Söker 400+ PSU inom Stockholm helst.

Permalänk
Medlem

Söker 400+ PSU inom Stockholm helst.

Söker ett nätagg på minst 400 watt.

Hjälpte en arbetslös vän med att fixa till en ny dator, allt funkat utom PSU så fick ersätta med en av mina reserver och nu ligger utan sådan.

Då Swec säljare ännu inte löst detta ännu så inväntar svar, tänkt kolla i förhand vad som finns.

Kan vara ett tillfälle att kanske uppgradera mig ett litet snäpp upp, så önskemål:
- Semi/helmodulärt
- 80+ märkt om inte är riktigt bra modell för det priset utan märkning.
- Fördel om runt 550 watt så flesta grafikkort går att köras.

Krav:
- Sata kontakter
- 6 pin för grafikkort.
- Inget missljud eller defekter.
- Äldre modell för att komma undan billigare.

Hämtas upp i centrala stockholm om inte vid kollektivtrafiken inom stockholm. Kanske kan bytas mot något, har lite annan enklare hårdvara, digitala koder och dylikt

Ser fram emot förslag, skriv i tråd modell samt pris, resten via PM !

Läs hela annonsen här

Permalänk
Inaktiv

Splitternytt, oöppnat, oanvänt Corsair RM750x för 800 kr. Garanti och kvitto finns. Nätagget finns i Stockholm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon2110:

Splitternytt, oöppnat, oanvänt Corsair RM750x för 800 kr. Garanti och kvitto finns. Nätagget finns i Stockholm.

Beklagar sen respons ! Tack för svar, ej aktuellt i den prisklassen !

Permalänk
Medlem

Be quiet kraft 700w, 400kr. Finns i Huddinge.

Permalänk
Medlem

Om du fortfarane letar har jag ett Corsair HX520 som har ett antal år på nacken men som fungerade bra innan jag uppgraderade.
Kostnad: Skänkes

Visa signatur

[ASRock P67 Extreme4 B3] [Intel i5 2500K @ Stock] [TRUE 120 m. Noctua S12] [Corsair Vengeance LP 16GB] [Sapphire Radeon R9 290 Tri-X OC 4GB] [Cooler Master V700] [Samsung 830 256GB] [Antec P182]

Permalänk
Medlem

@Emurg: Hej!

Skänker du fortfarande PSU?
Hur gammal är den?

mvh
Niklas

Visa signatur

chassi: Corsair Crystal 460X RGB MB: MSI Z270 PC MATE
CPU: i7-7700K Kylning: 212 EVO. GPU: AORUS GeForce GTX 1080ti. Ram: Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz LED. PSU: EVGA Supernova GS 650W Samsung 850 EVO 500GB+ 500GB M2+ HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av tedish:

@Emurg: Hej!

Skänker du fortfarande PSU?
Hur gammal är den?

mvh
Niklas

Hej Niklas,
Nätagget är redan skänkt till TS.

Visa signatur

[ASRock P67 Extreme4 B3] [Intel i5 2500K @ Stock] [TRUE 120 m. Noctua S12] [Corsair Vengeance LP 16GB] [Sapphire Radeon R9 290 Tri-X OC 4GB] [Cooler Master V700] [Samsung 830 256GB] [Antec P182]