Black Friday 2016 – Tips, butiker och erbjudanden

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Produkt: DXRacer FORMULA Gaming Chair (hög rygg, flera färger)
Länk: https://www.inet.se/produkt/6600001/dxracer-formula-gaming-ch...
Prisjakt: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?pu=1589541
Pris: 1990kr

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify C Mini | CPU: AMD Ryzen 5 3600 | Kylare: Be Quiet! Dark Rock Pro 4 | Graffe: ASUS 1070 8GB ROG STRIX DC3 | PSU: Corsair RM750X V2 | RAM: Corsair Vengence 32GB 3200 MHz | MOBO: MSI B450M MORTAR MAX
CS:GO-Maps (App) Sweclockers (App)

Permalänk
Medlem

Tele2 har halva priset på Huwaei Honor 8. Erbjudandet gäller redan idag för Tele2 kunder.

Visa signatur

Macbook Pro 13" Retina 2015 - i5 @ 2.7Ghz - Intel Iris 6100 1536MB - 8GB 1867Mhz

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av inquam:

Hade varit nice om inläggen hade med originalpris så man ser hur mycket det är nedsatt.

Om det finns en länk till Prisjakt så klicka på den och sedan fliken "Statistik" för att se prisutveckling.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem

Huawei Honor 8 64GB
Länk: http://www.elgiganten.se/product/mobil-tele-gps/mobiltelefone...
Prisjakt: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?pu=3842605
Pris: 3 490:-
Ordinare pris: 4 600 - 4 700:-

Permalänk
Medlem
Skrivet av Biberu:

Om det finns en länk till Prisjakt så klicka på den och sedan fliken "Statistik" för att se prisutveckling.

Och ännu enklare, den grafen finns med på sammanfattningssidan
http://www.sweclockers.com/blackfriday2016

Permalänk
Avstängd

Sugen på denna
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=3667581 då Elgiganten kommer sälja den för 10 000 kr på BF.
Men lite fundersam blir man när det är en modell från 2016 och enligt prisjakt är det endast Elgiganten som säljer denna. Är det en specialmodell bara för dem eller är det något annat.
Är egentligen mest sugen på 7005 modellen men den har jag än så länge inte hittat något bra pris på och för 5000 kr mer så är det för dyrt.

Ska bli spännande och se vad Sonos erbjudandet är som är övertäckt. Blir det en sub och limpa så kan det bli ett paket sånt också. Syntes endast i telefonen då överteckningen landat fel där. Tittar man på datorn så ligger täckningen rätt.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Biberu:

Om det finns en länk till Prisjakt så klicka på den och sedan fliken "Statistik" för att se prisutveckling.

Jo, men skönt att bara skumma igenom tråden och inte klicka på varje länk för att se vad som är en super deal

Visa signatur

Huvudriggen är en Gigabyte Aorus Xtreme | 128gb DDR5 6000 | Ryzen 7950X | 3080Ti
Utöver det är det för många datorer, boxar och servar för att lista :P

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stefflo:

Sugen på denna
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=3667581 då Elgiganten kommer sälja den för 10 000 kr på BF.
Men lite fundersam blir man när det är en modell från 2016 och enligt prisjakt är det endast Elgiganten som säljer denna. Är det en specialmodell bara för dem eller är det något annat.
Är egentligen mest sugen på 7005 modellen men den har jag än så länge inte hittat något bra pris på och för 5000 kr mer så är det för dyrt.

Anledningen till att vissa TV-apparater bara finns hos en ÅF är för dom ibland har "personliga" artikel nummer. Hos en annan ÅF kan det finnas en TV av samma märke med precis samma spec fast den heter 6 i slutet istället typ.
På detta vis kommer en återförsäljare undan sin lägsta pris garanti då TVn ifråga "inte finns någon annanstans".

Permalänk
Avstängd
Skrivet av biorrith:

Anledningen till att vissa TV-apparater bara finns hos en ÅF är för dom ibland har "personliga" artikel nummer. Hos en annan ÅF kan det finnas en TV av samma märke med precis samma spec fast den heter 6 i slutet istället typ.
På detta vis kommer en återförsäljare undan sin lägsta pris garanti då TVn ifråga "inte finns någon annanstans".

Trodde detta system hade försvunnit mer och mer men tydligen inte då det gäller TV-apparater.
Måste säga att Samsungs produktnummer är en hel jävla jungel.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av capolano:

Tele2 har halva priset på Huwaei Honor 8. Erbjudandet gäller redan idag.

Med eller utan abonnemang? Kan jag bara köpa mobilen utan abonnemang?

Permalänk
Medlem

@Stefflo: 50 Hz på en 65"? Njaa.. leta vidare.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Madz:

Med eller utan abonnemang?

Utan abonnemang, du kan köpa telefonen direkt utan delbetalning om du känner för det.
Nvm, missade det. För icke-Tele2-kunder måste nytt abonnemang tecknas.
Vet inte hur det ser ut med bindningtid, vid ett tidigare erbjudande kund folk direkt avsluta abonnemanget.

Så vitt jag vet, gäller dessa priser endast befintliga Tele2-kunder idag.
I morgon öppnas erbjudandet även för övriga.

Priser:
Huawei Honor 8 - 2250kr
Sony Xperia X Compact - 2490 kr
Huawei P9 - 2990 kr
Sony Xperia X - 2990 kr
Sony Xperia XZ - 3990 kr
Sony Xperia X Performance - 4290 kr
Samsung Galaxy S7 - 5790 kr
Samsung Galaxy S7 Edge - 6790 kr

Visa signatur

Nostalgi; hittade första PC-spelet jag hade i min ägo, Totalt Mosade Frukter. Någon annan som känner igen detta reklamspel för Yoggi från ~1998?

Permalänk
Skrivet av Madz:

Med eller utan abonnemang? Kan jag bara köpa mobilen utan abonnemang?

Om du redan inte har abonnemang hos dem måste du teckna ett för att kunna köpa telefonen. Men du kan säga upp abonnemanget nästa dag och ha bara kvar telefonen. Så gjorde jag när jag köpte min S7 edge tidigare i år, personalen i butik och i telefon sa själva att man kunde göra så

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mattedatten:

Utan abonnemang, du kan köpa telefonen direkt utan delbetalning om du känner för det.
Nvm, missade det. För icke-Tele2-kunder måste nytt abonnemang tecknas.
Vet inte hur det ser ut med bindningtid, vid ett tidigare erbjudande kund folk direkt avsluta abonnemanget.

Så vitt jag vet, gäller dessa priser endast befintliga Tele2-kunder idag.
I morgon öppnas erbjudandet även för övriga.

Priser:
Huawei Honor 8 - 2250kr
Sony Xperia X Compact - 2490 kr
Huawei P9 - 2990 kr
Sony Xperia X - 2990 kr
Sony Xperia XZ - 3990 kr
Sony Xperia X Performance - 4290 kr
Samsung Galaxy S7 - 5790 kr
Samsung Galaxy S7 Edge - 6790 kr

Så erbjudandet gäller redan nu för tele2 kunder och för icke tele 2 kunder kl 0.01?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mellanslag1:

Om du redan inte har abonnemang hos dem måste du teckna ett för att kunna köpa telefonen. Men du kan säga upp abonnemanget nästa dag och ha bara kvar telefonen. Så gjorde jag när jag köpte min S7 edge tidigare i år, personalen i butik och i telefon sa själva att man kunde göra så

Skickades från m.sweclockers.com

Tack så mycket för hjälpen, erbjudandet gäller bara via nätet och inte i tele2 butiker? Och om jag är tele2 kund kan jag köpa den utan att teckna ett nytt abonnemang?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av joajac:

@Stefflo: 50 Hz på en 65"? Njaa.. leta vidare.

Tack för tipset, riktar in mig på 7005 istället som tydligen har 200hz. Hoppas bara på ett bra pris nu också.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stefflo:

Tack för tipset, riktar in mig på 7005 istället som tydligen har 200hz. Hoppas bara på ett bra pris nu också.

Alla TV:n har 60Hz, allt annat är bluff-teknik.

Permalänk
Medlem

Angående Honor 8

Jag chattade just med kundsupporten på Tele2
"
Tjenare Beatrice

Är sugen på en Honor 8 imorgon

Kommer man måsta ha abonnemang även imorgon för att ta del av ert erbjudande?

Beatrice: Vad roligt att du är sugen på en ny telefon Simon!
Ett abonnemang behövs i samband med beställningen, eller om det redan finns ett befintligt abonnemang.

Arii: Kan jag skaffa ett abonnemang idag eller imorgon för att sedan säga upp det kostnadsfritt och bara betala för mobilen?

Beatrice: Möjligheten finns ju för det eftersom att du har ju ångerrätten och öppet köp i 30 dagar.

Arii: Så jag beställer ett abonnemang nu. Köper mobilen imorgon, och säger upp abonnemanget efter att jag genomfört mitt köp?

Beatrice: Det är bättre att du beställer abonnemanget i samband med köpet av telefonen så har vi allt under samma beställning. Sen är det bara att du hör av dig om du önskar att säga upp det senare.

Arii: Okej jag förstår. Men mobilen får man isf ha kvar?

Beatrice: Ja självklart!
"
Så man måste alltså skaffa ett abonnemang, som man sedan säger upp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stefflo:

Ska bli spännande och se vad Sonos erbjudandet är som är övertäckt. Blir det en sub och limpa så kan det bli ett paket sånt också. Syntes endast i telefonen då överteckningen landat fel där. Tittar man på datorn så ligger täckningen rätt.

Lite kul är ju att dom missade att täcka för den delen i PDF-versionen av bladet.

Det är upp till 500 kr i rabatt beroende på vilken av Sonos produkterna det gäller… 👍

Permalänk
Medlem

Rajala har rätt bra erbjudanden nu för kamera intresserade.

Visa signatur

UNIX + SFF = <3

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Produkt: Sony HT-NT5 (Soundbar med Spotify Connect)
Länk: http://www.mediamarkt.se/sv/product/_sony-htnt5-cel-1289239.h...
Prisjakt: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3604408
Pris: 3990kr

Visa signatur

i7 2600k | Asus P8P67 | Corsair H80 | Asus GTX 770 OC | 8GB | Corsair TX650W | Fractal Design R3 | Samsung 860 EVO 1TB

Macbook Pro 16'' M1 Pro | 16GB | 512GB | 2021

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arii:

Angående Honor 8

Jag chattade just med kundsupporten på Tele2
"
Tjenare Beatrice

Är sugen på en Honor 8 imorgon

Kommer man måsta ha abonnemang även imorgon för att ta del av ert erbjudande?

Beatrice: Vad roligt att du är sugen på en ny telefon Simon!
Ett abonnemang behövs i samband med beställningen, eller om det redan finns ett befintligt abonnemang.

Arii: Kan jag skaffa ett abonnemang idag eller imorgon för att sedan säga upp det kostnadsfritt och bara betala för mobilen?

Beatrice: Möjligheten finns ju för det eftersom att du har ju ångerrätten och öppet köp i 30 dagar.

Arii: Så jag beställer ett abonnemang nu. Köper mobilen imorgon, och säger upp abonnemanget efter att jag genomfört mitt köp?

Beatrice: Det är bättre att du beställer abonnemanget i samband med köpet av telefonen så har vi allt under samma beställning. Sen är det bara att du hör av dig om du önskar att säga upp det senare.

Arii: Okej jag förstår. Men mobilen får man isf ha kvar?

Beatrice: Ja självklart!
"
Så man måste alltså skaffa ett abonnemang, som man sedan säger upp.

Men om du avslutar abonnemanget måste du inte betala fullpris då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Madz:

Men om du avslutar abonnemanget måste du inte betala fullpris då?

Nix!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Skrivet av pedantic:

Lite kul är ju att dom missade att täcka för den delen i PDF-versionen av bladet.

Det är upp till 500 kr i rabatt beroende på vilken av Sonos produkterna det gäller… 👍

Se där ja, i telefonen var det täckt men man kunde se texten SONOS bara. Synd att Sonos är så snåla med rabatterna bara. Hade gärna sett något bra paketpris på sub och bar.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Staz:

Fel

morsan frågade precis dom via telefon, om du avslutar abonnemanget dagen efter måste du betala fullpris.

Permalänk
Medlem

@Madz: Jag köpte en för några veckor sedan och då avslutade jag abonnemanget direkt utan att behöva betala någonting alls.

Visa signatur

Macbook Pro 13" Retina 2015 - i5 @ 2.7Ghz - Intel Iris 6100 1536MB - 8GB 1867Mhz