per minute, i.e. cooldown time 30 sec instead of 35) and turrets rotation speed to 4 radians per second (used to be 3).

Maps

Added the Domination mode with two control points to all the maps, except the "Hotspot".
Changed script settings of the "Domination" mode with two points. The reward for capture of enemy’s control point is 1000 points. The time of control point capture is 180 seconds.
Reduced the speed of getting points from captures points on the maps "Two brothers", "North" и "Islands of ice" from 3 points every 5 seconds to 3 points every 6 seconds.
Changed the probability of getting some of the maps.

Aviation

If the fighter planes began to carry out the "fire storm" mission, other fighters will not be able to engage them into battle until the end of the mission.

Sound

Added voice messages for Quick commands and Emoticons. Voice messages are only played once in a row, to exclude the possibility of sound spamming.
Introduced Japanese voice overs (TBA 17/09).

Interface

Quick Messages are available during battle.
Use F3 - F11 to send a short message and give commands to allies.
The messages are sent to all players or only allies depending on the chosen chat channel.
Commands are given only within your team.
Messages and commands are duplicated in the chat; the speaker is marked for a short time in the game screen and on the mini-map.
Key bindings can be changed in the Settings menu.
List of available commands:

F3 Indicate targets (targets possible to indicate: base, point, ship)
F4 Thank you
F5 Affirmative!
F6 Negative!
F7 Support required
F8 SOS
List of available messages:

F9 Great battle
F10 Good luck to all
F11 Damn and blast!

Average battle experience in player's profile in client is now displayed with premium account in consideration, but excluding the modificators (first win per day modificator, signal flags modificators, etc). Average battle experience on World of Warships Portal worldofwarships.* is now displayed the same way.

AMD Cooperation

For players with ATI Radeon GPUs (5XXX and 6XXX series) AMD released a hotfix to resolve WoWS client crush some users may experience. More details are avaliable on driver download page http://drivers.softpedia.com/downloadTag/AMD+Catalyst+15.201....

Alltså igen, varför kommer de lägga ett skepp som var i tjänst 1917 på tier 10 om de inte då valt att göra en H class slagskepp då Hindenburg var ett av namnen som tänktes till dem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av S-FighterPilot:

15.5 eller 20cm? Undrar lite vad det är för skillnad på Myokos 20:or vs Mogamis

Skickades från m.sweclockers.com

203mm. Det är samma puffror på båda men Mogami vrider tornen lite snabbare och laddar dessutom om fortare. Skada och spridning är samma lika. Det riktigt trista är att samma kanoner även sitter på Ibuki och de har då exakt samma stats som Mogamin så det lär bli en intressant grind, men måste ha Zao.

Bara måste.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av S-FighterPilot:

Lägger upp ett till replay här med statistik Fusos sidopansar är precis som Pensacolas, skit. Försöker skydda mina sida mellan salvor så ofta jag kommer ihåg det
https://youtu.be/cScIOLMF1Qk
https://farm1.staticflickr.com/767/21755078886_ecf9c8352c_h.jpg
https://farm6.staticflickr.com/5733/21160157913_8ef517f377_h.jpg
https://farm1.staticflickr.com/729/21593182010_c97d413e44_h.jpg
Skickades från m.sweclockers.com

Skumt att videon visar att du bara använde HE hela matchen...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasmus117:

Alltså igen, varför kommer de lägga ett skepp som var i tjänst 1917 på tier 10 om de inte då valt att göra en H class slagskepp då Hindenburg var ett av namnen som tänktes till dem.

Jag läste någonstans att Hindenburg som kommer i WOWS inte är WW1 skeppet du tänker på utan ett pappersskepp från en besläktad med Deutschland-klassen, även Roon ska vara ett pappersskepp, men jag såg inte något mer om den.

Vi får se om det blir så, men jag är ganska säker på att de inte petar in en WW1 skepp som en T10

Permalänk
Skrivet av Krucix:

Skumt att videon visar att du bara använde HE hela matchen...

Jepp, fattar inte heller varför det är så

Visa signatur

Nuvarande rigg: CPU: AMD R7 3700X, RAM: G.Skill Flare X, GPU: EVGA 1080Ti FTW3, Moderkort: Gigabyte GA-AX370-Gaming K7 (F51g), HDD: Samsung 840 SSD Pro Basic, WD Black Caviar 1TB SATA II, CPU-kylare: Corsair H115i (Noctua NF-A14), Chassi: Fractal Design R5, PSU: Seasonic Prime GX 1000

Permalänk
Medlem

Ska nog köpa tillbaka Fuson när jag känner mig rik.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bootsman:

Jag läste någonstans att Hindenburg som kommer i WOWS inte är WW1 skeppet du tänker på utan ett pappersskepp från en besläktad med Deutschland-klassen, även Roon ska vara ett pappersskepp, men jag såg inte något mer om den.

Vi får se om det blir så, men jag är ganska säker på att de inte petar in en WW1 skepp som en T10

Det är ett av H - klasserna.

Visa signatur

AMD Ryzen 3900X, Gigabyte X570 AORUS ELITE,
G.Skill Flare X 32GB 3200MHz, FOCUS GX 850W, SSD 125 och 500GB, HDD 2tb, Gainward GeForce RTX 4090 Phantom
Laptops:MSI GT73VR 6RE Titan

Permalänk
Medlem
Skrivet av hellmix:

Det är ett av H - klasserna.

Var inte H-klassen ett förslag på vidareutveckling av Bismark? Kanske det som kommer landa som T10 i battleships trädet för Tyskarna? H44 skulle haft 508mm kanoner.

Jag tror Hindenburg kommer vara av P-klassen vilket var planerad att ersätta D-klassen (deutschland) men som aldrig blev av.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bootsman:

Var inte H-klassen ett förslag på vidareutveckling av Bismark? Kanske det som kommer landa som T10 i battleships trädet för Tyskarna? H44 skulle haft 508mm kanoner.

Jag tror Hindenburg kommer vara av P-klassen vilket var planerad att ersätta D-klassen (deutschland) men som aldrig blev av.

H44 är värstingen det vi kommer att se är H39(T9) och H41(T10)

Men hoppas att de en vacker dag introducerar H44.

Visa signatur

AMD Ryzen 3900X, Gigabyte X570 AORUS ELITE,
G.Skill Flare X 32GB 3200MHz, FOCUS GX 850W, SSD 125 och 500GB, HDD 2tb, Gainward GeForce RTX 4090 Phantom
Laptops:MSI GT73VR 6RE Titan

Permalänk
Medlem

Nu har jag kört Fuson med andra skrovet så jag når strax över 19 km och nya motorn nu är den fantastiskt rolig. Kör även med 20% längre räckvidd på AA för att kompensera den förlorade smidigheten mot kongo.
Gillar även att kanonerna laddar på 27 s
Men tror Nagato blir riktigt rolig med sina större kanoner blev precis beskjuten av en och han plockade halva mitt skepp på en salva

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Skrivet av jOnÄTÄn:

Nu har jag kört Fuson med andra skrovet så jag når strax över 19 km och nya motorn nu är den fantastiskt rolig. Kör även med 20% längre räckvidd på AA för att kompensera den förlorade smidigheten mot kongo.
Gillar även att kanonerna laddar på 27 s
Men tror Nagato blir riktigt rolig med sina större kanoner blev precis beskjuten av en och han plockade halva mitt skepp på en salva

Kul att den växte i dina ögon Ser också fram emot Nagato men då framför allt för episka sekundära batterier och förbättrat sidopansar.:)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Nuvarande rigg: CPU: AMD R7 3700X, RAM: G.Skill Flare X, GPU: EVGA 1080Ti FTW3, Moderkort: Gigabyte GA-AX370-Gaming K7 (F51g), HDD: Samsung 840 SSD Pro Basic, WD Black Caviar 1TB SATA II, CPU-kylare: Corsair H115i (Noctua NF-A14), Chassi: Fractal Design R5, PSU: Seasonic Prime GX 1000

Permalänk
Skrivet av hellmix:

H44 är värstingen det vi kommer att se är H39(T9) och H41(T10)

Men hoppas att de en vacker dag introducerar H44.

Citat:

H39:
8 × 40.6 cm (16.0 in) guns
12 × 15 cm (5.9 in) guns
16 × 10.5 cm (4.1 in) guns
16 × 3.7 cm (1.5 in)
12 × 2 cm (0.79 in) guns
6 × 53.3 cm (21.0 in) torpedo tubes

H41:
8 × 42 cm (17 in) guns
12 × 15 cm (5.9 in) guns
16 × 10.5 cm (4.1 in) guns
32 × 3.7 cm (1.5 in)
12 × 2 cm (0.79 in) guns
6 × 53.3 cm (21.0 in) torpedo tube

Kommer släppa allt när tyska BB klassen är här
Kommer passa min spelstil som handen i handsken tror jag.

Permalänk
Medlem

Kawachin måste vara nutidens absolut sämsta battleship! Har en range på hela 8.8KM! Jag får storstryk av cruisers då de kan skjuta från närmare 10...

Känns lagom segt men får sega mig fram med snigeln till Myogi åtminstone

Visa signatur

öh öh har den äran!

Permalänk

@Dumsnuten: Vänta bara, South Carolina är i en egen klass i sig

Visa signatur

Nuvarande rigg: CPU: AMD R7 3700X, RAM: G.Skill Flare X, GPU: EVGA 1080Ti FTW3, Moderkort: Gigabyte GA-AX370-Gaming K7 (F51g), HDD: Samsung 840 SSD Pro Basic, WD Black Caviar 1TB SATA II, CPU-kylare: Corsair H115i (Noctua NF-A14), Chassi: Fractal Design R5, PSU: Seasonic Prime GX 1000

Permalänk
Medlem
Skrivet av S-FighterPilot:

@Dumsnuten: Vänta bara, South Carolina är i en egen klass i sig

South Carolina är mångdubbelt så bra som Kawachi eftersom den har närmare 2KM längre range Lyckades precis komma upp till Myogi, vilken skön känsla att faktiskt kunna skjuta tillbaka!

Visa signatur

öh öh har den äran!

Permalänk

@Dumsnuten: Hatade South Carolina då jag åtminstone vill kunna segla fram i 20 knop och inte 18

Visa signatur

Nuvarande rigg: CPU: AMD R7 3700X, RAM: G.Skill Flare X, GPU: EVGA 1080Ti FTW3, Moderkort: Gigabyte GA-AX370-Gaming K7 (F51g), HDD: Samsung 840 SSD Pro Basic, WD Black Caviar 1TB SATA II, CPU-kylare: Corsair H115i (Noctua NF-A14), Chassi: Fractal Design R5, PSU: Seasonic Prime GX 1000

Permalänk
Medlem

Jo skulle vilja testa det men vet ej hur det fungerar riktigt.
är det någon som kan spela med mig då?

Visa signatur

ASUS PRIME Z390-A. Intel Core i9 9900K Överklockad 5,65 GHz 16MB.
Corsair 64GB (4x16GB) DDR4 4133MHz CL16 Överklockad.
1x MSI GT 1010 Stream acrd, 1x MSI GTX 1080 TI Överklockad.
1x SSD Samsung 500 GB Win 11, 2TB MVMSSD Spel. 850 Watt PSU Gold.

Permalänk
Medlem

Hmm Warshipstats.com verkar inte riktigt funka, har inte en enda match i min Amagi.
Tur det finns andra sidor...

Permalänk

Sitter i valet och kvalet just nu. Har alla tier 6 skepp plus en 7:a (Pepsicola, vilken jag tycker är sådär )). Vilket skepp ska jag ge mig på härnäst. Företrädesvis en BB eller en DD. Tycker ex vis New Mexico är OK, men kort räckvidd, älskar Fuso med sin långa räckvidd i kombo med flera torn, hatar Farragut för korta räckvidden på torpeder, men dess japanska motsvarighet har bara två eldrör.

Visa signatur

MB Asus Z-97-A CPU i5-4690K GPU Sapphire R9 290X RAM 2*4GB Corsair Vengence i 2133MHz PSU OCZ ZT 750W Lagring 2*240GB Intel 330 SSD Kylning CPU Corsair H100i Chassie FD R4 Skärmar 2*AOC I2757Fm Router Asus RT-AC68U Bredband Bahnhof 100/100 fiberlina på stadsnät

"If it aint broken, dont fix it...or?"