Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2012

EK-KIT X360

Den 15:e Juni beställde jag ett EK-KIT X360, då stod det att varan skulle skickas idag fast det var en beställningsvara.
Direkt efter beställningen stod det 4 dagar tills ni får in produkten. Kollade precis igen och nu står det beställningsvara.
Så nu är min fråga när skickar ni produkten? Och varför fick jag inget meddelande att det kommer ta längre tid än beräknat.

Mvh Wim

Chassi: Fractal Design Arc | Motherboard: Asus P8Z77-V Deluxe | CPU: Intel Core i7 3770K @ 4.5GHz | CPU Cooler: Corsair H100I | RAM: Crucial DDR3 BallistiX Tactical 16GB | GPU: Gigabyte GeForce GTX 980 | PSU: Corsair HX 850W 80+ Silver |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Södertälje
Registrerad
Feb 2006

4 dagar blir ju måndag då den 15e säkert gått en bit in på timmarna, sen beställer dem från england som i sin tur skickar hit och inet i sin tur skickar till dig

beställde en radiator och total leveranstid blev 6 arbetsdagar. måndag 6e till tisdag 14e .

Trädvy Permalänk
Inet
Plats
Göteborg
Registrerad
Mar 2007
Skrivet av FireBit3:

Den 15:e Juni beställde jag ett EK-KIT X360, då stod det att varan skulle skickas idag fast det var en beställningsvara.
Direkt efter beställningen stod det 4 dagar tills ni får in produkten. Kollade precis igen och nu står det beställningsvara.
Så nu är min fråga när skickar ni produkten? Och varför fick jag inget meddelande att det kommer ta längre tid än beräknat.

Mvh Wim

Kontakta oss direkt på 031-652700 eller info@inet.se så ska vi hjälpa dig. Denna del i forumet är inte till för att ta upp enskilda ärenden.

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Twitter

Trädvy Permalänk
Forumledare
Kent
Registrerad
Jan 2005

*Tråd låst*

Citat:

I avdelningen Butiker och tillverkare har alla medlemmar en unik möjlighet att påverka företag i datorbranschen genom att exempelvis ge konstruktiva förslag på förbättringar av utbud, service och produkter. Denna forumdel ska dock inte användas för att ta upp konflikter. Dessa frågor diskuteras istället i forumdelen Konsumenträtt.

Vänligen observera att forumet inte heller ska ses som en motsvarighet till den ordinarie kundtjänsten. Vid frågor om exempelvis en specifik order, leveranstider eller returärenden är det bättre att använda de officiella supportkanalerna.

/moderator

Synpunkter eller frågor gällande modereringen? Då kan du kontakta mig eller moderatorerna.
Ursäkta min stavning, jag är dansk