Butik eller hämt (och lämnaställe) i Uppsala?

Permalänk
Medlem

Butik eller hämt (och lämnaställe) i Uppsala?

Hej. Förlåt att jag tar inspiration från tråden om butik/er i Skåne. Startar denna istället för att skriva i den tråden!

Planer på att öppna butik eller hämtställe i Uppsala?

Jag är datoranalfabet. Köper ny burk med några års mellanrum. Vill gärna köpa så att jag kan hämta och, vid strul, lämna in dator själv istället för att förlita mig på fraktföretag gällande antingen eller av de båda!

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Inet

Hej. Konstruktiva idéer är alltid välkomna och så även denna.

Självklart vill vi finnas tillgängliga för så många som möjligt, men dessvärre kan vi inte gå in på eventuella expansioner.

Beklagar att vi inte kan bistå med mer information i dagsläget. Vi kommer gå ut med information utifall vi expanderar.

Mvh Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Tack för svar och ursäkta dumt formulerad fråga från mig! Borde formulerat det mer som önskemål och får se det som "gjort" nu.

Uppsala är rätt stort ändå (tyst nu alla Stockholmare/Göteborgare och Malmöbor! Låt oss "Uppsaliensare" få tro att vi har en stor stad nu! ) och tycker det är rätt skralt utbud på bland annat detta, "datorfirmor"!

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk