Fastnat ordentligt på GTA

Permalänk
Medlem

Fastnat ordentligt på GTA

Nåt jag finner störande är att periodvis flödar det av uppdrag men på flera timmar händer ingenting

Jag har klarat 76,9%

Senaste save uppdraget var Abandonmenet Issue

Jag har klarat av 62 av 69 uppdrag

På repetera uppdrag har jag 65

På Franklin avatar har jag en 1 markerad, antar det är något jag ska göra men hittar inte vad

Det enda hus jag ser markerat på kartan av karaktärerna är Franklins hus

Jag har kollat på tuben det senaste uppdrag jag gjort se vad andra gjort men alla gör uppdrag olika ordning

Ringer jag som Michael till Franklin säger F vi ska göra någonting någonstans men inte vad?

Permalänk
Medlem

Jag har liknande, har spela klart alla mission men sen kvar nånting med Franklin men kan inte komma på vad.

Då är jag uppe på 78%.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Ozeroun:

Nåt jag finner störande är att periodvis flödar det av uppdrag men på flera timmar händer ingenting

Jag har klarat 76,9%

Senaste save uppdraget var Abandonmenet Issue

Jag har klarat av 62 av 69 uppdrag

På repetera uppdrag har jag 65

På Franklin avatar har jag en 1 markerad, antar det är något jag ska göra men hittar inte vad

Det enda hus jag ser markerat på kartan av karaktärerna är Franklins hus

Jag har kollat på tuben det senaste uppdrag jag gjort se vad andra gjort men alla gör uppdrag olika ordning

Ringer jag som Michael till Franklin säger F vi ska göra någonting någonstans men inte vad?

Du råkar inte ha en gul cirkel inne i bostaden? På golver vid sofforna framför glasrutorna?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozeroun:

Nåt jag finner störande är att periodvis flödar det av uppdrag men på flera timmar händer ingenting

Jag har klarat 76,9%

Senaste save uppdraget var Abandonmenet Issue

Jag har klarat av 62 av 69 uppdrag

På repetera uppdrag har jag 65

På Franklin avatar har jag en 1 markerad, antar det är något jag ska göra men hittar inte vad

Det enda hus jag ser markerat på kartan av karaktärerna är Franklins hus

Jag har kollat på tuben det senaste uppdrag jag gjort se vad andra gjort men alla gör uppdrag olika ordning

Ringer jag som Michael till Franklin säger F vi ska göra någonting någonstans men inte vad?

Du har kanske flöjtat iväg och gjort något annat medans de berättade vart du skulle eller vad du skulle göra. Är väl bara att starta om senaste uppdraget från början så borde det berättas för dig?

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

Du har kanske flöjtat iväg och gjort något annat medans de berättade vart du skulle eller vad du skulle göra. Är väl bara att starta om senaste uppdraget från början så borde det berättas för dig?

Granskade mina 5 senaste uppdrag på tuben, såg det var en sak jag missade i Franklins hus man måste placera karaktären på ett visst ställe