4930K, x79 Deluxe, 780ti, AX860 mm + kringutrustning

Permalänk
Medlem

GPU: 1600 + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av thethieme:

Okej, dags för en liten update igen. Det som har ändrats sedan förra inlägget är:

GPU: 1550 + frakt av @foh668
Nätagg: 650 + frakt av @bissen
Moderkort och CPU: 3000 av @ygd3n (@Strongman har högst bud på moderkortet, men eftersom ygd3n köper CPUn också går det först.

@cabron: totala summan av buden just nu är högre än så.

Som sagt, vi kör tills jag kommer hem från jobbet ikväll, vilket borde vara någon gång runt 18-tiden.

Så kan det vara, men det kan ju vara skönt att bli av med allt i ett svep och slippa skicka?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av cabron:

Så kan det vara, men det kan ju vara skönt att bli av med allt i ett svep och slippa skicka?

Skickades från m.sweclockers.com

Jovisst, men det är inte så skönt att det är värt över tusen spänn

Visa signatur

5950x | 64GB | RTX 4090 | 1000W

Permalänk
Medlem

750 + frakt för Corsair AX860

Permalänk
Medlem

1650:- plus frakt för GTX 780ti.

Permalänk
Medlem

350kr för Filco Ninja Majestouch-2 om banköverföring fungerar.

Permalänk

400kr för tangentbord med upphämtning bjudet!

//Micke

Visa signatur

Ryzen 1600 @ 3,8 Ghz | MSI GTX 980Ti Gaming | DDR4 16Gb 3200Ghz |
EVGA 750w G3 | Fractal Define R2 | SSD 500 Gb Samsung 850 | SSD 120 Gb Corsair Force GT | HDD 3 TB Toshiba | HDD 1 TB Seagate Barracuda |

Permalänk

Budar 6000kr+frakt för tangentbordet + alla datorkomponenter förutom chassi.. (Utan chassi eftersom jag behöver få det skickat)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Då avslutar vi budgivningen där. Vinnande bud kommer från @BokkiPlastdator efter att han matchat totalbeloppet på alla andra bud tillsammans. Han kammar hem tangentbord och samtliga datornkomponenter utom chassi.

Ratten går till @Brannigan

Kvar att buda på för de som är intresserade är: Chassi, ritplatta och skärm.

Visa signatur

5950x | 64GB | RTX 4090 | 1000W

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Om försäljning fortfarande lever:
500kr inkl. frakt för skärmen
Chassit intressant men orolig för frakten?

Permalänk
Medlem

@MikeGP:
Det låter vettigt, om jag har kvar något att skicka den i. De flesta kartonger och lådor jag hade har gått åt till att skicka sålda komponenter redan. Jag ska kolla.
Chassit kan bli svårt. Väldigt få lådor som är stora nog att rymma det och för att ens få iväg det måste man direkt till en postterminal för det är för stort och tungt för att lämnas in på ombud.

Visa signatur

5950x | 64GB | RTX 4090 | 1000W

Permalänk
Medlem

Skärm?

@thethieme:
Var mer ute efter ett chassi generellt. Det du har var lite "delux" för mitt ändamål egentligen så skippa den.
Återkom med fraktpris för skärmen. Såg att schenker hade paket för 119:- men skärmen kanske inte får plats där?
400+frakt känns ok om det inte skenar iväg?

// Micke

Permalänk
Medlem

@MikeGP: Ursäkta för det sena svaret. Jag var i Dalarna och glömde helt bort att jag skulle kolla upp det här när jag kom hem.
Hur som helst så skulle skärmen gå att skicka för 119 med schenker, men problemet är att jag inte har någon låda att skicka den i. Mitt lokala ombud har inget vidare utbud med kartonger. Det som finns gäller endast med Postnord och inget är stort nog för en skärm, tyvärr.

Visa signatur

5950x | 64GB | RTX 4090 | 1000W

Permalänk
Medlem

1600 för 780ti