Permalänk
Medlem

det var 1350 när jag kollade för en stund sedan. kommer inte ens till den skärmen. hör bara aura säga "Connecting".... vafan jag vill spela en stund. jaja scrubs börjar snart. testa efter det =(

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk

Servern är nere.

Visa signatur

Argaste

Permalänk
Medlem

jo såg det ^^

"server is down, we have begun reviewing it" eller något

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Någon som har ett bra förslag på hur man ska tjäna pengar i spelet då?

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Medlem

um skaffa ett lite större skepp(farma) sen fixar du mineraler. så gör jag iaf. lätt att att få ihop till lite större cargo bay.

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Well, för att skaffa ett större skepp måste jag träna en skill i 5 dagar.

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk

5dagar låter överdrivet.

Fast du är väl inte Amarr som vi vettiga människor
lvl 1 industry och du kan köra bestower med 5000 m3 cargo standard (sen sätter du cargo exps på det och är uppe i 10000+)

Visa signatur

Argaste

Permalänk
Relik 📜

Jag är enormt sugen på att börja igen.. Ska försöka hitta något halvbra konto jag kan leka med.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

spelade i 2 månader för ett år sedan typ.. nu i dagarna sitter jag och leker med ett testkonto..

är bra sugen på att aktivera mitt gamla konto igen

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk

Jag håller fortfarande på att krångla med att få tillbaka mitt konto, kreditkortssiffrorna stämmer för fan! >:(

Permalänk
Medlem

Jävla korkat att sälja ditt konto Lezz. Dom stålarna man får för ett konto är inte värt det, man vill alltid ha tillbaka sin gubbe sen.

Finns det föresten någon kanal som alla från swec håller till i? Tyckte någon nämnde i en annan tråd att det fanns en kanal som hette swec. Jag kan hålla till där lite och försöka hjälpa dom som spelar trailen i den mån jag orkar.

Visa signatur

An enemy that is pure evil? Right or wrong are not what separate us and our enemies. It’s our different standpoints, our perspectives that separate us. Both sides blame one another. There’s no good or bad side. Just two sides holding different views. - Squall, FF8

Permalänk
Relik 📜
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JoKane
Jävla korkat att sälja ditt konto Lezz. Dom stålarna man får för ett konto är inte värt det, man vill alltid ha tillbaka sin gubbe sen.

Finns det föresten någon kanal som alla från swec håller till i? Tyckte någon nämnde i en annan tråd att det fanns en kanal som hette swec. Jag kan hålla till där lite och försöka hjälpa dom som spelar trailen i den mån jag orkar.

Jag behövde pengarna då, till hyra.. :S
Dumt beslut..

Necro har dock 4 konton.. hehe.. Hoppas på att få ett av dom.. *förhandlar*

Jag kan med hjälpa alla som vill så fort jag fått tag på ett konto.
Kommer vara helt neutral (till en början), så vi kan skapa en "SweC-corp" där jag kan hjälpa er att komma igång. Betvivlar att JoKane vill gå med dock

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TommyToad
5dagar låter överdrivet.

Fast du är väl inte Amarr som vi vettiga människor
lvl 1 industry och du kan köra bestower med 5000 m3 cargo standard (sen sätter du cargo exps på det och är uppe i 10000+)

Ahh, nej, tänkte mer på frigatt. Är Amarr för övrigt

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lezziter
Betvivlar att JoKane vill gå med dock

Det har du alldeles rätt i att jag inte vill. Men jag kan hjälpa med annat om någon som kör trailen behöver något.

Visa signatur

An enemy that is pure evil? Right or wrong are not what separate us and our enemies. It’s our different standpoints, our perspectives that separate us. Both sides blame one another. There’s no good or bad side. Just two sides holding different views. - Squall, FF8

Permalänk
Relik 📜
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JoKane
Det har du alldeles rätt i att jag inte vill. Men jag kan hjälpa med annat om någon som kör trailen behöver något.

Menade inget illa, antog bara att fortfarande är upp till öronen insyltad i intrigerna som på den gamla goda tiden

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Jag tog inte illa upp heller. Jag har inte varit med i någon allians på jättelänge så det blir inte så mycket intriger nu, börjar dock känna suget efter lite fleet battles igen. Får väl se vart man styr skeppet härnäst.

Visa signatur

An enemy that is pure evil? Right or wrong are not what separate us and our enemies. It’s our different standpoints, our perspectives that separate us. Both sides blame one another. There’s no good or bad side. Just two sides holding different views. - Squall, FF8

Permalänk
Medlem

MLM och F-E kanske

Visa signatur

Yarr?

Permalänk
Medlem

någon som vet var man kan få tag på mecanics lvl1? jag vill kunna köra med cargo extentions

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Borde finnas på marknaden.

Visa signatur

Yarr?

Permalänk
Medlem

jag hittade den. men köpte fel sen skulle jag leta upp mer mineraler. stannar vid ett bälte och det första jag ser är pirater =/

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TommyToad
Eran nivå
Vilkas?

Det är inte farligt utanför empire, finns highsec utanför också.
Kom ut till Amamake Tarang

Håller på att jumpa ut dit nu faktiskt.

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Medlem

Några av er som hålle till i stain/Curse/Derelik?

Permalänk

Icke.

Visa signatur

Argaste

Permalänk
Medlem

jag kan ju se om det finns en säker väg ut dit.

någon som vill göra något ikväll. typ nybörjar saker? mitt skep suger så jag försöker få tag på nya kanoner

EDIT: till de stället ni snackade om är det ju bara 15 hopp....

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

jag kanske kan vara med, om det blir så att jag spelar i kväll, fast det kanske inte går nu när jag är gallente

Visa signatur

X [

Permalänk
Medlem

jag e åsså Gallente.

ska köpa min första railgun nu och en miner1

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

För att hitta Agenter man kan göra uppdrag hos så tryck på f10, sedan väljer du "Show my agents" under "Stars-taben" nånstanns. Sedan håller du musen över de lysande prickarna och letar efter en med positiv quality, eller någon från den corpen du vill göra missions åt.

Security och Internal Security agents är 100% combat missions av vad jag har förstått.

Nytt corp för min del
Har gått med i DAB (dark angels battalion) (Iron/G) och håller till i Derelik/PB/Lonetrek mest just nu. Inte hänt alltför mycket spännande. Lite gatecamp men inte så mycket mer. Lyckades få ett par kills iaf. Får hoppas att det händer något spännande snart. Iaf under den tiden då jag är online.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Ah, blev lite ont on tid i kväll, men jag hetar iaf "Takeo Kuni" i spelet.

Visa signatur

X [

Permalänk
Medlem

Caldari 4 teh win!

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X | Asus ROG Strix X570-F Gaming | G.Skill Trident Z Neo 3600mhz 32gb DDR4 | 250+500gb Samsung 960 Evo | XFX Merc 310 RX7900 XTX 24gb Black Edition | Asus ROG Thor II 1200w | Asus Helios Gx610 | Asus Ryujin II 360 | Samsung Odyssey Neo g9

Permalänk
Medlem

hum fick lite väl mycket stryk idag. så jag warpade ur en fight. men hur reparerar man structual skador? repair kits?

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1