Program som är som spotify och så att man kan lyssna offline?

Permalänk
Avstängd

Program som är som spotify och så att man kan lyssna offline?

Hejsan. Nu är jag riktigt arg på spotify och då menar jag att de vill komma åt mina saker i telefonen som bilder osv de har inget med det att göra varför ska alla lägga sig i våra liv och tjäna pengar på oss? I alla fall, jag undrar om någon känner till något program som är som spotify och så att man kan lyssna offline?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag kan ha fel, men den har väll tillgång till dina bilder för att kunna spara sina bilder (från appen) som den eventuellt kan behöva använda.

Permalänk
Medlem

http://deezer.com är ett alternativ, ett ganska bra alternativ tycker jag. var några månader sedan jag testade, och det som fick mig att gå tillbaka till spotify var saknaden av queue-funktion. du kan även lägga till lokala låtar i deezer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Farbror Krut:

Hejsan. Nu är jag riktigt arg på spotify och då menar jag att de vill komma åt mina saker i telefonen som bilder osv de har inget med det att göra varför ska alla lägga sig i våra liv och tjäna pengar på oss? I alla fall, jag undrar om någon känner till något program som är som spotify och så att man kan lyssna offline?

Google Music, där kan du även ladda upp dina egna mp3or i molnet.

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."