Permalänk
Medlem

Hur bra är MSI GK-701 Mechanical Keyboard?

Hej

Jag undar om någon har några erfarenheter om MSI GK-701?
http://us.msi.com/product/multimedia/GK-701-Mechanical-GAMING...

Jag har haft den lätt förvånande turen att vinna ett sådant. (Förvånande för att jag aldrig vinner något och förvånande för att jag inte visste att det var ett av prisen ).

Jag har ärligt talat inte så mycket nytta av ett mekaniskt tangentbord (har ingen stationär dator och använder mest min Surface) men är lite fundersam på om det är bra nog att behålla för framtiden eller om jag ska sälja det. Jag skulle såklart kunna packa upp det och testa men just nu så är det fint packeterat och eventuellt lite enklare att sälja om jag skulle gå den vägen.

Så jag vänder mig till Sweclockers och frågar om ni anser att detta är ett kanon tangentbord som jag bör behålla eller om jag ska sälja det och få lite pengar som jag kan spendera på annat skoj?

Permalänk
Medlem

Är inget som är känt som bra tangentbord iallafall ska du inte använda det så sälj det du, skaffa nått onödigt/kul för stålarna

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Asus 390z, intel i9 9900k @5GHz, RTX 3090, ddr4 32Gb @ 3200MHz, corsair AX860, samsung 840 evo 128Gb, samsung 850 evo 250Gb, BeQuiet dark base 900, custom loop (360+480 radiatorer)