Gamingdator i5-3570K med Asus P8Z77 GTX 670 SLI. Hel eller i delar

Permalänk

Gamingdator i5-3570K med Asus P8Z77 GTX 670 SLI. Hel eller i delar

Jag har följande till salu som paket eller enskilda delar. Köpare som köper flera delar prioriteras då jag gärna blir av med rubbbet.

i5 -3570K 3.60GHz CPU
Bud börjar på 500 kr.

Asus P8Z77-V Pro Socket-1155
Bud börjar på 500 kr.

2 x Gigabyte GTX 670 Windforce i SLI.
Bud börjar på 500 kr /st. Det är önskvärt att man köper båda. Är ert bud bra nog säljer jag naturligtvis ändå.

Corsair Carbide 400R Midi Tower Svart
Bud börjar på 350 kr

CPU-kylare Thermalright MUX-120
Bud börjar på 150 kr

16GB DDR3 RAM 1600MHz (4 x 4 GB) Low profile Corsair.
Bud börjar på 350 kr

3 x120 fläktar med individuell fläktkontroll.
Bud börjar på 40 kr styck

Vill man köpa rubbet så börjar bud på 4500 kr. Ett sådant köp trumfar i de flesta fall bud på enskilda komponenter då det är smidigare för mig att sälja på detta sätt.

Jag föredrar att köparen kan hämta delarna själv. Bor man för långt bort för detta alternativ så får man själv stå för frakt. Datorn finns i Göteborg.

Jag är mycket nöjd med datorn som är både tyst och kraftfull. Moderkortet har många bra fuktioner ifall man är intresserad av överklockning. Jag har testat, men kör inte överklockat idag då jag är väldigt nöjd med kapaciten som den är. Det sitter också fläktkontroller på moderkortet så du kan styra vid vilka temperaturer du vill att dina fläkter skall snurra och i vilken hastighet.
Jag berättar gärna mer om samtliga komponenter ifall du har frågor.

(Ursäkta dålig kabeldragning och gryniga bilder.)

Jag reserverar mig rätten att sälja till vem jag vill utefter vad som jag anser vara mest lämpligt. Bud här i tråden eller via PM. Jag försöker hålla tråden uppdaterad med aktuellt högstabud.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Budar startbud allt - 1 GPU+Fläktar
hämtas.

Permalänk
Medlem

Bjuder 1000kr för CPU, moderkort o ram. Kan hämta!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

PC specs: MSI Gameing Edge Wifi | AMD Ryzen 5 5600X | Powercolor 6800xt Red Devil | Corsair 850W RM series | 2xCorsair Vengeance™ DDR4 RGB 3600MHz 16GB | Toshiba SSD 2,5" 112GB | Samsung Evo 750 500gb SSD | Samsung Evo 970 500gb SSD M2 | Corsair H100i RGB platinum CPU Kylare |

Permalänk
Medlem

550+frakt för GPU

Permalänk

1100 + upphämtning för i5+moderkort

Visa signatur

Betalningsalternativ: Swish/Nordea

Med vänlig hälsning,
Razmus Daun

Permalänk
Medlem

Höjer mitt till 1300kr

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

PC specs: MSI Gameing Edge Wifi | AMD Ryzen 5 5600X | Powercolor 6800xt Red Devil | Corsair 850W RM series | 2xCorsair Vengeance™ DDR4 RGB 3600MHz 16GB | Toshiba SSD 2,5" 112GB | Samsung Evo 750 500gb SSD | Samsung Evo 970 500gb SSD M2 | Corsair H100i RGB platinum CPU Kylare |

Permalänk

Allt utom kylaren och fläktarna
3500:- + Hämtar

(Alltså 800:- över startbud)

Permalänk

Noterat.
galenmyra med ledande bud just nu.

Permalänk
Medlem

Allt utom de extra fläktarna, 3700 + hämtar

Permalänk

800kr + frakt för ett 670gtx om det är 2gig version.

Visa signatur

Intel I7 4930K 4,5ghz][Asus PRO2011][Corsair 32gb][Western digital 4TB][Asus stock 580GTX][Cooler Master 1000w]

Permalänk

Allt utan extrafläktar
3800:- + hämtar

Permalänk
Medlem
Permalänk

Det ser ut som buden börjar avta så jag tänkte att det nog är dags att snart knyta ihop säcken för denna auktion.

Ledande bud: granen89 3900 utan extrafläktar. Upphämtning.
Har jag tolket budhistoriken rätt då?

Mitt förslag är att vi väntar till torsdag 23:59 såvida inte budgivning tilltar avsevärt. Vid slutet på budgivningen kommer jag kontakta vinnaren via pm och schedulera en upphämtningsdag som passar oss båda två. Om vinnaren drar sig ur går jag nedåt i listan och kontaktar istället den som kom på andra plats i budgivningen.

Och avstå gärna från bud i sista sekunden. Skulle sådant uppstå kommer jag kontakta de parter som varit mest aktiva i budgivningen för att se att ingen känner sig orättvist behandlad.

Permalänk
Medlem

ingår nätagget och diskarna om man köper allt?

Permalänk

Endast det som är listat i annonsen ingår.