Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Vad kan jag få för mitt ps4?

Permalänk
Avstängd

Vad kan jag få för mitt ps4?

Hej! är i funderingarna om man skulle sälja sitt ps4 men vet inte vad man kan begära. Är en 500gb MGS5 (den röda) och spel som ingår är mgs5,nhl 16, until dawn,no mans sky, rocket league, outlast, heavy rain,ufc,soma, beyond two souls, monopoly plus..

Visa signatur

Stationär : Chassi NZXT 921| Nätagg Corsair CX 750M | Processor AMD FX 4170| Processor-kylare Noctua NH-U9B|8GB RAM| Moderkort ASROCK 970 EXTREME 4| GrafikkortSapphire R9 270X 2GB|

Permalänk
Medlem

Det beror väl på hur skicket är för konsolen, kartong och sådant. Själv är jag lite ute på samma spår som dig, sälja min PS4 Vanilla, eftersom att jag skaffade mig en Pro nyligen.

Ingår allt som medföljde, HDMI, strömsladd och etc..? Och att du tar med spel?

Kanske 2.5K - 3k?

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vangen:

Det beror väl på hur skicket är för konsolen, kartong och sådant. Själv är jag lite ute på samma spår som dig, sälja min PS4 Vanilla, eftersom att jag skaffade mig en Pro nyligen.

Ingår allt som medföljde, HDMI, strömsladd och etc..? Och att du tar med spel?

Kanske 2.5K - 3k?

Dom kostar ju 2 nya. 1000-1500 är mer relevant pris

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

Dom kostar ju 2 nya. 1000-1500 är mer relevant pris

Ingår ju dock inga spel med en ny. Plus att de steg 400kr med kemikalieskatten

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk
Medlem

@Nioreh83: Var på gamestop och frågade innan jag köpte min ps4 pro och de skulle ha 2000 - 3000 för en begagnad första ps4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nioreh83:

Ingår ju dock inga spel med en ny. Plus att de steg 400kr med kemikalieskatten

Det med kemikalie täntke jag inte på. Släng dit 200kr då.

Spel är sällan värt något, varför? Jag som älskar my little pony spel är inte så intresserad utav COD 24457.
Men du kan prova lägga ut ps4:an för dom pengarna. Tror icke den kommer bli såld.

Permalänk
Medlem

Är spelen på skiva eller på kontot.
På skiva är det värt mer, på konto är det ingen som bryr sig tyvär

Visa signatur

|Fractal R2| i7 930@2,8 GHz| NH-D14| X58A-UD3R| ATI 5870| Corsair 6GB XMS3 ram| Crucial m4 64GB SSD +Intel x25 G2 40GB SSD +2*Samsung F3 1T i raid| FD 650W| WIN 10 64|

Permalänk
Avstängd

Har en ps4 med 500 gb, ufc 17 fifa 17 cod4 med de andra spelet, vet inte vad den heter men iaf. Konsollen är som ny, ingen repa eller skit. Gick det gamestop frågade vad jag kunde få, vad tror ni han säger? 700kr. Jag tittar på han och säger 700 kronor? Har ju årets alla tre bästa spel nästan? Men han har rätt i att fifa 18 kommer snart och inte långt kvar till nästa kod spelen och varför inte ps4an har mer värde är för att det är nu flera år sen ps4an kom och man vet inte när ps5an komma så de vill inte satsa mer pengar på att köpa in ps4. De bästa är ändå spara konsollen och ge den till barnen eller barnbarnen så det vet vilken teknik vi hade jämfört med vad de kommer ha.

Permalänk
Skrivet av ExcZist:

@Nioreh83: Var på gamestop och frågade innan jag köpte min ps4 pro och de skulle ha 2000 - 3000 för en begagnad första ps4

Så du fick 2000 för ditt ps4 500 gb , den första verisionen

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alexiiiis:

Så du fick 2000 för ditt ps4 500 gb , den första verisionen

Skickades från m.sweclockers.com

Nej nej, nu missförstog du .
Innan jag köpte mitt playstation 4Pro så frågade jag vad ett PS4 "Den första versionen" kostade .
De skulle ha mellan 2000-3000 den dagen jag var där.
Är länge sen jag köpte min ps4 pro nu