Ställe att lägga upp sina bilder på????

Permalänk
Medlem

Ja du har rätt Hulka-Pulka... 120GB!!! den kan man ha en jä**a massa bilder på

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem

Vanliga abonemang innebär för mig dem abbonemang som majoriteten av befolkningen kan få och i dagsläget råkar det vara av ADSL typen eller 56K typen. Sen tycker jag inte HSB klassar in för det dem gjort är att dem diskuterat fram ett lägre pris för dem som bor på en viss plats och jag tror inte majoriteten av dem som kan få ADSL bor i en HSB lägenhet.

Det du gjorde för detta inlägget var att säga du har bostream snåla jävlar som inte lägger med en tjänst som du vill ha.(Dock skulle detta troligen höja priset för alla som inte vill ha den och sänka dina valmöjligheter).

Sen utgår du bara från BBB och HSB som han inte har och troligen inte kan få. Så hur hjälper det honom?

Säg att jag ha fel och visa att majoriteten av internet abonemang inkluderar webb/mail konton och även kolla vad det kostar att lägga till den billigaste tjänsten till bostream.

När du bevisat detta kan du med rättvisa kalla Bostream snåla och jag kommer gladeligen hålla med dig.

Visa signatur

AMD Ryzen 5600X, 4x8GB@3600MHz Crucial DDR4,MSI MAG X570 TOMAHAWK-WIFI & Asus RTX 3070 8GB

Permalänk
Medlem

Som jag skrev jag har BBB för 285:- & inte bostream för 449:- +5 mail konton á 25:-st osv....

Sen så vart frågan som sagt från början var han kunde lägga upp sina bilder... inte ett ljud om vilken ISP & den naturliga frågan är då!! Har du inte fått något konto av din ISP...
& svaret var nej som sagt eftersom bostream har snålat in på den tjänsten för att kunna pressa priset förmodligen.

Edit: Jag måste förtydliga en sak om jag tycker att bostream snåla är det inget mot vad jag tycker telia är.

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless