Eurosport Player med Win10 och Firefox!

Permalänk
Avstängd

Eurosport Player med Win10 och Firefox!

Hej!
Tänkte testa eurosport player , men kan inte få fram någon bekräftelse på att det funkar med Win10 och Firefox , har titta på deras hemsida och googlat med utan framgång.
Tror ju att det ska fungera men kan någon här bekräfta det! har nån samma setup?
En annan fråga som jag inte heller fått riktig klarhet i är om man kan välja tex engelska kommentatorer ,står om olika regioner och språk men även där tycker jag det råder en viss förvirring.

Tack på förhand!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av DWDW:

Hej!
Tänkte testa eurosport player , men kan inte få fram någon bekräftelse på att det funkar med Win10 och Firefox , har titta på deras hemsida och googlat med utan framgång.
Tror ju att det ska fungera men kan någon här bekräfta det! har nån samma setup?
En annan fråga som jag inte heller fått riktig klarhet i är om man kan välja tex engelska kommentatorer ,står om olika regioner och språk men även där tycker jag det råder en viss förvirring.

Tack på förhand!

Kanske fel forum att ställa sportrelaterade frågor (fördomsfullt ja), men är det ingen som kan hjälpa ,då jag tänkt köpa och se på Australien open de kommande veckorna!??( började igår)

Permalänk
Medlem
Skrivet av DWDW:

Kanske fel forum att ställa sportrelaterade frågor (fördomsfullt ja), men är det ingen som kan hjälpa ,då jag tänkt köpa och se på Australien open de kommande veckorna!??( började igår)

Jag kan inte se varför det inte skulle fungera i just Windows 10. Funkar det inte i Firefox så kan du prova Chrome. Dem beter sig inte annorlunda beroende på Windows 7, 8, 8.1 eller Windows 10!

edit: Det finns nog gott om folk som är sportintresserade här.

Visa signatur

~. Citera så jag hittar tillbaka .~

Permalänk
Avstängd

Ja efter lite googlade om ES så känns det inte aktuellt, vissa påstår att bildkvalitén t.o m är sämre än fulstream, men tack för svaret!