Permalänk
Medlem

ErgoSeat 24-Timmarstol

ErgoSeat tillverkar vanligtvis stolar för buss och lastbilar. Men dom har en modell där dom gjort om stolen till en 24-timmarstol. Den heter Ergo 1000/517 ARB Preston och finns att köpa på ajprodukter.se

ErgoSeat 24-Timmarstol

Permalänk
Medlem

Färgvalet är gräsligt, men den ser skön ut!

Permalänk
Medlem

Vad kostade den!? och var kan man prova den?

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av biorrith:

Färgvalet är gräsligt, men den ser skön ut!

Subjektivt, jag gillar färgen.

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid_83:

Vad kostade den!? och var kan man prova den?

13.600kr inkl moms

ajprodukter.se

Permalänk
Medlem

Kostar den 13 lök, helvete, e de så jävla skön? Hur e denna jämfört med typ gamingstolar DX-racer?

Visa signatur

awio

Permalänk
Medlem
Skrivet av rLva:

Kostar den 13 lök, helvete, e de så jävla skön? Hur e denna jämfört med typ gamingstolar DX-racer?

Jag vet inte hur den är att jämföra mot en sådan du beskriver eftersom jag aldrig suttit i en sån.

Men däremot så har jag en Kinnarp 9000 och haft en Kinnarp 6000, kvaliteten är mycket mer robust på denna här.
En stol som verkligen är byggt för att hålla så länge man lever.

Permalänk
Medlem

Hur kommer det sig att du inte valde denna istället ? om man nu ska lägga så mycket pengar ?

http://www.ajprodukter.se/stolar/kontorsstolar/24-timmars-sto...

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka :)
Speccs = Intel i7 2600K (4,5Ghz) med Sluten H80 vattenkylning sittandes på ett AsRock Z68 Extreme 7 Gen 3, Detta arbetar tillsammans med ett Nvidia GTX 680 4GB Phantom och 16GB Vengeance, samt 120 GB's SSD-OCZ Vertex 3 Max IOPS, alltsammans sitter monterat i ett H2 chassi. Bilden visas med hjälp utav Samsung's Syncmaster 245B.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av rLva:

Kostar den 13 lök, helvete, e de så jävla skön? Hur e denna jämfört med typ gamingstolar DX-racer?

Dessa Dxracer och allt vad som marknadsförs är inget att jämföra, det är som natt och dag, har haft en Dxracer då min 10k Kinnarps gick sönder visst är dom dugliga men som sagt inget att jämföra. Man ska ta hand om sin rygg, bra stol behöver inte kosta 10-20k finns billigare bra, samma sak med säng.

Skrivet av Gomer:

Jag vet inte hur den är att jämföra mot en sådan du beskriver eftersom jag aldrig suttit i en sån.

Men däremot så har jag en Kinnarp 9000 och haft en Kinnarp 6000, kvaliteten är mycket mer robust på denna här.
En stol som verkligen är byggt för att hålla så länge man lever.

Investerade själv i en Kinnarps och i bra säng då jag märkte att ryggen började ta stryk. Helt klart värt det, min stomme gick sönder men fick en helt ny på garanti, knakar och har sig nu men fortfarande lika skön att sitta i efter 5 år

Skrivet av Kardizz:

Hur kommer det sig att du inte valde denna istället ? om man nu ska lägga så mycket pengar ?

http://www.ajprodukter.se/stolar/kontorsstolar/24-timmars-sto...

Jag hade med valt den alla dagar i veckan, satt i en sån på mitt förra jobb man ville knappt gå hem :):) blir min nästa stol den där, eller Kinnarps eller Cabs variant alla är i samma utförande vet inte vilken som är bäst.

Visa signatur

Kittlee

||||| >>>>>CITERA<<<<< ||||||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kardizz:

Hur kommer det sig att du inte valde denna istället ? om man nu ska lägga så mycket pengar ?

http://www.ajprodukter.se/stolar/kontorsstolar/24-timmars-sto...

För den kostar 16.600kr inkl moms plus att jag inte tycker om utförandet eller utseendet.